nyt oli jo pakko alkaa kyseleen että onko kellään muulla mennyt se kiristinkeinu poikki?? itellä nyt vuoden aikana 2kpl paukahtanut poikki jousen puolelta ihan siitä laakeripesän juuresta ,febi by bilstein luki laatikossa merkkinä..
toinen mieltä askarrauttanut kysymys kyseisestä tuotteesta on sellane että jo eka kerralla kun härpäkkeen vaihdoin piti alipainen pumpun kuusiokolo pultti vaihtaa normikantaan kun nappas varsi kiinni hitusen siihen pultin nokkaan(jousen puolella).. alkaa jo tympiä puolen vuoden välein purkaa ja kasata kuin jotain BRIO-lelua
ai nii ja kyseessähän tuo allekirjotuksen 1997 farkku 290td
ps.sellanen tuli huomioitua myös että kun kiristää sen vivun keskinaulan kiinni niin jää aavistuksen päittäisvälys.. ei vanhassa kunnon satalankus tällaasia onkelmia ollut..
kirraa..kirraa... OSU!!!
w210 290tdt farkku.. 1997
w202 diesel myyty .. 1993
kp60 5 vuotta, käyttöentisöity ja käytössä.. 1979
w124 200d 8 vuoden yhteisen taipaleen jälkeen vaihtoi omistajaa.. 1989
exiä: c180,volvo,audi,toyotaa,fordia,nissania,volvoa,bmw,chevrolet,amc.. 1900-luvulta..
Tämä ei ehkä auta sinua, mutta minulla meni alle vuoden välein useamman kerran M102-moottorin hihnankiristin rikki. Vasta kun vaihdoin kiristimen iskunvaimentimen, särkymiset loppuivat. Tärinän vuoksi kannattaa tarkistaa systeemin iskunvaimennus.
eli katkeamis kohta on tuossa kiinnityspultin juuressa jousen puolella,kiristin rulla linkkaa propelliin että helinä käy.. yläkuvassa jousen pään takana näkyvä lieriökantainen kuusiokolo pultti vaihtoon. tosin tuo kiristinjalkaa mikä kuvassa on täysin erilainen.
kirraa..kirraa... OSU!!!
w210 290tdt farkku.. 1997
w202 diesel myyty .. 1993
kp60 5 vuotta, käyttöentisöity ja käytössä.. 1979
w124 200d 8 vuoden yhteisen taipaleen jälkeen vaihtoi omistajaa.. 1989
exiä: c180,volvo,audi,toyotaa,fordia,nissania,volvoa,bmw,chevrolet,amc.. 1900-luvulta..
rekisterinumeron mukaan ko.malliin kuuluva osa kyllä ollut ja entinen samanmoinen kuin uudetkin.. m-b osasta sain tiedon jotta päittäis välystä löytynyt heilläkin febiläisistä ja pari sellaista joihin keski/kiinnitys pultti ei mene edes läpi.. kuulema palautelleet noita tehtaalle..
kirraa..kirraa... OSU!!!
w210 290tdt farkku.. 1997
w202 diesel myyty .. 1993
kp60 5 vuotta, käyttöentisöity ja käytössä.. 1979
w124 200d 8 vuoden yhteisen taipaleen jälkeen vaihtoi omistajaa.. 1989
exiä: c180,volvo,audi,toyotaa,fordia,nissania,volvoa,bmw,chevrolet,amc.. 1900-luvulta..
tilattiin paikalliseen tarvikeliikkeeseen töllisteltäksi RUVILLE:n valmistama ko.osa ja todettiin että FEBILÄINENHÄN se sekin on kun löyty febin numerokin kyljestä..
kirraa..kirraa... OSU!!!
w210 290tdt farkku.. 1997
w202 diesel myyty .. 1993
kp60 5 vuotta, käyttöentisöity ja käytössä.. 1979
w124 200d 8 vuoden yhteisen taipaleen jälkeen vaihtoi omistajaa.. 1989
exiä: c180,volvo,audi,toyotaa,fordia,nissania,volvoa,bmw,chevrolet,amc.. 1900-luvulta..