W124 tasonsäätöiskari poikki, iskari roskiin vai?
-
- Vakiokalustoa
W124 tasonsäätöiskari poikki, iskari roskiin vai?
Eli tuli vastaan ensimmäinen oieka 'voihan helevetin perkele' tässä tänään kun puslia aloin irroittelemaan W124 300TD:stä. Oli takaiskari irtipoikki yläpäästään. Ja JUST eilen viimeksi eräällä parkkiksella odotellessani seuralaistani pompin vetokoukun päällä ja totesin että onneksi nämä toimivat... Ja sitten räks.
Ovatko nuo tasonsäätöiskarit roskiskamaa tällaisen haverin jälkeen? Vai herättääkö osaava ne henkiin takaisin?
-Masa
Ovatko nuo tasonsäätöiskarit roskiskamaa tällaisen haverin jälkeen? Vai herättääkö osaava ne henkiin takaisin?
-Masa
Yksi marsu mallia W124 300TD vm.88
-
- Vakiokalustoa
Re: W124 tasonsäätöiskari poikki, iskari roskiin vai?
Eli tämmöistä jälkeä. Onko se nyt sitten pohjaanlyöntikumi, mikä siellä alapuolella on. Sen sisältä löytyi tuho:

EDIT, kuvat ei mulla ainakaan toimi. Palaan asiaan. Nyt sieneen...

EDIT, kuvat ei mulla ainakaan toimi. Palaan asiaan. Nyt sieneen...

Kai tuohon päähän voisi pultin hitsata jolla iskarin saa taas kiinni.
Terve!
Olisi ylimääräinen tasonsäätöiskari, jos kiinnostaa soita 0405488027
Olisi ylimääräinen tasonsäätöiskari, jos kiinnostaa soita 0405488027
saa sen hitsattua kuntoon.
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Mulla olis yks mistä alapallo paskana ja sen saa uloskanto hintaan.
tein itse ja säästin
-
- Vakiokalustoa
GMB kirjoitti:Mulla olis yks mistä alapallo paskana ja sen saa uloskanto hintaan.
Juujuu, nyt yritetään korjata se entinen ekaksi

Kiitokset taas teille, arvon voorumilaiset. Nyt etsimään jotain tyyppiä täällä suomen turun seutuvilta tuon härpättimen korjaisi. Jatketaan harjoituksia.
-Masa
-
- Vakiokalustoa
Jösses. Auto ollut pihalla pukeilla jo kaksi kuukautta. Aika kuluu. Iskari on nyt irroitettu, tai ollut jo kauan, mutta hitsaaja löytyi (tituleerasi itseänsä 'vanhemmaksi harjoittelijaksi',
). Nyt ihmetyksen aiheena on tuo pallonivel iskarin alla. Eikös sen pitäisi lähteä irti ihan kiertämällä, vai miten? Se vaikuttaa ihan eheältä, mutta tutkailisin silti sitä lähemmin, mikäli se lähtee irti, mutta en itse sitä saa. Onko jollain jokin vinkki?
Tietääköhän joku että saako sellaisia suojahaitarimuovisuojajuttuja mistä kaupasta? Kun siihen on ehtinyt joku pieni koloinen tulla? Etuiskareihen näkyisi löytyvän, mutta taakse en osaa itse etsiä...
-Masa

Tietääköhän joku että saako sellaisia suojahaitarimuovisuojajuttuja mistä kaupasta? Kun siihen on ehtinyt joku pieni koloinen tulla? Etuiskareihen näkyisi löytyvän, mutta taakse en osaa itse etsiä...
-Masa
-
- Vakiokalustoa
Sainpahan yksityisviestinä kyselyn että kuinkahan kävi iskarin kanssa.
Noh. Sen hitsasi paikallinen 'vanhempi harjoittelija' kasaan, eli laittoi siihen kiinni liimaimella tapin johon oli jengannut kierteet. Jengasipa heppu sitten tuumaset kierteet "olisit sanonut että mersuun". Sorvasi mulle uuden pultinkin siihen
. Mersun iskari siis ehjättiin ja ei muuta kuin kovaa ajoa!
Noh. Sen hitsasi paikallinen 'vanhempi harjoittelija' kasaan, eli laittoi siihen kiinni liimaimella tapin johon oli jengannut kierteet. Jengasipa heppu sitten tuumaset kierteet "olisit sanonut että mersuun". Sorvasi mulle uuden pultinkin siihen