
APUJA! 250D Avuton diisselin kanssa
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 26
- Liittynyt: Ke 02.09.2015 14:57
APUJA! 250D Avuton diisselin kanssa
Eli siis ruuvasin syöttöjä omasta 250D:eestä, ruuvasin ohjeiden mukaisesti mitkä löysin foorumilta. Syöttöruuvia 2,5 kierrosta auki ja tyhjäkäyntiä kanssa. Maksimikierrosten ruuvia kiinni, mielestäni niin oli neuvottu että 4 kierrosta kiinni. Mutta itseasiaan, autonkun käynnistää käy tyhjää siinä 2000rpm kohdalla, mutta jos vähän polkasee kaasua niin kierrokset nousevat itsestään 4000-5000rpm kohdalle eikä laske... 

Re: APUJA! 250D Avuton diisselin kanssa
Jos kukaan ei vastaa niin vähennäpä vaikka kierroksella sitä kaikkea ruuvattua takas..jos et heti saa apua täältä niin ruuvaa kokonaan alkutekijöihinsä.
Mulla yksi säätö jäi huutamaan tyhjistä kun pumppu oli ennakonsäädön takia samanaikaisesti perä lukittuna kun käänsin ajoitusta eli pumppu kierossa...toisaalta eikö siellä ruuvaus topikissa ole tälläinenkin vika ilmoitettu..muistelen.
Mulla yksi säätö jäi huutamaan tyhjistä kun pumppu oli ennakonsäädön takia samanaikaisesti perä lukittuna kun käänsin ajoitusta eli pumppu kierossa...toisaalta eikö siellä ruuvaus topikissa ole tälläinenkin vika ilmoitettu..muistelen.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-
- Mersumies
- Viestit: 513
- Liittynyt: Ma 04.05.2015 09:34
- Paikkakunta: Turku
Re: APUJA! 250D Avuton diisselin kanssa
Eihän foorumin säätöohjeissa kertomasi tavalla neuvota. Lue ohjeet tarkkaan, huolella ja ajatuksella.Tenawatähti kirjoitti:Eli siis ruuvasin syöttöjä omasta 250D:eestä, ruuvasin ohjeiden mukaisesti mitkä löysin foorumilta. Syöttöruuvia 2,5 kierrosta auki ja tyhjäkäyntiä kanssa. Maksimikierrosten ruuvia kiinni, mielestäni niin oli neuvottu että 4 kierrosta kiinni. Mutta itseasiaan, autonkun käynnistää käy tyhjää siinä 2000rpm kohdalla, mutta jos vähän polkasee kaasua niin kierrokset nousevat itsestään 4000-5000rpm kohdalle eikä laske...
Nyt olet roplannut / säätänyt pumppua siihen malliin, että taitaa käydä niin että joudut viemään pumpun pumppupajalle.
Pumpun säätöjen palauttaminen alkuperäiseksi on vielä pelastettavissa, kun säädät yhtä säätöä kerrallaan ja toteat mitä se vaikutti jne. jne.