W124 230E kylmäkäynnistyksestä ja ohjaustehostajan pumpusta

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
vesseli
Sisäänajossa
Sisäänajossa

W124 230E kylmäkäynnistyksestä ja ohjaustehostajan pumpusta

Viesti Kirjoittaja vesseli »

Joo elikkäs nyt on ollut semmoisia +5asteisia öitä ja kun aamulla olen startannut niin ekakerralla vähän lupailee ja toisella sitten lähtee kun tyhjää vain.Vika ei kuulosta kovin pahalta mutta mistähän tota vois ruveta paikallistaan.Olen kokeillut virrat päällä muutaman sekunnin odotusta ennen starttausta ei vaikutusta.Olen koittanut ensimmäisen virtojenlaiton jälkeen ottaa virrat pois ja sitten uudelleen pälle eli tupla paineistus bensapuolelle ei vaikutusta.Tulpat uudet ja joteskin tuntuu että kaatuis tonne bensapuolelle.Suodattimen meinaan kyllä vaihtaa mutta kun muuten pelaa liekö vika siinäkään.Lämpimänä lähtee ihan hyvin käyntiin

ohjaustehostimen pumpusta olisin kysynyt vielä sen verta että saako siinä siipapyöränakselilla olla minkäverta klappia? mulla tossa tuntuu vähän olevan mutta ei se ainaskaan vuoda. Mulla autosta kuuluu liikkeelle lähdettäessä varsinkin kylmänä jotain ihme ylimääräistähurinaa ja olen vähän kuulostellut että tulisiko se ohjaustehostajan pumpusta? ääni kuuluu vain pikkuhetken alakierroksilla ja sitten ei mitään vähän kuin jotain resonointiääntä mutta en ole sitä vielä tarkasti paikallistanut.Onko muilla vastaavia ongelmia?autohan on vm-88
Viimeksi muokannut vesseli, Su 24.10.2004 23:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
vesseli
Sisäänajossa
Sisäänajossa

ohjaustehostajan pumpusta

Viesti Kirjoittaja vesseli »

Korjasin hieman otsikkoa
Vastaa Viestiin