ML270
ML270
ML:stä hajosi kansi.Hankin varaosiksi E270(sain halvalla)jossa 320 ahdin ja C30 AMG: suuttimet.Miten näistä otetaan paras hyöty irti,kun autolla ajetaan pääasiassa matkaa ja välillä vedetään hevoskoppia ym.Eli ei huipputehoja vaan vääntöä jonnekkin 1500-3500 kierrosalueelle. Tämä E heräsi henkiin vasta 3000rpm jälkeen vaikka ei alaväännössäkään moittimista ollut.
Re: ML270
E on ollut rikki, tai huono ohjelma.
Vetoja pitää olla het melkein 2000 jälkeen hyvin.
Varaudu henkisesti vahvistamaan laatikko, jos vedät hevoskoppia ohjelmoidulla ja vielä viritetyllä.
Tai no, ajotapa sen rikkoo jos rikkoo.
Vetoja pitää olla het melkein 2000 jälkeen hyvin.
Varaudu henkisesti vahvistamaan laatikko, jos vedät hevoskoppia ohjelmoidulla ja vielä viritetyllä.
Tai no, ajotapa sen rikkoo jos rikkoo.
Re: ML270
Eihän sieltä kaikkea ole pakko irti ottaa. Eikä saakkaan jos ei korkeapainepumppu ole suuttimien ja turbon kanssa samaa kaliiberia. Kunnon ohjelma ja dynolla ajettuna niin tietää mitä sielä on.
S124 300TE
W124 300D
W124 300D
Re: ML270
Joo ei missään nimessä ole tarkoitus repiä kaikki mitä irti lähtee,autohan on päivittäisessä ajossa ja käyttövarmuus saisi edelleen säilyä.Eli näistä osista itsessään ei ole hyötyä ilman ohjelmointia? Risto 113 E:ssä oli kyllä vedot kohdillaan ihan alakierroksillakin,mutta 3000rpm jälkeen tehon lisäys oli melko huomattavaa.
Kiitos jo nyt kaikille vastaajille,katsotaan mitä näistä saa aikaiseksi.
Kiitos jo nyt kaikille vastaajille,katsotaan mitä näistä saa aikaiseksi.