320 CDI V6 -07 Ahdinasiaa
320 CDI V6 -07 Ahdinasiaa
Elikkä tuollainen w211 menee vikatilaan ja testeri näyttää ahtopaineensäädinvikaa. Ajettu 208 tkm, eli täysin mahdollinen asia. Jos kaikkien muiden vikojen poissulkemisten ja kommervenkkien jälkeen päädyn vaihtamaan koko ahtimen, onko päivitettyä tietoa tai linkkejä mistä voisi alkaa tilailemaan. Ei halvinta, mutta sellainen mikä jo maksaa vaivan laittaa paikalleen. Ulkomailta tai kotimaasta. Tietysti kiinnostaa myös, jos jollakulla on myydä siihen pelkkä säädinkin.
Re: 320 CDI V6 -07 Ahdinasiaa
Itsellä samaiseen koneeseen juuri turbo säätimineen vaihdettiin. Viikon kesti ja takuuseen "uusi" taas. 1390€ maksoi kun vanhan palautti ja 24kk takuu.SamppaN kirjoitti:Elikkä tuollainen w211 menee vikatilaan ja testeri näyttää ahtopaineensäädinvikaa. Ajettu 208 tkm, eli täysin mahdollinen asia. Jos kaikkien muiden vikojen poissulkemisten ja kommervenkkien jälkeen päädyn vaihtamaan koko ahtimen, onko päivitettyä tietoa tai linkkejä mistä voisi alkaa tilailemaan. Ei halvinta, mutta sellainen mikä jo maksaa vaivan laittaa paikalleen. Ulkomailta tai kotimaasta. Tietysti kiinnostaa myös, jos jollakulla on myydä siihen pelkkä säädinkin.
Ex: W212 220cdi -09
Ex: S204 amg styling -10
Ex: W251 320cdi 4matic lang -06
Ex: S204 Avantgarde -08
Ex: E 200cdi facelift -99
Ex: S204 amg styling -10
Ex: W251 320cdi 4matic lang -06
Ex: S204 Avantgarde -08
Ex: E 200cdi facelift -99
Re: 320 CDI V6 -07 Ahdinasiaa
Jokuhan niitä säätimiä just korjautti, koita kahlata noita threadeja läpi... ja jos jostain saa sille jotain id numeroo niin ebayn ihmeellisestä maailmasra varmaan löytyy 'varaosasäätimiä'
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
Re: 320 CDI V6 -07 Ahdinasiaa
Käytin tuon säätimen irti ja auki, oli suht siistin näköinen sekä sisältä että päältä. Kokeilin ensin irrallaan johto kiinni ja kas, pikku kopautuksella alkoi surraamaan. Nyt paikallaan, vikavalo ja vikatila poistuneet. Ajanut en ole vielä, että toimiiko kauankin vai alkaako temppuilemaan samantien uudestaan. Mutta yhtäkkiä tuntuisi että tuollainen voisi olla korjattavissa oleva vika itse säätimessä. Pitää alkaa tonkimaan vanhoista ketjuista , että kuka niitä on korjannut.
Re: 320 CDI V6 -07 Ahdinasiaa
.........
Viimeksi muokannut Bomber4, Su 19.03.2017 19:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Star
Re: 320 CDI V6 -07 Ahdinasiaa
Meillä on myös Vääksyssä kaveri, joka korjaa ja saa ehjäksi lähes kaiken elektroniikkatavaran. Minun autosta korjasi mm xenoneiden ballastit ym.
T.
Jyrki
T.
Jyrki
Re: 320 CDI V6 -07 Ahdinasiaa
KL ssä pelkkä ahdin 2000 € ja alet päälle.
Taitaa kuulua säädin samaan hintaan eli turbon kanssa pakettina.
Taitaa kuulua säädin samaan hintaan eli turbon kanssa pakettina.
S210 `R4
S211 `V6
W124 `R5
W124 `V8 (T2758 )
You go full throttle - or you go home.
S211 `V6
W124 `R5
W124 `V8 (T2758 )
You go full throttle - or you go home.
Re: 320 CDI V6 -07 Ahdinasiaa
Myös imusarjan läppämoottori vikaantuessaan alkaa antamaan ahtopaineensäätimen vikakoodia.
Re: 320 CDI V6 -07 Ahdinasiaa
.........
Viimeksi muokannut Bomber4, Su 19.03.2017 19:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Star
Re: 320 CDI V6 -07 Ahdinasiaa
No niin..
Nyt on auto kasassa ja kulkee kuin ennenkin.. Eli säädin kävi juurikin tuolla Murolalla korjattavana/huollettavana. Maanantaina iltapäivällä postiin, tiistaina tuli puhelu kun vika ja osien tarve oli selvillä. Sen jälkeen samana iltapäivänä osa ehjänä kohti Rovaniemeä ja keskiviikkona jo takaisin paikallaan. Ei voi sanoa, kuin että harvoin saa noin joustavaa ja hyvää palvelua. Jäi kyllä toiminnasta juuri niin asiantunteva ja pätevä kuva kuin jo nettisivuistakin voi olettaa. Voin suositella kyllä muillekkin. Säätimeen itsessään vaihdettiin koko pohja, missä on kaikki mekaaniset osat ja piirilevystä korjattiin murtuneet johteet. Kasaus uudella tiivisteellä ja kiinnikkeillä. En olisi ainakaan itse uudesta erottanut. Hintaa koko lystille postituksineen n. 300 €.
Nyt on auto kasassa ja kulkee kuin ennenkin.. Eli säädin kävi juurikin tuolla Murolalla korjattavana/huollettavana. Maanantaina iltapäivällä postiin, tiistaina tuli puhelu kun vika ja osien tarve oli selvillä. Sen jälkeen samana iltapäivänä osa ehjänä kohti Rovaniemeä ja keskiviikkona jo takaisin paikallaan. Ei voi sanoa, kuin että harvoin saa noin joustavaa ja hyvää palvelua. Jäi kyllä toiminnasta juuri niin asiantunteva ja pätevä kuva kuin jo nettisivuistakin voi olettaa. Voin suositella kyllä muillekkin. Säätimeen itsessään vaihdettiin koko pohja, missä on kaikki mekaaniset osat ja piirilevystä korjattiin murtuneet johteet. Kasaus uudella tiivisteellä ja kiinnikkeillä. En olisi ainakaan itse uudesta erottanut. Hintaa koko lystille postituksineen n. 300 €.