Vanteet purettu, pesty huolella, keskiöt myllytetty/vahattu ja lipoista poistettu lakat. Takalipoissa kevyttä kanttari-ihottumaa, selviää pelkällä hionnalla. Renkaat tilattu falken 195/40 & 205/40, myös uudet kultaiset kehäpultit ja kiilotuskamat lipoille. Etuiskarit alkaa rajoittamaan madaltamista, joten sinne tuli tilattua W124 4maticin/R129 yläpäät.
Vanteet saatu valmiiksi ja pyörineet auton alla jo viikon. Fitted fest:llä tuli käytyä, palkintokin tuli saatua detailing hommista, parhaiten erottuva viimeistely, iso kiitos siitä!
Kausi saatu päätökseen. Viime näkemästänne auto on sen verran muuttunut, että eteen on taiottu camberia ja siinä sivussa auto madaltunut jonkin verran.
Eetyzk kirjoitti:Onkos sulla tuo keulassa yhtään joustovaraa? Itellä ei ollu ees noin tontissa ja keula paukutteli harva se päivä pohjaanlyöntikumien varassa. (Kumeista oli veistetty puolet pois).
Kuinka päädyit keulaan lisää camppeeria laittaan? Sen kyllä ymmärrän, että halusit samat camppeerit keulaan ja perään, mutta eikö ois ollu paree hommata säädettävä takatukivarret ja laittaa camppeerit kohdille, niin ois jonkinmoisia ajoominaisuudetkin. (Ja rengaskulut olis inhimilliset.)
Mutta komia pirssi on kyllä edelleen.
Joustovaraa löytyy vaikka kuinka, kiitos w124 4-matic/r129 yläpäiden. Pohjaanlyöntikumia silti laitettu reilulla kädellä, ettei pääse lyömään kaarta solmulle. Etu-camberia ei ole läheskään niin paljon kuin takana. En tiedä, onko päässäni vikaa, mutta auto on aivan helvetin hyvä ajaa, menee kuin juna, oikeesti. Falken:t kestäneet paljon paremmin, mitä edelliset nankangit.
Uuden auton taival on hyvä aloittaa perusteellisella sisäpesulla. Maalipinnasta tuli jo paljon freshimpi pelkällä raudan/pienpoistolla + savella. Viikonloppu meneekin kevyesti myllytyksen merkeissä. Laitetaan autosta parempia kuvia, kun auto siinä kunnossa.
epk kirjoitti:nonni, eipä paljoo huonommalla yksilöllä ees kannata talvellakaan ajella
Nojoo, ei riitä pokka ajamaan romulla. Taidan jopa pitää tuon korkuisena, sillä alustaan vaihdettu äskettäin periaatteessa kaikki, joten ajettavuuskin sitä luokkaa.
Rapakelit väistyi, joten sai tuosta autostakin otettua pari kuvaa. Auto nyt myllytetty ja siitähän tuli oikein hyvä. Vetokoukun sheivaus, perä nousi sietämättömän korkeaksi keulaan nähden, joten takajousista hävis kiekka. Uudet rekisterikilvet naarmuuntuneiden tilalle, vaaleat kilvenvalot ja sen sellaista, tiedättehän te. Jos joku myös tuskailee valotehottomuutta, suosittelen NIGHT BREAKER UNLIMITED lamppuja, ero on huomattava.
tenava92 kirjoitti:Noniin, alusta saapui postista! Elikkä Ta Technixin 60/40 setti pyöräytetään alle "1" jousikumeilla. Hierotaan lopullinen stance kohilleen kun jouset ovat asettuneet ja uudet vanteet hommattu!
Anteeksi "suht vanhan" viestin nosto/lainaus, mutta löytyykö vielä linkkiä tms. mistä oot tämän alustan tilannu? Koska itse oon suunnitellu 190 bensatenavan ostoa myös, niin tämä alusta näyttäis aika mielenkiintoiselta myös hinnan että auton madalluksen kannalta.
tenava92 kirjoitti:Noniin, alusta saapui postista! Elikkä Ta Technixin 60/40 setti pyöräytetään alle "1" jousikumeilla. Hierotaan lopullinen stance kohilleen kun jouset ovat asettuneet ja uudet vanteet hommattu!
Anteeksi "suht vanhan" viestin nosto/lainaus, mutta löytyykö vielä linkkiä tms. mistä oot tämän alustan tilannu? Koska itse oon suunnitellu 190 bensatenavan ostoa myös, niin tämä alusta näyttäis aika mielenkiintoiselta myös hinnan että auton madalluksen kannalta.