Jälkiasennus ilmastointi w202

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Vastaa Viestiin
jjjuksi
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Jälkiasennus ilmastointi w202

Viesti Kirjoittaja jjjuksi »

Hei!

Mulla on itsellä projektina w202 korinen mersu 1.8 bensa koneella vuosimallia 96. Autossahan ei alunperin ole ilmastointia. Olen hitsannut ja hiekkapuhaltanut auton lähes täysin ruosteettomaksi ja olisi tarkotus maalata konehuonetta, ovien välejä ja takakontin sisustaa myöten kokonaan uusiksi. Auto alkaa pikkuhiljaa olla pintamaalia vaille. On käynyt mielessä myös, että vaihtaisin autoon om605 tekniikan jota piristäisi sitten lievällä ahtamisella. Auton olen tähän mennessä sen verran huolella rakentanut, että ei tee mieli enää ostaa toista autoo tilalle, josta löytyisi ilmastointi. :roll: Kesällä se olisi kyllä aika ehdoton mustassa kattoluukuttomassa autossa. :mrgreen: Eli onko joillakin kokemusta minkälainen urakka olisi asentaa jostain purku w202 korisesta ilmastointi hilut tähän. Kojelaudan joutuu ainaski purkamaan irti ja vaihtamaan puhallin ja lämppärinkenno hässäkän ja sitten keulalle sovittaa lauhdutin ja koneen kylkeen ilmastoinnin kompura ja vedellä putket. Minkähänmoinen homma olisi sähköt rakennella? Onkohan ihan järjetön urakka, että kannattaako edes ajatella onnistuvan? :think:
Petehri
Yhteistyökumppani
Yhteistyökumppani

Re: Jälkiasennus ilmastointi w202

Viesti Kirjoittaja Petehri »

Tuollaista C180 jos alat muuttamaan OM605 turbokoneelle joudut käytännössä vaihtamaan kaiken moottoriin, alustaan ja voimansiirtoon liittyvät osat.

Missään nimessä en haluaisi harrastus intoasi laimentaa, mutta kokemuksella voin neuvoa, että osta sovinnolla sellainen auto jossa valmiiksi haluamasi moottori ja se ilmastointi.

Näin säästyt monelta murheelta ja se tulee loppupeleissä monesti halvemmaksikin.
Vastaa Viestiin