Itse selvisin juuri alta pois, eli testaus olis edessä vasta joskus ens vuonna.

Tiedä siten, onko rima alhaalla varsinaisessa testissä, vai piileekö vilunki niissä raja-arvoissa elikäs normeissa, joilla iskari on vielä kelpo. Tällaiset arvot olivat ohjeena omassa testilapussa.Tomperi kirjoitti: edessä 75/76 takana 69/68. Tuntuupi vaan että on rima aika alhaalla tossa testissä
Kyllä sieltä ainakin itselle tuli muutama viikko sitten merkinnät katsastuslipareeseen. Kiesi täristimelle ja päälle 70% näytti testeri joka kulmalle, joten samassa on pysynyt viime kerrasta, joka KL:n pihassa mitattiin. Oli muuten ensi kerta, kun katsastuksesta nämä iskariluvut annettiin tai niitä kaiketi edes mitattiin. Kyseessä oli yksityinen asema.Aku P kirjoitti: Notta saako kohta edessä olevalta leimasedältä ja sen testeriltä mitään vahvistusta epäilyilleen iskarien kunnosta?
No, eihän se mikään kivireki ole 126 uutenakaan. Joskin siihen ns. perse saattaa kestää ostaakin uusia pumppuja. Vertailun vuoksi KL-varaosien sivulta:Kaapo kirjoitti:Samaa mieltä olen siinä, että omalla takapuolituntumalla iskarit olisivat jo vaihdon tarpeessa. Mutta kun katsastusmies sanoo, että varsin hyvät ovat ja samaa inttää hovihidalgo, niin ei kai sitten terveitä telareita kannata vaihtaa.:
Näin... Koko jousi-/iskaripaketti Bilsteinin iskareilla ja laatuvietereillä 460-500€ jousien tyypistä riippuen.Aku P kirjoitti:Joskin siihen ns. perse saattaa kestää ostaakin uusia pumppuja.
Tämäkö on KL:n ronttihinta vaiko saksalais-suomalaisen tuontiyhteistyön tulos?Pasi M. kirjoitti: Koko jousi-/iskaripaketti Bilsteinin iskareilla ja laatuvietereillä 460-500€ jousien tyypistä riippuen.
V****uileeko siellä joku?Pasi M. kirjoitti:Näin... Koko jousi-/iskaripaketti Bilsteinin iskareilla ja laatuvietereillä 460-500€ jousien tyypistä riippuen.Aku P kirjoitti:Joskin siihen ns. perse saattaa kestää ostaakin uusia pumppuja.
Hööh, en minä ainakaan*. Päin vastoin, Kaapo kiittää Akua. Nimittäin iskariviestin inspiroimana ujuttauduin KL:n sivuille pitkästä aikaa ja löysin lähes vahingossa sen pitkään etsityn kuskin peilin lasin, poistohintaisena vieläpä.Aku P kirjoitti: V****uileeko siellä joku?
Tuon suuntainen oli KL:n tarjous aikoinaan, olisko ollut viime vuonna. Jos listahintojen mukaan laskee ja vaihtaa vielä jousikumitkin, niin tuleehan siitä yli 600€. Mutta eiköhän ne köntässä alle 500 juuroon saa tingattua. Saksassa näyttävät olevan aikaslailla samoissa hinnoissa tai jopa kalliimpia, etujousi ~80-150€, etuiskari ~110€, takajousi 100-120€ ja takaiskari 116€.Kaapo kirjoitti:Tämäkö on KL:n ronttihinta vaiko saksalais-suomalaisen tuontiyhteistyön tulos?
Taidan itsekin aloittaa alustasavotan noista limpuista ja ehkä tukivarsien puslista. Hovijönglööri sanoi moisen hoituvan kuin lampaan potkaisu, jos tosiaan vaan saa pultit auki ja molot pois... tuohon tiukkuuteen auttaa, kun antaa pulteille pillistä kuumaaPasi M. kirjoitti: Sen sijaan tuohon vetelyyteen, epämääräisyyteen ja voimansiirtolinjan kuminauhamaisuuteen tulee toivottavasti muutos, kun saisi vaihdettua nuo takakelkan limput ja vetopyörästön tuen. Tarvis varmaan lähiaikoina laittaa projekti käyntiin.