


Autollahan on rullattu 560tkm, mutta takana on aukoton merkkiliikkeen huoltohistoria (kattava suutinremppa juuri tehty) ja auto on ollutkin ennen meikäläistä vain yhdellä omistajalla. Kone käy todella pehmeästi, laatikko vaihtaa hienosti, ja voimaa tuntuu löytyvän sen sama 204hv/500nm, jonka tehdas lupasi jo vuonna 2003. Varusteitakin autosta löytyy suomi-autoksi aivan tarpeellinen määrä eli perus Avari-herkut mm. harmaa puolinahkasisusta (TODELLA hyvässä kunnossa


204B OWNERS MANUAL AND SERVICE RECORD - FINNISH
213 SPEED-SENSITIVE POWER STEERING/VARIO STEERING
220B INFO PLATE, COOLANT - GERMAN
230B CUSTOMER SERVICE - STATION EUROPE
249 INSIDE AND OUTSIDE MIRROR AUTOMATIC DIMMING
260 TYPE DESTINATION ON TRUNK LID - ELIMINATION
280 LEATHER STEERING WHEEL AND LEATHER GEAR SHIFT KNOB
359U TANZANITE BLUE METALLIC FINISH
423 5-SPEED AUTOMATIC TRANSMISSION
529L FINLAND
580 AIR CONDITIONING
5XXL EUROPE
600 HEADLAMPS - CLEANING EQUIPMENT
614 BI-XENON HEADLAMPS FOR RIGHT-HAND TRAFFIC
668 PRODUCT PROT.F.TRANSPORT VEH. W/ TIE-DOWN HOOKS
690 EMERGENCY SPARE TIRE (MINI SPARE)
730A FABRIC, AVANTGARDE
738A FABRIC, AVANTGARDE - GREY
803 AEJ 02/1/X
803 *1 211____ 20000201 AEJ 02/1/X
803 *2 722.6__ 20010316 YOM 12/1
819 CD CHANGER
873 SEAT HEATER FOR LEFT AND RIGHT FRONT SEATS
910 DYNAMO WITH HIGHER CAPACITY (FFO)
915 FUEL TANK WITH LARGER CAPACITY
954 EQUIPMENT PACKAGE FOR AVANTGARDE VEHICLES
984 COC DOC., DELETION OF VEHICLE REGISTRATION DOC.
M002 ENGINES WITH EXH.TURBOCHARGER WITH INTERCOOLER
M32 CAPACITY 3,2 LITER
M648 R6-DIESEL ENGINE OM648
Sitten vähän miinuksia ja kehityskohteita.


Eli siitä ehkä karmein esimerkki kivisuihkun jälkeensaannoksista. Molempien puolien takakaaret ja kuskin oven alareuna kukkii ja asialle on tulossa korjausta, kunhan maalari saadaan tavoitettua. Perushommia, joita edellisenkin kanssa sai harrastaa.
Auto on siis päässyt jo etenemään ja aivan ensimmäisenähän kävin auton todella haalistuneiden etu-umpioiden kimppuun. Edellisen auton kanssa tämän kikan opin ja sovelsin sitä tottakai myös tähän. vink vink kaikki W211 omistajat!

400>600>800>1000>1200>1500>2000 vesihionta + myllytys oli lääke, joilla umpiot saatiin jälleen uuteen loistoon. Todella halvalla pääsee, jos osaa soveltaa


Autossahan oli tosiaan jostain syystä takana jotkin ihmeen kuormajouset ja ulkonäkö oli sen mukainen..




Eli tähän pisteeseen auto on edennyt. Auto maalataan todennäköisesti lähiviikkojen aikana.. Päivittelen tänne sen verran kun auto edistyy...


E: Nyt pitäis kuvienkin näkyä jokaiikalle.
