Porukoiden ykkösauto alkaa tulemaan pikkuhiljaa siihen ikään että pitäisi jo kiertoon laittaa, auto siis 2010 vuoden mazda 6 farkku

olen yrittänyt saada isäntää innostumaan w203 mersusta seuraavaksi ykkösautoksi ja ehdokkaina olisi luultavasti kompressor tai 270cdi farkku
Tämä meidän mazda ei siis enää ole varmaan kuin 8-9k arvoinen joten sillä pitäisi saada mersu vaihdettua, max hintaa mersulle saisi olla jtn 12k
Kovin pitkällä ei isä ole vielä auton vaihto suunnittelussa mutta minä ainakin olen todella kiinnostunut nimenomaan w203 farkusta

elikkäs sen verran olen lukenut että toi uudempi kompressor tekniikka ei siis ole niin kestävä kuin vanhempi (m111) ? Mites toi 270cdi sitten, kaverin porukoiden väyrysessä ko. tekniikka ja heillä se on ainakin ollut mukava ja luotettava moottori

jostain luin myös että facelift kori eiole niin ruosteherkkä kun vanhempi w203, onko totta? eli 2004 ylöspäin oli vissi facelift
Tämä miellyttää omaa silmää niin pirusti
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/c/7693387" onclick="window.open(this.href);return false; mutta tämä on siis sillä uudemmalla kompressor tekniikalla, mitä ongelmaa tuossa tekniikassa siis on ollut?
Oma ex mersu oli -96 vuoden 230 kompressor w202, todella hyvä auto, taloudellinen ja suht tehokas, tekniikka tuntui lujalta, myin auton kaverille kun mittarissa oli 356tkm