Becker 7095 kummastelua

Kaikki autostereoihin ja oheislaitteisiin liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
vwp
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus

Becker 7095 kummastelua

Viesti Kirjoittaja vwp »

Morjensta foorumille!
Kaveripa meni ja osti -12 316 Sprinterin ja kaipaili AUX-plugia radioonsa. Tokaisin, että kyllä mä sulle siihen semmosen teen tai etsin, mutta mikä per*** on tämä radio olevinaan.
2-din soitin, ratissa napit ja mittaristossa näyttö, soittimen takaa malliksi paljastui Becker 7095 Comand.
Quadlock näkyi olevan täynnä johtoja ja voisi kuvitella, että myös tuo AUX olisi kytkettynä (valikosta löytyy AUX), mutta plugia ei vain ole löytynyt vaikka hansikaslokeroakin tuli tutkittua.
Eli onko tässä jo kytkettynä mutta hyvin piilossa AUX, onko sellaista mahdollista saada ja jos on, niin mihinkäs pinneihin se kytketään?
Tuntuu aika hintsusti löytyvän tietoa tästä soitinmallista.

Kuinkas muuten puhelimen saisi tähän bluetoothilla kytkettyä?

Soitin oli kuulemma tullut kaupan päälle ja joku oli sen ruuvaillut jälkeenpäin selvästi, jokainen ruuvi oli erilainen :D

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva
DBFI
Asiantuntija
Asiantuntija

Re: Becker 7095 kummastelua

Viesti Kirjoittaja DBFI »

Näytti siltä että valmista AUX-liitäntää ei olisi ollenkaan. Eikös tuon ikäisessä puhelin kytkeydy bluetooth-yhteydelle sieltä TEL-valikosta parittamalla.
vwp
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus

Viesti Kirjoittaja vwp »

Ahas, pitääpä tutkia. Kiitoksia tästä tiedosta, eli edes itse kikkailemalla sopivan johdon, niin tuohon ei saa kytkettyä sisään menevää signaalia?
rujari-4
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus

Viesti Kirjoittaja rujari-4 »

Saitko bt:n toimimaan ja miten kävi aux:in kanssa? Itsellä samat probleemat soittimen kanssa.
pietro1234
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Viesti Kirjoittaja pietro1234 »

Mulla on becker 6091 eli kovasti samanlainen, kuin tuo. Missä pinneissä on virta ja maa. Heräte onko?? Sain tuon beckerin, eli en saa mitattua autosta. Mie en löydä googlella ko.mallista oikein mitään. Saisinko mie kelthään apuja. Kiitän kovasti jos saisin apuja.
Vastaa Viestiin