s210 220 cdi ja epc vikavalo
s210 220 cdi ja epc vikavalo
Tarviis viisaimmilta neuvoja.
Väyrynen 220cdi koneella alko tekeen sellasta että kun kierrättää konetta, näytölle tulee epc teksti ja auto sammuu..
Vikakoodin luku olis varmaanki eka asia, onnistuu huonosti koska oo työ reissulla kaivoksella.
Oisko kellään hajua mistä moinen johtuu?
Uskaltaako tällä ajaa?
Kämpiltä matkaa töihin 20km ja pakko olis ajaa..
Huonoa tuuriakin ku auto ollu mulla 3päivää..
Vika kun tulee auto sammuu, uusiks käyntiin ja toimii normisti, muttei kestä kihdyttää kovin isoilla kierroksilla.
Olisin kiitollinen avusta
Väyrynen 220cdi koneella alko tekeen sellasta että kun kierrättää konetta, näytölle tulee epc teksti ja auto sammuu..
Vikakoodin luku olis varmaanki eka asia, onnistuu huonosti koska oo työ reissulla kaivoksella.
Oisko kellään hajua mistä moinen johtuu?
Uskaltaako tällä ajaa?
Kämpiltä matkaa töihin 20km ja pakko olis ajaa..
Huonoa tuuriakin ku auto ollu mulla 3päivää..
Vika kun tulee auto sammuu, uusiks käyntiin ja toimii normisti, muttei kestä kihdyttää kovin isoilla kierroksilla.
Olisin kiitollinen avusta
ex W 124 200d
Ex s210 220cdi
W124 300 d
Ex s210 220cdi
W124 300 d
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: s210 220 cdi ja epc vikavalo
Alkuun tutkile meneekö systeemissä ilamaa(näkyy muoviputkissa esim suodatimelta eteen päin)rönttä76 kirjoitti:Tarviis viisaimmilta neuvoja.
Väyrynen 220cdi koneella alko tekeen sellasta että kun kierrättää konetta, näytölle tulee epc teksti ja auto sammuu..
Vikakoodin luku olis varmaanki eka asia, onnistuu huonosti koska oo työ reissulla kaivoksella.
Oisko kellään hajua mistä moinen johtuu?
Uskaltaako tällä ajaa?
Kämpiltä matkaa töihin 20km ja pakko olis ajaa..
Huonoa tuuriakin ku auto ollu mulla 3päivää..
Vika kun tulee auto sammuu, uusiks käyntiin ja toimii normisti, muttei kestä kihdyttää kovin isoilla kierroksilla.
Olisin kiitollinen avusta
mutta mitä voi tutkailla helposti ilamn testeriä suutimien paluupuolen vuoto, railipaineen säätimen orinkulan kunto
usein tuohon sammuiseen kuvatussa tilantessa syy löytyy josistakin noista
(railipaine romahta)
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21

EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

Re: s210 220 cdi ja epc vikavalo
Kiitos neuvosta, alan näitä ihmettelemään ku pn päivä pulkassaCDI203 kirjoitti:Alkuun tutkile meneekö systeemissä ilamaa(näkyy muoviputkissa esim suodatimelta eteen päin)rönttä76 kirjoitti:Tarviis viisaimmilta neuvoja.
Väyrynen 220cdi koneella alko tekeen sellasta että kun kierrättää konetta, näytölle tulee epc teksti ja auto sammuu..
Vikakoodin luku olis varmaanki eka asia, onnistuu huonosti koska oo työ reissulla kaivoksella.
Oisko kellään hajua mistä moinen johtuu?
Uskaltaako tällä ajaa?
Kämpiltä matkaa töihin 20km ja pakko olis ajaa..
Huonoa tuuriakin ku auto ollu mulla 3päivää..
Vika kun tulee auto sammuu, uusiks käyntiin ja toimii normisti, muttei kestä kihdyttää kovin isoilla kierroksilla.
Olisin kiitollinen avusta
mutta mitä voi tutkailla helposti ilamn testeriä suutimien paluupuolen vuoto, railipaineen säätimen orinkulan kunto
usein tuohon sammuiseen kuvatussa tilantessa syy löytyy josistakin noista
(railipaine romahta)
ex W 124 200d
Ex s210 220cdi
W124 300 d
Ex s210 220cdi
W124 300 d
Re: s210 220 cdi ja epc vikavalo
Kaverilta löytyi kittilästä star jolla lukastiin vikakoodit ja antoi seuraavan
P1187-032 rail putken paineen valvonnan säätöpoikkeama
Osaisko joku kertoa mitä tässä kantsii alkaa tehä, kaikki putket rail puolella oli kosteana
P1187-032 rail putken paineen valvonnan säätöpoikkeama
Osaisko joku kertoa mitä tässä kantsii alkaa tehä, kaikki putket rail puolella oli kosteana
ex W 124 200d
Ex s210 220cdi
W124 300 d
Ex s210 220cdi
W124 300 d
Re: s210 220 cdi ja epc vikavalo
yleensä paine pääsee putoamaan jolloin sammuttaa moottorin .. suuttimet,ilmaa joukossa, korkeapainepumppu , paineesäädin /sen tiivisteet .. vaihtoehtoja paljon joten pitäs perusvuodot kuriin, suuttimien ohivuoto, säätimen tiivsteet kattoo jne jolla pääsee alkuun
Re: s210 220 cdi ja epc vikavalo
Pitää alkaa tutkimaan tosissan ku pääsen kaivokselta pois keskiviikkona..shade_z kirjoitti:yleensä paine pääsee putoamaan jolloin sammuttaa moottorin .. suuttimet,ilmaa joukossa, korkeapainepumppu , paineesäädin /sen tiivisteet .. vaihtoehtoja paljon joten pitäs perusvuodot kuriin, suuttimien ohivuoto, säätimen tiivsteet kattoo jne jolla pääsee alkuun
Aika kiusallinen vika tollanen
ex W 124 200d
Ex s210 220cdi
W124 300 d
Ex s210 220cdi
W124 300 d
Re: s210 220 cdi ja epc vikavalo
Vaihdoin tänään uuden akun, vanha oli jo väsynyt...
Kummallista että akun vaihdon jälkeen kestää kierrättää vaikkatappiin eikä mee vikatilaan..
Mikähän se tämän vois selittää..
Kävin ajelemassa melkein 100kmlenkin enkä saamu vikaa tulemaan, yritin kyllä.
Oisko jollakin tietoa että voiko virran vähyys aiheuttaa noita oireita ja sammumisia
Kummallista että akun vaihdon jälkeen kestää kierrättää vaikkatappiin eikä mee vikatilaan..
Mikähän se tämän vois selittää..
Kävin ajelemassa melkein 100kmlenkin enkä saamu vikaa tulemaan, yritin kyllä.
Oisko jollakin tietoa että voiko virran vähyys aiheuttaa noita oireita ja sammumisia
ex W 124 200d
Ex s210 220cdi
W124 300 d
Ex s210 220cdi
W124 300 d
Re: s210 220 cdi ja epc vikavalo
Tänään olikin taas samat oireet ja ei meinaa kylmänä käynnistyä..rönttä76 kirjoitti:Vaihdoin tänään uuden akun, vanha oli jo väsynyt...
Kummallista että akun vaihdon jälkeen kestää kierrättää vaikkatappiin eikä mee vikatilaan..
Mikähän se tämän vois selittää..
Kävin ajelemassa melkein 100kmlenkin enkä saamu vikaa tulemaan, yritin kyllä.
Oisko jollakin tietoa että voiko virran vähyys aiheuttaa noita oireita ja sammumisia
Löysin halvalla käytetyn pumpun joka laitetaan paikalle ens viikolla..
Sitte aletaan yks kerrallaan poistaa mahollisia aiheuttajia..
ex W 124 200d
Ex s210 220cdi
W124 300 d
Ex s210 220cdi
W124 300 d
Re: s210 220 cdi ja epc vikavalo
No ensin vuodot pois, selvitellä mistä se nafta sinne nyt tulee kerran sanoit että oli ihan märkänä... letkut vaihtoon?
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
Re: s210 220 cdi ja epc vikavalo
Väyrynen tuli eilen huollettua ja samalla kun vaihdoin kaikki suodattimet ja öljyt, katoin myös polltoaineletkut ja uusin ne vihreät o renkaat, pumpulta lähteville letkuille..
Näihin ku oli edellinen omistaja tehnyt itse ulkopuolelle tiiviste renkaat, sieltä myös polttoaine vuoto tuli..
Ajelin eilen noin 150km ja auto pelas ku ihmisen mieli, eli vika poistui..
Enpä ole ikinä nähny noin huonossa kunnossa olevia polltoainesuodatinta ja ilmanputsaria, puhumattakaan raikkarista..
Kiitos kaikille hyvistä neuvoista, ite ku vasta näitä harjoittelen korjaamaan
Näihin ku oli edellinen omistaja tehnyt itse ulkopuolelle tiiviste renkaat, sieltä myös polttoaine vuoto tuli..
Ajelin eilen noin 150km ja auto pelas ku ihmisen mieli, eli vika poistui..
Enpä ole ikinä nähny noin huonossa kunnossa olevia polltoainesuodatinta ja ilmanputsaria, puhumattakaan raikkarista..
Kiitos kaikille hyvistä neuvoista, ite ku vasta näitä harjoittelen korjaamaan
ex W 124 200d
Ex s210 220cdi
W124 300 d
Ex s210 220cdi
W124 300 d