Hommaa eteenpäin.
Kojetaulu purettiin pois ja alkuperäiset äänieristeet poistettiin kuskin ja hantin jalkatiloista,vaihteisto tunnelista,tulipellistä.
Huomisen hommaksi jäi liimojen ja bitumijäämien pesu.
Alkuperäinen puhallin kotelo purettiin nippeleiksi ja pestiin/hoidettiin sopiivilla aineilla.
Samalla kaikki vaijerit ja liikkuvat osat öljyttiin.
Puhaltimen moottori purettiin,putsattiin,tarkistettiin hiilet,laakerit rasvattiin.
Vesiventtiili poistettiin konehuoneesta.
Tulevalla viikolla Raision jäähdytin huolto tekee uuden sisävesikennon,AN lähdöin.
Tarkoituksena saada konehuone mahdollisimman klliniksi sekä päästä eroon jokaisesta klemmari liitoksesta.
Kun koneen tarkan paikan tietää niin tulipeltiin tulee vesilähdöille AN10 läpiviennit.
Tuo vesiventtiili tuli motonetista,siihen juotetaan molempiin päihin uros JIC 10 messinki liittimet.
Vakio vaijeria lyhennettiin ja käytettiin hyväksi tuota alkuperäistä tulipellin vaijerikiinnikettä,johon väännettiin M12 kierre.
Lämmönsäärimen tilalle,joka jää tyhjäksi,tulee sammutinjärjestelmän laukaisu,tästä myöhemmin lisää.Kauppoja pitäisi mennä tulevalla viikolla hieromaan.
