Viton automaatti vinkuu

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
mnkki
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 233
Liittynyt: To 21.10.2004 11:14
Paikkakunta: Tornio/Haaparanta

Viton automaatti vinkuu

Viesti Kirjoittaja mnkki »

missähän vika kun automaattilaatikosta on alkanut kuulua kovaäänista vinkumista.Ääni kuuluu varsinkin kun kiihdyttää,ääni kuuluu joka vaihteella,mutta matkavauhtiin päästyään ääni lähes katoaa,mutta jälleen kuormituksen lisääntyessä myös ääni lisääntyy.
Malli 112 cdi 2001 ajettu noin 280 000 km.Huoltokirja täydellinen eli mistään välinpitämättömyydestä minun puolelta ei tule kysymykseen,auto oli tosin poissa liikenteesta Helmikuusta Elokuuhun,voiko em. asialla olla jotain tekemista asian kanssa.(kondenssia vaihdelaatikossa tms.)
Avatar
Jarno
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 252
Liittynyt: La 15.05.2004 19:13
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja Jarno »

Onhan siä öjyt laatikossa... :wink:

ittelläni on samanlainen menopeli,toistaiseksi hiljasella laatikolla... :lol:

Käyppä Veholta kysymässä asiasta,

...oon kuullu siältä sun täältä että noissa laatikoissa on ollut jotain tyyppivikaa.... :evil:
W201 2,3E
Vito 112 cdi
Avatar
mnkki
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 233
Liittynyt: To 21.10.2004 11:14
Paikkakunta: Tornio/Haaparanta

Viesti Kirjoittaja mnkki »

kun otin yhyeyttä merkkikorjaamoon niin pyysivät jos mahdollista paikantamaan äänilähde ja mitä tulee öljy määrään niin sitä en ole katsonut,kun autossani ei ole mittatikkua laatikossa,tosin mitään öljyvuotoja en myöskään ole havainnut.Olen tilannut ajan huoltoon,joka on vain ns. öljyhuolto mutta ajattelin myös vaihdattaa öljyt laatikkoon vaikkakin liikkeen huoltokirjan mukaan sitä ei vielä tarvitsisi tehdä.
Vastaa Viestiin