Moi,kuinka tärkeet noi kallistuksenvakaajan kumit on yleensä vaikuttaako ne kuinka ajettavuuteen. Katoin omasta niitä niin pikkulapsen sormi menis läpi tankon ja kumin läpi Kokemuksia ja kommenteja kiitos
Just vaihdoin itselle kaikki neljä ja täytyy sanoa että muutaman euron satsauksella ajotuntuma parani huomattavasti.Ennen keula kolisi ja oli muutenkin kolkon tuntuinen esim ratakiskojenylityspaikasta ajettaessa mutta puslien vaihdon jälkeen menee kuin sukkasillaan.Ilmeisesti se kallistuksenvakaaja ottaa suoraan ajettaessakin iskuja vastaa kun sehän on keskipuslien kiinnityksestä tuettu runkoon eli vaihda ihmeessä kaikki homma on nätti tehdä itsekin kääntelee vaan rattaita linkkuun ja ei ku hommiin
Vaihtoon vaan: kumit maksaa 6€ ja vaihtaa alle puolen tunnin tupakoinnin kanssa.
Kolinat tosiaan loppuu siihen paikkaan.
Ajettavuuteen ei ollut juuri vaikutusta.
vaihdoin eileen omaani kyseiset kumit, todella helppo homma 124mersussa.,
nostin vähän autoa tunkilla ja rengas ylospäin linkkuun, sitten vaan 4kpl muttereita irti, vanhat kumit veks, ja uudet tilalle ja pultit kiinni.
Kannatti vaikka kumit eivät olleet edes kovin huonot, keulaan tuli lisää vaimennusta.
aikaa meni amatöörillä 40minsaa tupakoinnin kans.
Eteen on vaihdettu, mutta mitenkäs oletteko tuota peräpään kallistuksenvakaajan kumisatsia vaihdelleet?
Mulle huomautti Mikkelin mersutietäjä Saikkonen jotain kuluneista kiinnikkeistä.
Siellä on niin perkuleesti tavaraa tuolla S124sen perässä etten ole vielä innostunut tonkimaan. Suurin osa tukivarsista on kylläkin vaihdettu ja takatuennan puslat kaikki, se olikin muuten paras huoltotyö mitä ikinä on tuohon mersuun tehty.