Auton kuivaus pesun jälkeen?
Uskotaan sitten että joku toinen voi olla hellempiOMAR kirjoitti:kuten jo tuossa totesin jokaisella on omat tyylinsä.
teeppäs aikasikuluksi soittokierros vaikka kymmeneen autopesulaan ja laita tänne tulos montako pesulaa kehotti nimenomaan pesemään auto fairilla.

Pesuri ei ollut oma, vaan isäukon työsuhde-etuja. Äijä jäi eläkkeelle, joten pesuri poistui. Joka tapauksessa sen jälkeen en ole painepesuriin koskenut. Fiesta itsessään on ollut jo 7 vuotta jonkun muun riesana, kerrassaan käsittämättömän huonolaatuinen kulkuväline.OMAR kirjoitti:Toivottavasti olet myynyt tuon fiestan, ja ostanut mersun, niin ei tarvi luopua hyvästä pesurista.
C180T (S202) -99
- Ari66
- Valvoja
- Viestit: 4696
- Liittynyt: Su 26.10.2003 01:37
- Paikkakunta: Hki-Utsjoki-Barentsinmeri
- Viesti:
Mitäs mieltä täällä ollaan sitten Mäntysuovasta?OMAR kirjoitti:kuten jo tuossa totesin jokaisella on omat tyylinsä.
teeppäs aikasikuluksi soittokierros vaikka kymmeneen autopesulaan ja laita tänne tulos montako pesulaa kehotti nimenomaan pesemään auto fairilla.mutta jos korrek todella kestää myös fairin,niin täytyy sitä kokeilla itsekin tuohon vanhukseen,koska sille ei mikään ole kyllin parasta.
![]()
Sillä tuntuu lähtevän ainakin lika tehokkaasti.
* Adria Twin 600 SF *
* Ex: Mercedes-Benz E 320 CDI V6 (S211) Tanzanite Blue Metallic *
* Ex: Mercedes-Benz E 300 TDT (S210) Brilliantsilber *
* Ex: Mercedes-Benz 200 Automatic (W124) Diamantblau *
* Ex: Mercedes-Benz 300 D (W123) *
* www.digitalfinland.net *
* Ex: Mercedes-Benz E 320 CDI V6 (S211) Tanzanite Blue Metallic *
* Ex: Mercedes-Benz E 300 TDT (S210) Brilliantsilber *
* Ex: Mercedes-Benz 200 Automatic (W124) Diamantblau *
* Ex: Mercedes-Benz 300 D (W123) *
* www.digitalfinland.net *
Jos peset autosi laiturilla lämpimänä kesäyönä/ se lämmittää mukavasti paljaita varpaita keskitalvella, niin mäntysuopa on siihen erinomainen ratkaisu.Ari66 kirjoitti: Mitäs mieltä täällä ollaan sitten Mäntysuovasta?
Sillä tuntuu lähtevän ainakin lika tehokkaasti.
= miksei voisi pestä niillä auton pesuun tarkoitetuilla aineilla kun sellaisia on viisaat insinöörimiehet kehitelleet juuri sen takia ettei tarvitsisi miettiä millä myrkyllä sen uskaltaa pestä ja millä ei

[b][size=75]Porsche 944
ex 124CEA[/b][/size]
ex 124CEA[/b][/size]
Meillä daamia kuivataan lastalla, jos se on päässyt letkuleikeissä kovin märäksi äitymään
Hyvä tulee. Mutta nämä huoltiksilla jaettavat pikapesun jälkeiset liinat ovat aivan anaalirauhasesta. Mitä ihmettä niillä pitäisi tehdä, vettä ne eivät ime lainkaan, ainoastaan siirtävät sitä paikasta toiseen.
Hätävarana käy pesuaineeksi myös Fairy, mutta se tuppaa viemään vahatkin mennessään.

Hyvä tulee. Mutta nämä huoltiksilla jaettavat pikapesun jälkeiset liinat ovat aivan anaalirauhasesta. Mitä ihmettä niillä pitäisi tehdä, vettä ne eivät ime lainkaan, ainoastaan siirtävät sitä paikasta toiseen.
Hätävarana käy pesuaineeksi myös Fairy, mutta se tuppaa viemään vahatkin mennessään.
Exät: W114 250, W123 200D, W123 240D, W124 230E
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
Lastalla enimmät vedet pois tasaisilta pinnoilta ja laseista, loput tarkotaan vanhoilla puuvillalakanarievuilla. Tosiaan takalamput, peilin taustat, listojen aluset ja lukot talvella on hyvä "kuivata" paineilmalla. Lastana toimii normaali Sini-Tuotteen lasta.
Pesuun käytän mäntysuopaa.
Pesuun käytän mäntysuopaa.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Liekö suurin syy se, että silikonilasta on keksitty ja se on paljon parempi väline.(en muista valmistajaa mutta katsotaan kun muistetaan)
Ei siis liene mitään järkeä käyttää pelkkää säämiskää.
Lasta on niin pehmeä (pehmeän osan "korkeus" 6-7 cm) että se mukautuu kaarevallekin peltipinnalle, ja kertapyyhkäisyllä pinnasta tulee KUIVA.
En uskonut ennen kuin itse kokeilin miten mahtava tuollainen auton kuivaukseen alunperin tehty lasta on tarkoitukseensa.
Joka vedon jälkeen lastan reuna pyyhkäistään kuivaksi säämiskään.
Säämiskällä kuivataan sitten paikat joihin lasta ei ylety, ja esim. puskurit ja peilintaukset varsinkin jos ne ovat maalaamatonta muovia.
Auton pesuun Fairy on liian raaka aine, ei kannata käyttää jos ei vahaa samantien.
Harvoin on niin hätä pestä autoa etteikö voi varata sitä varten tehtyä pesuainetta käytettäväksi.
Meillä fiksarit muuten käyttävät Wurthin Pinelineä, sillä ei lähde vaha mutta monenlainen lika lähtee. Käytössä on myös varsinaisia autoshampoita, ei ole tullut kysyttyä miksi Pineline on hyvä.
Itse olen käyttänyt Pinelineä jos auto on oikein likainen tai suolainen, muulloin vahashampoita joista senverran että Goldenin shampoo on tosi hyvä, halvat "euronpullot" ei oikein pese.
Nyt on menossa Turtle-puteli, ja se näkyy olevan asiallinen pesuaine.
Vahaksi Autoglymiä tai Nielsenin Goldia, joka on todellinen huipputuote !
Ei siis liene mitään järkeä käyttää pelkkää säämiskää.
Lasta on niin pehmeä (pehmeän osan "korkeus" 6-7 cm) että se mukautuu kaarevallekin peltipinnalle, ja kertapyyhkäisyllä pinnasta tulee KUIVA.
En uskonut ennen kuin itse kokeilin miten mahtava tuollainen auton kuivaukseen alunperin tehty lasta on tarkoitukseensa.
Joka vedon jälkeen lastan reuna pyyhkäistään kuivaksi säämiskään.
Säämiskällä kuivataan sitten paikat joihin lasta ei ylety, ja esim. puskurit ja peilintaukset varsinkin jos ne ovat maalaamatonta muovia.
Auton pesuun Fairy on liian raaka aine, ei kannata käyttää jos ei vahaa samantien.
Harvoin on niin hätä pestä autoa etteikö voi varata sitä varten tehtyä pesuainetta käytettäväksi.
Meillä fiksarit muuten käyttävät Wurthin Pinelineä, sillä ei lähde vaha mutta monenlainen lika lähtee. Käytössä on myös varsinaisia autoshampoita, ei ole tullut kysyttyä miksi Pineline on hyvä.
Itse olen käyttänyt Pinelineä jos auto on oikein likainen tai suolainen, muulloin vahashampoita joista senverran että Goldenin shampoo on tosi hyvä, halvat "euronpullot" ei oikein pese.
Nyt on menossa Turtle-puteli, ja se näkyy olevan asiallinen pesuaine.
Vahaksi Autoglymiä tai Nielsenin Goldia, joka on todellinen huipputuote !
wiimax.fi
Olen myös huomannut tuon Pinelinen hyväksi. Muutenkin Würthin tuotteet ovat laadukkaita ja vahatkin pysyvät pinnassa toosi pitkään.. Tosin pirun kovatöisiä ne ovat
Mutta kaveriksi laitetaan aina autoglymiä pintaan
Toi kolojen kuivailu paineilmalla on kyllä asiallista puuhaa. Muuten nokkuu vettä pitkin auton kylkee ja sitten taas kirotaan


Toi kolojen kuivailu paineilmalla on kyllä asiallista puuhaa. Muuten nokkuu vettä pitkin auton kylkee ja sitten taas kirotaan

[url=http://i2.photobucket.com/albums/y11/JoniYlilammi/190D/Kylki2.jpg]W201 190D 2,5 vm. -90[/url]
[img]http://www.emedco.com/emed2/Gifs_sp/40363.gif[/img]
Ja sitten: 190E 2.0 vm -89
[img]http://www.emedco.com/emed2/Gifs_sp/40363.gif[/img]
Ja sitten: 190E 2.0 vm -89
Minä repäisen sen keskeltä kahtia ja kuivaan ovien tiivisteet, molemmat puolet omalla puoliskollaan. Varsinkin oven alareuna tiivisteineen on syytä pyyhkiä.Kaapo kirjoitti:Mutta nämä huoltiksilla jaettavat pikapesun jälkeiset liinat ovat aivan anaalirauhasesta. Mitä ihmettä niillä pitäisi tehdä, vettä ne eivät ime lainkaan, ainoastaan siirtävät sitä paikasta toiseen.
Takaoveen täytyykin jo tuhlata omia pyyhkeitä Serlan rullasta.
Mitään muuta käyttöä minä en noille pikapesulan liinoille ole keksinyt.
Haluan isona ruuvimeisselinkuljettajaksi [img]http://www.my-smileys.de/smileys2/autofahrer.gif[/img]
[url=http://kotisivu.mtv3.fi/mb250td][b]BlueLady[/b] W124 250 TD[/url]
[url=http://kotisivu.mtv3.fi/mb250td][b]BlueLady[/b] W124 250 TD[/url]
fairista...
Fairi sisältää silikonia, siitä on hyötyä ikkunateippauksia tehdessä mutta autoa jostain syystä paikkamaalatessa silikoni on vaikea poistaa täydellisesti alta pois?Tomperi kirjoitti:Ei Fairylla saa autoa pestä (omaansa tietenkin saa jos haluaa), jostakin syystä mutta en nyt oikein muista miksi... joku muistaa kuitenkin niin kertokoon.
Joskus olen pessy semmosella pesuvahalla joku Carlaken valmistama se tais olla. Aika hyvä siitä tuli ja aika helppo, mutta sen vahan määrästä siinä en tiedä.
--
Mercedes Benz 220E
Honda Africa Twin 750
--Rättivaraston hoitaja--
Mercedes Benz 220E
Honda Africa Twin 750
--Rättivaraston hoitaja--
- Kakkosnelonen
- Vakiokalustoa
- Viestit: 80
- Liittynyt: Ma 30.08.2004 09:25
- Paikkakunta: pohjois-suomi
Olen pessyt Fairylla, mutta en pese enää ikinä. Tähän uskallan sanoa, ei ikinä! Olen pilannut kahdesti punaisen maalipinnan Fairyllä, joka poistaa maalihuokosista suojavahan ja päästää auringon hapettamaan maalipinnan pilalle. Pinnan saa hetkeksi myllyttämällä ja kunnon vahaamisella nätiksi, mutta kunnolla kuntoon pintaa ei enää saa. Punainen maali on pahin. Metallivärit pintalakkoineen eivät ole niin kranttuja, mutta on turha pelleillä autonpesussa Fairyllä.
Täytynee ostaa tuollainen oikea autolasta. Olen käyttänyt lastana joko pyyhkijänsulkaa -MB:ssä en ole sulkaa vielä edes ehtinyt irrottaa, mutta näyttää pikasesti että siitä on sulka liian hankala irroittaa autonkuivatukseen-, tai tavallista ikkunalastaa -vastaa huoltiksen ikkunapesimen lastaa ilman pesusientä-. Jos vielä jaksaa, niin säämiskällä, tai jollain rätillä kuivatella loput. Sittenhän onkin jo aika mennä sisälle ja vielä "vahata" puhdasta autoa tuvanikkunasta
.
Täytynee ostaa tuollainen oikea autolasta. Olen käyttänyt lastana joko pyyhkijänsulkaa -MB:ssä en ole sulkaa vielä edes ehtinyt irrottaa, mutta näyttää pikasesti että siitä on sulka liian hankala irroittaa autonkuivatukseen-, tai tavallista ikkunalastaa -vastaa huoltiksen ikkunapesimen lastaa ilman pesusientä-. Jos vielä jaksaa, niin säämiskällä, tai jollain rätillä kuivatella loput. Sittenhän onkin jo aika mennä sisälle ja vielä "vahata" puhdasta autoa tuvanikkunasta

Kuivaus, vedellä
Kuivaukseen liittyen:
Miksi auto pitää kuivata pesun jälkeen?
- vahausta varten?
- muuten vaan?
- auringon polttamien estämiseksi?
- kalkkijäämien (pesuvedessä) poistamiseksi?
Kaikki ylläolevat ainakin. Noh, autonhan voi vain antaa kuivaa! Itsekseen. Ei kuitenkaan auringossa. Silloin jää jäljelle ne kalkkijäämät (valkoiset täplät).
Mistä kalkkijäämät ovat peräisin? Noh, pesuvedessä on kalkkia.
TOIMIVA TAPA: huuhtelu tislatulla vedellä (kun on ensin suihkutellut letkulla pesuaineet pois). Siis loppuhuuhtelu parilla-kolmella sangollisella tislattua vettä. Sitä saa yllin kyllin esim. kondesoivasta kuivaajasta.
Tuota tapaa olen käyttänyt, ja vesi suorastaa pakenee pois pelliltä. Muutamia pisaroita jää, mutta niissä pisaroissa ei ole kalkkia. Jos vielä pystyy, voisi pesun jälkeen käydä pienen lenkin ajelemassa, niin loputkin pisarat pakenee.
Siis: auton voi kuivata vedellä. Säästyy aikaa.
SITTEN VIELÄ VAHAUKSEEN VINKKI:
Ainakin Autoglymin vahojen vaikutusaika on niin pitkä, että odottaessa auton (ja vahan) päälle laskeutuu paljon pölyä, jossa hiekkaa. Autotallissa vahatessa lattia kannattaa kastella ennen puuhaan ryhtymistä. Säästyy naarmuilta.
Miksi auto pitää kuivata pesun jälkeen?
- vahausta varten?
- muuten vaan?
- auringon polttamien estämiseksi?
- kalkkijäämien (pesuvedessä) poistamiseksi?
Kaikki ylläolevat ainakin. Noh, autonhan voi vain antaa kuivaa! Itsekseen. Ei kuitenkaan auringossa. Silloin jää jäljelle ne kalkkijäämät (valkoiset täplät).
Mistä kalkkijäämät ovat peräisin? Noh, pesuvedessä on kalkkia.
TOIMIVA TAPA: huuhtelu tislatulla vedellä (kun on ensin suihkutellut letkulla pesuaineet pois). Siis loppuhuuhtelu parilla-kolmella sangollisella tislattua vettä. Sitä saa yllin kyllin esim. kondesoivasta kuivaajasta.
Tuota tapaa olen käyttänyt, ja vesi suorastaa pakenee pois pelliltä. Muutamia pisaroita jää, mutta niissä pisaroissa ei ole kalkkia. Jos vielä pystyy, voisi pesun jälkeen käydä pienen lenkin ajelemassa, niin loputkin pisarat pakenee.
Siis: auton voi kuivata vedellä. Säästyy aikaa.
SITTEN VIELÄ VAHAUKSEEN VINKKI:
Ainakin Autoglymin vahojen vaikutusaika on niin pitkä, että odottaessa auton (ja vahan) päälle laskeutuu paljon pölyä, jossa hiekkaa. Autotallissa vahatessa lattia kannattaa kastella ennen puuhaan ryhtymistä. Säästyy naarmuilta.
Nuuka mies kun olen, niin lastana on tullut käytettyä pyyhkijän sulkaa, esim. semmonen W124:n sulka ajaa asiansa vallan mainiosti. Tietenkin se käytetty sulka pitää puhdistaa ensin hyvin, esim. lasinpesunesteeseen kastetulla rievulla pyyhkii sulan puhtaaksi.
tuleepahan jotakin käyttöä niille käytetyille sulillekin
tuleepahan jotakin käyttöä niille käytetyille sulillekin

Pesuista
Pineline vaikuttaa olevan kohtalaisen tehokasta, toki siitä jää jotain mönjää painepullon suuttimeen jolla aineen levitän, joutuu ajoittain putsaamaan.
Pesuaineen ph ei sais ylittää 11:sta, sitä emäksisempiä kannattaa käyttää vain työkoneiden pesuun. Hiilivetyliuottimia ei oikeastaan kannata käyttää kuin pikitahrojen tai "törkiän" likasen auton pesuun. Ainaki henk.koht pesutapahtuma helpottu kun hankin 180cm pitkän pesuharjan letkun päähän, ei paljon selkä rasitu helmoja pestessä. Saippuakauppiasaikoina tuli jonku verran tutuks tuo pesuainepuoli.
Kuivaus on toistaseks hoitunu pehmeällä tuplareunalla varustetulla kumilastalla, paikallisesta halapa-hallista, hinta jotain 12,95mk. Loppusilaus "Verraton" nimisellä reiìtetyllä ikkunaliinalla, ilmesesti synteettinen säämiskä, kestää ainaki vuosia. Hankintapaikka halapa-halli 9,80mk. Ostin pari lisää varastoon ku eka oli hyväks havaittu. Hinnat siis markkoja, sen verran aikaa on vermeet ainaki kestäny ettei vielä uusia oo tarvinnu hankkia.
Pesuaineen ph ei sais ylittää 11:sta, sitä emäksisempiä kannattaa käyttää vain työkoneiden pesuun. Hiilivetyliuottimia ei oikeastaan kannata käyttää kuin pikitahrojen tai "törkiän" likasen auton pesuun. Ainaki henk.koht pesutapahtuma helpottu kun hankin 180cm pitkän pesuharjan letkun päähän, ei paljon selkä rasitu helmoja pestessä. Saippuakauppiasaikoina tuli jonku verran tutuks tuo pesuainepuoli.
Kuivaus on toistaseks hoitunu pehmeällä tuplareunalla varustetulla kumilastalla, paikallisesta halapa-hallista, hinta jotain 12,95mk. Loppusilaus "Verraton" nimisellä reiìtetyllä ikkunaliinalla, ilmesesti synteettinen säämiskä, kestää ainaki vuosia. Hankintapaikka halapa-halli 9,80mk. Ostin pari lisää varastoon ku eka oli hyväks havaittu. Hinnat siis markkoja, sen verran aikaa on vermeet ainaki kestäny ettei vielä uusia oo tarvinnu hankkia.
Laitetaan nyt omakin kommentti tähän pitkään ketjuun.
Pesu: Ei fairylla, em.seikoista johtuen
Turtle pesuaineet: No jaa, vihreä ajaa asian.Se punainen purkki (HotWax)jossa vaaleaa/beigen väristä ainetta oli kyllä suuri pettymys kun ei vaahtoa oikeastaan ollenkaan eikä pesutulos ole kummoinen kokeiltu kuumalla/kylmällä/haalealla vedellä. Puhutaanko Jarski samasta aineesta?
Itse käytän Saksasta Wal-Mart:sta ostamaa YPLON/Car Care pesuainetta, väriltään sinistä ja toimii tosi hyvin, ei vie vahaa pois,mutta putsaa hyvin.En tiedä saako Suomesta-1 ltr=1,85 euroa eli ei ollut edes kallista litkua. Harmi kun ei tullut ostettua enempää,mutta oli pakko koittaa ennen kuin ostaa lisää.
Kuivaus aidolla säämiskällä ok, mutta jos pintaa jää hiukkakin likaa/kalvoa, niin säämiskä imee ne ja likaantuu ja naarmuntumisen vaara kasvaa huomattavasti. Eli säämiskä pitää pestä hyvin käytön jälkeen ja jättää saippuaa siihen että pysyy pehmeänä. Ajan kuluessa on kuitenkin imenyt niin paljon pölyä/likaa sisuksiinsa että paras kun vaihtaa suosista uudeen, on vaan aika kalliita.
Lastaa en ole kokeillut, pitää varmaan mennä ostamaan että saa testattua.
Vahaus:
Turtlen vihreä: on helppo ja nopea, kestää kohtuu kauan pesua
Autoglym: myöskin helppo ja nopea,vaatii hiukan pidemmän kuivumisajan
ei kestä pesua yhtä kauan kuin Turtelen vihreä
Simoniz kiinteä vaha: on erittäin työläs,mutta kestää todella hyvin ainut vaan että jälkikiillotus on tärkeä, että saa pinnan siistiksi.Ei kiillä niin hyvin kuin em.Glym&Turtle.
että näin
Pesu: Ei fairylla, em.seikoista johtuen
Turtle pesuaineet: No jaa, vihreä ajaa asian.Se punainen purkki (HotWax)jossa vaaleaa/beigen väristä ainetta oli kyllä suuri pettymys kun ei vaahtoa oikeastaan ollenkaan eikä pesutulos ole kummoinen kokeiltu kuumalla/kylmällä/haalealla vedellä. Puhutaanko Jarski samasta aineesta?
Itse käytän Saksasta Wal-Mart:sta ostamaa YPLON/Car Care pesuainetta, väriltään sinistä ja toimii tosi hyvin, ei vie vahaa pois,mutta putsaa hyvin.En tiedä saako Suomesta-1 ltr=1,85 euroa eli ei ollut edes kallista litkua. Harmi kun ei tullut ostettua enempää,mutta oli pakko koittaa ennen kuin ostaa lisää.
Kuivaus aidolla säämiskällä ok, mutta jos pintaa jää hiukkakin likaa/kalvoa, niin säämiskä imee ne ja likaantuu ja naarmuntumisen vaara kasvaa huomattavasti. Eli säämiskä pitää pestä hyvin käytön jälkeen ja jättää saippuaa siihen että pysyy pehmeänä. Ajan kuluessa on kuitenkin imenyt niin paljon pölyä/likaa sisuksiinsa että paras kun vaihtaa suosista uudeen, on vaan aika kalliita.
Lastaa en ole kokeillut, pitää varmaan mennä ostamaan että saa testattua.
Vahaus:
Turtlen vihreä: on helppo ja nopea, kestää kohtuu kauan pesua
Autoglym: myöskin helppo ja nopea,vaatii hiukan pidemmän kuivumisajan
ei kestä pesua yhtä kauan kuin Turtelen vihreä
Simoniz kiinteä vaha: on erittäin työläs,mutta kestää todella hyvin ainut vaan että jälkikiillotus on tärkeä, että saa pinnan siistiksi.Ei kiillä niin hyvin kuin em.Glym&Turtle.
että näin
Alkoi tällainen kuivauslasta kiinnostamaan, mutta rehellisesti sanottuna tuo hinta ei kiinnosta sitten tippaakaan. Kuulostaa kuin siinä olisi vähintään kultahippuja upotettuna kahvaanOMAR kirjoitti:kuivauslastana on ehdottomasti paras autoglymin lasta,on kyllä kallis "noin 30-40e"mutta kestää kyllä kotikäytössä useita vuosia.

Eli löytyykö mistään yhtään halvempaa vaihtoehtoa? Kuitenkin tuollaista korkeaa lastaa, jolla pellin muodot eivät ole niin hankalat kuin tavallisella ikkunankuivauslastalla.
C180T (S202) -99
Itse itselleni vastaten: Tällaiselta sivustolta www.mobitive.com lähdin keskustelemaan ja näyttäisi hinta jäävän suunnileen puoleen tuolla lastalla verrattuna Autoglymin lastaan. Näillä näkymin siis jätän AG:n kauppaan ja kokeilen tuota halvempaa.Bf109 kirjoitti: Eli löytyykö mistään yhtään halvempaa vaihtoehtoa? Kuitenkin tuollaista korkeaa lastaa, jolla pellin muodot eivät ole niin hankalat kuin tavallisella ikkunankuivauslastalla.
C180T (S202) -99
AIka samoihin menee tuolta Mobitivestä (17.10€+ posti). Mutta heillä ei ollut samantien hyllyssä, joten käydäänpä tuolla FFP:ssä nyt samalla vaivalla. Alkaa tosiaan tuntua siltä että siinä Autoglymin lastan hinnassa on ilmaa järjettömästi mukana, ei se ihan noin ylivertainen voi olla.Pasi H. kirjoitti:Käykääpä FFP Motorsportsin sivuilla. Yhteistyökumppanien tarjouksista löytyy Virtasen Moottori Oy, joka kauppaa myös kuivauslastaa, tosin ei mikään "merkkituote". Hyvin tuo on toiminut ja maksoiko se nyt sitten postituskuluineen vajaa 20€.
C180T (S202) -99
- Kakkosnelonen
- Vakiokalustoa
- Viestit: 80
- Liittynyt: Ma 30.08.2004 09:25
- Paikkakunta: pohjois-suomi