M102 turbotus
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 26
- Liittynyt: Ke 02.09.2015 14:57
M102 turbotus
Onkos järkeä lähtemään turbottamaan 1.8 ruiskukonetta? Kestääkö kone ? Minkä verran ahtoja kärsisi laittaa? Vai olisko vaan parempi että, laskisi kantta ja sun muuta pientä piristyshommaa?
Re: M102 turbotus
Järkevyydestä on paha sanoa, kun ei tiedä projektista enempää. Koneen kestävyys ja ahtopaineet riippuvat pitkälti siitä, kuinka hyvin pystyt ohjaamaan sytytysennakkoa ja erityisesti myöhäistämään sitä ahtopaineen vallitessa. Ainakin kaksilitrainen M102 kestää kohtuullisesti ahtopainetta, itse perusmoottorihan on vahvaa tekoa.Tenawatähti kirjoitti:Onkos järkeä lähtemään turbottamaan 1.8 ruiskukonetta? Kestääkö kone ? Minkä verran ahtoja kärsisi laittaa? Vai olisko vaan parempi että, laskisi kantta ja sun muuta pientä piristyshommaa?
Tuosta allekirjoitiuksen linkistä löytyy lisätietoa ja samoin tuolta.
tomant
Kiihdytin 190E 201.024
1,951 - 13,077 / 171,51
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020

Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
Re: M102 turbotus
siis järkevin olisi laittaa sinne ilman ahdinta 230 kone ..vaihdat vain ecun sinne paikalleen ja sen koneen ...ja oma ruiskunsa 230 koneesta..potkua löytyy heti enemmän kuin pikku fiksauksella.
Ja jos ahdat taitaa 2l kone olla siihen parempi kuin 2.3 koska sen syl. kannas on kapea tohon 2litraiseen nähden.
Ja jos ahdat taitaa 2l kone olla siihen parempi kuin 2.3 koska sen syl. kannas on kapea tohon 2litraiseen nähden.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-