w210 E 220 t CDI Startin vaihto
w210 E 220 t CDI Startin vaihto
Vuos -02. Starttikin tuli tiensä päähän ja napsahtaa vaan kun yrittää käynnistää...
Kysymys kuitenkin mikä on helpoin ja nopein tapa vaihtaa startti? Ylä vai alakautta ?
Kysymys kuitenkin mikä on helpoin ja nopein tapa vaihtaa startti? Ylä vai alakautta ?
Re: w210 E 220 t CDI Startin vaihto
Kokeile piruuttasi kopauttaa starttia kunnollaaallu kirjoitti:Vuos -02. Starttikin tuli tiensä päähän ja napsahtaa vaan kun yrittää käynnistää...

-
- Vakiokalustoa
Itse vaihdoin alakautta ja sieltäkin ahdas vaihdettava.
Koitin jo kopauttaa, ei auttanut...
Joo itse pitäis tänää/huomen illal vaihtaa. Yläkautta jos koittaa pitää irrottaa imusarjasta lähtien, joten alakautta vrm itsekkin yritän.
Onko alakautta vaihtamisessa jotain suurempia vinkkei?
Joo itse pitäis tänää/huomen illal vaihtaa. Yläkautta jos koittaa pitää irrottaa imusarjasta lähtien, joten alakautta vrm itsekkin yritän.
Onko alakautta vaihtamisessa jotain suurempia vinkkei?
Alakautta helppo, irrota vaihteiston takakiinnitys ja laske koko pakettia alemmas jos yläpulttiin ei saa muuten avainta.
wiimax.fi
Tuossa äskettäin sain vaihettuu.. Oma ratkaisu oli yläkautta, kun sitä kautta sai helposti ylä ruuvin auki.
Todella ahdas on alakautta, mutta veikkaan että alakautta saa vaihdettua nopeemmin!
Todella ahdas on alakautta, mutta veikkaan että alakautta saa vaihdettua nopeemmin!
Joo, itsekkin pähkäilin, että nosturia oisi tarvinnut. Tunkilla ei saanut riittävän hyvin "Tilaa" tehtyä.
Vajaa 3h yläkautta, kun ei toi imusarja ole mikään nopea tieltä ottaa...
Vajaa 3h yläkautta, kun ei toi imusarja ole mikään nopea tieltä ottaa...
Tunti alakautta,vaikka makasin lattialla. Bilteman 3/8 räikkällä saa helposti yläpultti auki myös 270:sessa vaikka ei laskee laatikko alas.