elikkäs olen tässä nyt vakavasti sitä mieltä että kun on auto leväällään nii samantien pistää tuon pakolämpö mittarinkin sinne pakosarjaan. omassa on pakosarja jaetulla pesällä ei varmaan suuria eroja vaikka ottaa vaan toisesta ? ja niistä lämmöistä us-partsilla ois tuollainen auto-meterin mittari 0-900 astetta jota tässä olen harkinnut.
nii nyt kun laittelen sinne sen mittarin nii mitkä ovat järkevät/ maltilliset lämmöt varmaan jos aletaan lähestyä 900 nii kannaattaa jo olla huolissaan, mut onko tuommoset 500-700 vielä ihan kohtuu lämpöjä tietty vedätyksessä nuo korkeet arvot ? ja sarjaan oon jo vuorannu thermo tecillä. että sekin eikö vähän nosta lämpöä sarjassa vai olenko taas ihan hakoteillä ( ei ole eka kerta).
Ennen kuin juuso tilaat sen mittarin ulkomailta, niin kerroppa meikäläiselle mittarin specsit. Jos laitettaisiin kimppa. Tuo jenkkien vaikuttaisi ihan asialliselta. Nyt on dollarin kurssi suhteessa euroon kohdillaan.
Biltemassakin myydään (ellei kirosana täällä) mittaria joka näyttää 1300 asti, hintaa 39,90 lyhyt johto ja ehkä hidas anturi, mutta hommaa jostain nopean anturin. Mittaa myös meteliä valoa ja ilman kosteutta sekä perinteiset ohmit ym.
Viime viesteistä onkin jo niin kauan aikaa, että kysellään viimeisimmän villityksen pakolämpölaitteita. Ebayta on tullut kahlattua läpi vähäsen. Kiinamaat myy muutaman kympin antureita ja muutaman kympin mittareita.. Onko niistä mihinkään? Vinkit enemmän kuin tervetulleita!
edit: Sporttiauto myy innovaten ihan fiksunnäköistä settiä, liekkö siitä mihinkään?
Tilasin pari lämpömittaria Englannin eBaystä Mainline Sensorsilta, mutta ei ole vielä asennettu eikä koekäytetty. Näyttävät asiallisilta ja hinnat olivat kohtuulliset.
tomant kirjoitti:Tilasin pari lämpömittaria Englannin eBaystä Mainline Sensorsilta, mutta ei ole vielä asennettu eikä koekäytetty. Näyttävät asiallisilta ja hinnat olivat kohtuulliset.
tomant
Kiitos! Tuo ensimmäinen oleva 58 puntaa maksava näytti ainakin pikaisesti katsottuna ja lontoot luettuna ihan fiksulta!
Kustannustehokasta pakolämpömittaria, joka näyttää 5-6 sylinterienkin lukemat? Olisi tarkoitus laittaa pyttykohtainen mittaus 605 moottoriin. 4-kanavaista olisi tarjolla, mutta...
Kustannustehokasta pakolämpömittaria, joka näyttää 5-6 sylinterienkin lukemat? Olisi tarkoitus laittaa pyttykohtainen mittaus 605 moottoriin. 4-kanavaista olisi tarjolla, mutta...