
w201 ke jetti ongelmia. bensa ei tule suuttimille asti
w201 ke jetti ongelmia. bensa ei tule suuttimille asti
neuvokaa nyt tyhmää ton ke jetronicin suhteen. eli w201 -91 1.8 ja ongelma on suraavan lainen. eli bensa tulee väliin suuttimille asti ja väliin ei. pumppu surraa ja pumppaa niin keleesti ja määrän säädin on vaihdettu tuloksetta. eli menaaninen ruiskuhan kyseessä? ilmamäärä mittarin lautasen laskiessa avaa määränsäätimestä jonkinlaista "venttiiliä" ja soppaa pitäis tulla enemmän läpi?? jotenki näin vai? onko jotain sähkösiä juttuja jotka vois tehdä ton bensan suuttimille tulemattomuus ongelman? 

Re: w201 ke jetti ongelmia. bensa ei tule suuttimille asti
Paineensäädin,pumppu,paineentasaaja...katso sihti kun tulee paineputki määrikseen niin nippa irti ja siellä on sihti.
Toki paineenmittauksella saat tietoa säätimestä ja pumpusta ja varaajasta.
Toki paineenmittauksella saat tietoa säätimestä ja pumpusta ja varaajasta.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: w201 ke jetti ongelmia. bensa ei tule suuttimille asti
täytyypä koittaa tutkailla noita kunhan taasen oikeilta töiltä ehtii. pumppu on joitain vuosia sitten uusittu. tosin tarvikemalliseen.. paineensäädin myöskin vaihdettu. siitä tosin ei takuita oliko ehjä... pystyykö kotikonstein jotenki toteamaan säätimen toimivuuden? 

Re: w201 ke jetti ongelmia. bensa ei tule suuttimille asti
Mittaamalla vain paineet mittarilla..voi olla että se on jokatapauksessa tehtävä että syy löytyy....hydeliikkeestä halpa mittari ja sopivia kierrepäitä ,kumiletkua ja pieniä klemmareita.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: w201 ke jetti ongelmia. bensa ei tule suuttimille asti
tänään tuli pitkästä aikaa raahauduttua tallille. elikkäs se sihti oli auki, mutta kas kas kun otti pumpun ja suodattimen päällä olevan suojan otti pois niin sieltähän lorahti kunnon lammikko bensaa lattialle. kupariprikat pumpun pääs näytti hikoilevan. vaihdoin mutta jäi siltikin syystä tai toisesta vuotaan vaikka kuinka kiristi. nyt käy jotenki ja jopa helvetin huonosti tyhjäkäyntiä. sieltä ne paineet vissiin hukku. ihmetellään huomenna lisää.
Re: w201 ke jetti ongelmia. bensa ei tule suuttimille asti
Jos myt ollut sama eha paikallaan niin puhallapa paine ilmalla kanavat auki.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: w201 ke jetti ongelmia. bensa ei tule suuttimille asti
elikkäs bensanpaineita mittailtu ja auton käydessä näyttäis n. 5,5bar eli käsittääkseni sen mitä pitäiski. auton sammuessa pineet tippuu välittömästi n.2,5-3 baariin. onko ok vai kuuluisiko varaajan pitää paineet koko ajan siellä yli viidessä baarissa?
tosin tuli huomattua että vuorokauden aikana paine tippuu n. baarilla. ja kun tutkailin niin edelleen näkyi bensa tippa pumpun pään liitoksessa vaikka kuinka kiristäis ja vaihtais prikkoja... täytyy ottaa pumppu varaaja suodatin paketti oikeen pöydälle ja kattoo mikä helvetti siinä mättää.. 


-
- Mersumies
- Viestit: 2563
- Liittynyt: Su 25.02.2007 17:39
- Paikkakunta: Espoo
Re: w201 ke jetti ongelmia. bensa ei tule suuttimille asti
Tuo järjestelmäpaine tuntuisi olevan ok, eli sopii tehtaan ilmoittamaan arvoon 5.25-5.6 bar. Koko järjestelmän tiiviys tulisi olla vähimmäispaine 10min kulttua 2,7bar ja 20 min kulttua 2,6 bar eikä juuri tuosta enään saisi alemmas pudotakkaan, ellei seisotus ole pidempi aikainen.jarski_89 kirjoitti:elikkäs bensanpaineita mittailtu ja auton käydessä näyttäis n. 5,5bar eli käsittääkseni sen mitä pitäiski. auton sammuessa pineet tippuu välittömästi n.2,5-3 baariin. onko ok vai kuuluisiko varaajan pitää paineet koko ajan siellä yli viidessä baarissa?tosin tuli huomattua että vuorokauden aikana paine tippuu n. baarilla. ja kun tutkailin niin edelleen näkyi bensa tippa pumpun pään liitoksessa vaikka kuinka kiristäis ja vaihtais prikkoja... täytyy ottaa pumppu varaaja suodatin paketti oikeen pöydälle ja kattoo mikä helvetti siinä mättää..
Jos paine putoaa vieläkin alemmas on syytä epäillä vuotoa polttoaine järjestelmässä, kuten kerroitkin. Kun saat vuodot kuriin mittaa uudestaan paineet, jos edelleen esiintyy paineiden putoamista alle toleranssien voi epäillä myös vuotavia suuttimia, suuttimien toimintapaine on 3,0....4,1 bar. Suihkutusventtilin
avautumis paineen ollessa 3....4,1 bar tiiviyden pitäisi olla paine 0,5 bar alle todellisen avautumispaineen vähemmän kuin yksi tippa/15s. Kylmäkäynnistys ventiilin tiiviys taasen alle 1 tippa/min. Nuo suutin testit vaativat jo suuttimien irroituksen ja liittämisen paineputkiin takaisin, mittalasit alle jne! Samalla tietty näkisi suuttimien toiminnan, tuleeko sumuna vaiko pisaroina, joka kertookin jo suuttimien likaisuudesta jne...
Jaakko.P
Ja näillä mennään.
123 230e 82
124 300ce 88
124 230e 89
124 200e 92
Ja näillä mennään.
123 230e 82
124 300ce 88
124 230e 89
124 200e 92
Re: w201 ke jetti ongelmia. bensa ei tule suuttimille asti
nyt ei ole enää näkyviä vuotoja missään. sammuessa paine tippui välittömästi 2,5 baariin. 10min kuluttua oli 2,35-2,4bar ja 25 min kuluttua 2,25bar. saa nähdä paljonko huomenna on
kait seuraavaks täytyy suuttimia testailla. ehkä tyhmä kysymys mutta mistä ootte mittaputkiloita hommanneet suuttimien alle? 


Re: w201 ke jetti ongelmia. bensa ei tule suuttimille asti
Pa.pumpun päässä oleva takaiskuventtiili voi myös vuotaa ja päästää paineita. p.a pumpun ja suodattimen luona oleva painevaraaja voi olla syyllinen myös tuosta en kyllä tiedä kuinka testata toimivuus.
-
- Mersumies
- Viestit: 2563
- Liittynyt: Su 25.02.2007 17:39
- Paikkakunta: Espoo
Re: w201 ke jetti ongelmia. bensa ei tule suuttimille asti
Tuossa voi käyttää mitä tahnsa lasipurkkia apuna, esim 4-5 kpl korkea piltti purkki, pääasia kuitenkin nähdä suuttimien toiminta ja tiiviys ja onko tuotoissa suuria eroja. Esimerkiksi näin, pilttipurkin kanteen poralla sopiva reikä, (itse laitoin vielä läpivienti kumin reikään, tuon kun painoi suttimeen niin pysyi paikoillaan ilman mitään sitomista ja varsinaista telinettä)....Niin ja ei roiskunut bensat pitkin ja poikin...jarski_89 kirjoitti:nyt ei ole enää näkyviä vuotoja missään. sammuessa paine tippui välittömästi 2,5 baariin. 10min kuluttua oli 2,35-2,4bar ja 25 min kuluttua 2,25bar. saa nähdä paljonko huomenna onkait seuraavaks täytyy suuttimia testailla. ehkä tyhmä kysymys mutta mistä ootte mittaputkiloita hommanneet suuttimien alle?
Jaakko.P
Ja näillä mennään.
123 230e 82
124 300ce 88
124 230e 89
124 200e 92
Ja näillä mennään.
123 230e 82
124 300ce 88
124 230e 89
124 200e 92
Re: w201 ke jetti ongelmia. bensa ei tule suuttimille asti
täytyypä ehtoolla testailla. onneks ei ole käyttöauto kyseessä niin ei olla jäniksen selässä
mutta jotenki toi suutin ongelma ei sopisi omaan järkeen kun alkuperäinen ongelma oli ettei bensa aina tullut suutinputkiin asti
jos suuttimien testaus ei tuota tulosta niin saa huutaa hep jos joltakin löytyy ylimääräine paineenvaraaja ja haluaa edullisesti luopua siittä.


Re: w201 ke jetti ongelmia. bensa ei tule suuttimille asti
oli uteliaisuutta käytävä tallilla vie ennen töihin lähtöö. paineet näytti olleen 1,8bar että aika raakasti näkyy vuotavan
Re: w201 ke jetti ongelmia. bensa ei tule suuttimille asti
koitin pari kuvaa liittää tänne mutta eipä siitäkään mitään tullut, jotenki tiedoston kokoo olisi tarvinnut pienentääjaakko.putkisaari kirjoitti:Tuossa voi käyttää mitä tahnsa lasipurkkia apuna, esim 4-5 kpl korkea piltti purkki, pääasia kuitenkin nähdä suuttimien toiminta ja tiiviys ja onko tuotoissa suuria eroja. Esimerkiksi näin, pilttipurkin kanteen poralla sopiva reikä, (itse laitoin vielä läpivienti kumin reikään, tuon kun painoi suttimeen niin pysyi paikoillaan ilman mitään sitomista ja varsinaista telinettä)....Niin ja ei roiskunut bensat pitkin ja poikin...jarski_89 kirjoitti:nyt ei ole enää näkyviä vuotoja missään. sammuessa paine tippui välittömästi 2,5 baariin. 10min kuluttua oli 2,35-2,4bar ja 25 min kuluttua 2,25bar. saa nähdä paljonko huomenna onkait seuraavaks täytyy suuttimia testailla. ehkä tyhmä kysymys mutta mistä ootte mittaputkiloita hommanneet suuttimien alle?


Re: w201 ke jetti ongelmia. bensa ei tule suuttimille asti
no nyt.jarski_89 kirjoitti:koitin pari kuvaa liittää tänne mutta eipä siitäkään mitään tullut, jotenki tiedoston kokoo olisi tarvinnut pienentääjaakko.putkisaari kirjoitti:Tuossa voi käyttää mitä tahnsa lasipurkkia apuna, esim 4-5 kpl korkea piltti purkki, pääasia kuitenkin nähdä suuttimien toiminta ja tiiviys ja onko tuotoissa suuria eroja. Esimerkiksi näin, pilttipurkin kanteen poralla sopiva reikä, (itse laitoin vielä läpivienti kumin reikään, tuon kun painoi suttimeen niin pysyi paikoillaan ilman mitään sitomista ja varsinaista telinettä)....Niin ja ei roiskunut bensat pitkin ja poikin...jarski_89 kirjoitti:nyt ei ole enää näkyviä vuotoja missään. sammuessa paine tippui välittömästi 2,5 baariin. 10min kuluttua oli 2,35-2,4bar ja 25 min kuluttua 2,25bar. saa nähdä paljonko huomenna onkait seuraavaks täytyy suuttimia testailla. ehkä tyhmä kysymys mutta mistä ootte mittaputkiloita hommanneet suuttimien alle?
eli eli, kuinka ton ilmamassamittari määränsäädin yhdistelmän kuuluis toimia? elikkä suuttimet on nyt lasipurkeissa ja ainoastaan kylmäkäynnistys suutin pelas niinkuin pitikin. muista suuttimista ei tullut startatessa tipan tippaa bensaa ennenkuin kädellä hieman painoi ilmamassa mittarin lautasta alas. kuinka ton kuuluisi toimia? vaikuttaakohan se tuohon kun nyt imusarjasta on suuttimien reiät auki?
30 sekunnin startilla tuli kutakuinki kaikista sama määrä bensaa. sumuna näytti tulleen eikä pisaroina. tosin yhdestä saattoi olla yks reikä tukossa. täytyy viel kattoo ilman lasipurkkia kun peilas niin keleesti.. huomenna näkee onko suuttimet kussu
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: w201 ke jetti ongelmia. bensa ei tule suuttimille asti
Näistä arvoista päätellen paineenvaraaja toimii ja samoin takaiskuventtiili eli järjestelmä pitää paineensa.jarski_89 kirjoitti:nyt ei ole enää näkyviä vuotoja missään. sammuessa paine tippui välittömästi 2,5 baariin. 10min kuluttua oli 2,35-2,4bar ja 25 min kuluttua 2,25bar. saa nähdä paljonko huomenna onkait seuraavaks täytyy suuttimia testailla. ehkä tyhmä kysymys mutta mistä ootte mittaputkiloita hommanneet suuttimien alle?
Just noin, hieno tee-se-itse miehen testipenkki.

Määräjakaja kuuluu toimia just niinkuin olet huomannut. Kun kone ei käy, ei ole ilmavirtausta, eikä tule myöskään bensaa. Startatessa kone alkaa imeä ilmaa ja samalla määräjakajan ilmapuntarilevy liikahtaa ja päästää bensaa suuttimille. Mitä enemmän kaasuläppä on auki, sen kovempi on ilmavirtaus imusarjaan ja samalla ilmapuntarin liike on laajempi, ja siten suurempi suihkutus.
30sek startti on varsin lyhyt aika mittaamaan suuttimien tasaisuutta, pidempi aika tuottaa varmemman tuloksen. Sun purkeissa on tilavuutta, joten sinne voi pruuttailla pidempään ja erilaisilla määräjakajan asennoilla. Tällöin näkee paremmin muuttuuko suuttimien suihkutus eri paineilla ja virtauksilla.
...ja mikä se vika olikaan..?

Re: w201 ke jetti ongelmia. bensa ei tule suuttimille asti
elikkä alkuperäinen ongelma oli että ei aina lähde käyntiin vaikka kuinka sahais. suuttimille asti ei vaan tule bensaa. eikä käy tyhjä käyntiä ja ei oikeen vastaa kaasun. kun auto sammuu ja koitat heti perään startata niin ei edes lupaakan, mutta kun käännä kerran "hehkutus" asentoon että pumppu surraa ja sitten vasta starttaa uudelleen niin hörähtää käymään.Efraim kirjoitti:Näistä arvoista päätellen paineenvaraaja toimii ja samoin takaiskuventtiili eli järjestelmä pitää paineensa.jarski_89 kirjoitti:nyt ei ole enää näkyviä vuotoja missään. sammuessa paine tippui välittömästi 2,5 baariin. 10min kuluttua oli 2,35-2,4bar ja 25 min kuluttua 2,25bar. saa nähdä paljonko huomenna onkait seuraavaks täytyy suuttimia testailla. ehkä tyhmä kysymys mutta mistä ootte mittaputkiloita hommanneet suuttimien alle?
Just noin, hieno tee-se-itse miehen testipenkki.![]()
Määräjakaja kuuluu toimia just niinkuin olet huomannut. Kun kone ei käy, ei ole ilmavirtausta, eikä tule myöskään bensaa. Startatessa kone alkaa imeä ilmaa ja samalla määräjakajan ilmapuntarilevy liikahtaa ja päästää bensaa suuttimille. Mitä enemmän kaasuläppä on auki, sen kovempi on ilmavirtaus imusarjaan ja samalla ilmapuntarin liike on laajempi, ja siten suurempi suihkutus.
30sek startti on varsin lyhyt aika mittaamaan suuttimien tasaisuutta, pidempi aika tuottaa varmemman tuloksen. Sun purkeissa on tilavuutta, joten sinne voi pruuttailla pidempään ja erilaisilla määräjakajan asennoilla. Tällöin näkee paremmin muuttuuko suuttimien suihkutus eri paineilla ja virtauksilla.
...ja mikä se vika olikaan..?Tuosta päätellen bensaa tulee, paineet säilyy eikä vuoda ylimääräisiä.

Re: w201 ke jetti ongelmia. bensa ei tule suuttimille asti
voisiko olla että vikaa on etsitty väärästä paikasta 

-
- Mersumies
- Viestit: 2563
- Liittynyt: Su 25.02.2007 17:39
- Paikkakunta: Espoo
Re: w201 ke jetti ongelmia. bensa ei tule suuttimille asti
Voi olla tietysti noinkin, kokeile vielä tukkimalla ne suuttimien reiät jollain, jolloin määränjakajan lautasen pitäisi painua ja suuttimille tulla startatessa bensaa! Jos ei voi olla massiivinen alipaine vuoto jossain!? Muuten hörähtääkö besapumppu joka kerta kun käännät avaimen (hehku asentoon)?jarski_89 kirjoitti:voisiko olla että vikaa on etsitty väärästä paikasta
Jaakko.P
Ja näillä mennään.
123 230e 82
124 300ce 88
124 230e 89
124 200e 92
Ja näillä mennään.
123 230e 82
124 300ce 88
124 230e 89
124 200e 92
Re: w201 ke jetti ongelmia. bensa ei tule suuttimille asti
juu pumppu surraa joka kerta. en oikeen perusta tuosta alipaine vuodosta kun tuli vaihdettua KAIKKI ruiskuun liittyvät tiivisteet ja letkut uusiin sekä pestyä imusarja ja kaasuläppäkotelo öljykurasta jne. ja selvennyksenä että vika oli jo ennen sitäjaakko.putkisaari kirjoitti:Voi olla tietysti noinkin, kokeile vielä tukkimalla ne suuttimien reiät jollain, jolloin määränjakajan lautasen pitäisi painua ja suuttimille tulla startatessa bensaa! Jos ei voi olla massiivinen alipaine vuoto jossain!? Muuten hörähtääkö besapumppu joka kerta kun käännät avaimen (hehku asentoon)?jarski_89 kirjoitti:voisiko olla että vikaa on etsitty väärästä paikasta

Re: w201 ke jetti ongelmia. bensa ei tule suuttimille asti
Sanoit että bensaa ei tule aina suuttimille asti. Tapahtuuko näin myös 'testi-tilassa' eli suuttimet purkissa?
Tapahtuuko samaa satunnaisuutta aina kun painat kädellä määräjakajan lautasta? Vai tapahtuuko satunnaisuutta vain silloin kun lautasen liike johtuu pelkästään moottorin imusta? Liikkuuko lautanen jouhevasti ilman takerteluita ja palaa aina normi-tilaan?
Tuli mieleen, että onko lautanen ja sen vivusto asemoitu oikein? Nimittäin lautasen tulee olla juuri oikeassa kohdassa 'suppiloa', jotta ilmavirtaus avaa sitä oikeaan suuntaan. Jos lautanen on hieman väärällä puolella, ilmavirtaus saattaa painaa lautasen "nurjalle" puolen sulkien bensan saannin.
Katselin vielä ilmoittamiasi järjestelmän jäännöspaineita. Ne eivät ole täysin Jaakon ilmoittamissa spekseissä, mutta mun mielestäni sillä ei pitäisi olla merkitystä tässä ongelmassa. Liian nopeasti putoava paine vaikeuttaa käynnistystä kuumana.
Tapahtuuko samaa satunnaisuutta aina kun painat kädellä määräjakajan lautasta? Vai tapahtuuko satunnaisuutta vain silloin kun lautasen liike johtuu pelkästään moottorin imusta? Liikkuuko lautanen jouhevasti ilman takerteluita ja palaa aina normi-tilaan?
Tuli mieleen, että onko lautanen ja sen vivusto asemoitu oikein? Nimittäin lautasen tulee olla juuri oikeassa kohdassa 'suppiloa', jotta ilmavirtaus avaa sitä oikeaan suuntaan. Jos lautanen on hieman väärällä puolella, ilmavirtaus saattaa painaa lautasen "nurjalle" puolen sulkien bensan saannin.
Katselin vielä ilmoittamiasi järjestelmän jäännöspaineita. Ne eivät ole täysin Jaakon ilmoittamissa spekseissä, mutta mun mielestäni sillä ei pitäisi olla merkitystä tässä ongelmassa. Liian nopeasti putoava paine vaikeuttaa käynnistystä kuumana.
Re: w201 ke jetti ongelmia. bensa ei tule suuttimille asti
elikkäs tuossa suuttimet purkeissa testissä kokeiltiin ensinnä pari kertaa startata (n.10-20s) ja ainoo josta tuli soppaa oli kk suutin muista ei pisaraakaan. siinä vaiheessa vasta tuli mieleen hiukan painaa lautasta kädellä ja johan alko suuttimet suihkuttaa. olisko sitten se että kun suuttimen reiät oli auki imusarjassa niin ei imua ollut tarpeeksi. täytyy nyt käydä tukkimas suuttimien reiät ja katsoa mitä tekee. juu ja suuttimet paikallaan ei ole tullut kokeiltua tuota lautasen painamista ja ei ole oikeen ollut mahdollisuuttakaan kun yleensä yksin tallilla ja mensseli starttauskaan ei oikeen luonnaa
en sitte tuosta lautasen paikan muuttumisestakaan tiedä. olisko sille omia aikojaan voinut käydä joku "juttu" 


Re: w201 ke jetti ongelmia. bensa ei tule suuttimille asti
elikkäs huomio kiinnittyi muutemaan seikkaan. tällä kertaa paineet oli n. 2,4 bar vuorokauden seisomisen jälkeen ja starttauksen jälkeen jäi sinne 2,8 baariin.. lisäksi aloin ihmetellä ilmamassa mittarin lautasessa olevaa n.3mm liikettä. elikkä alussa tuntuu n.3 mm liikkuvan ihan pletkusti ja sen jälkeen muuttuu huomattavasti raskaammaksi. kokeilin hyllyssä olevaa mittaria ja siinä ei ollut tuommoista 3mm löysää liikettä ja lautanen liikkui muutenkin paljon vaivattomammin. tosin siinä ei ollut määristä paikallaan jos sillä on vaikutusta...
sain emännän houkuteltua starttaileen ja ite kattelin suuttimia niin suuttimista tuli bensaa niinku olis pikkupoika ei pissannut vaan syljeskellyt
eli aika nihkeesti jos laisinkaan, vasta kun vähä kädellä painoi lautasta niin alkoi tulla suihkua. ja tosiaan suuttimien reiät oli tukittuna imusarjassa. alkoikin epäilyttään ton ilmamassamittarin toiminta. taidan kokeeks vaihtaa kun pari kappaletta niitä hyllystä löytyy
eipä siinä paljoo enää häviä 




Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: w201 ke jetti ongelmia. bensa ei tule suuttimille asti
Kaiva esiin bensapumpun rele ja johtosarjan kytkennät. Sen jälkeen nyppäät releen pois ja kytket hyppylangalla pumpun surraamaan. Ei nääs tartte 'tarttailla' eikä tukkia kannen reikiä. Sitten voit 'rauhassa' heiluttaa lautasta ja kokeilla sitä eri asennoissa. Löysää lautasen varressa ei kuuluisi olla, mut jos/kun sulla on ollut letkut ja putket irti, niin siellä on todennäköisesti ilmaa, joka voi aiheuttaa mainitsemasi 3mm alkulöysyyden ja suuttimien 'syljeskelyn'. Jahka ajat sieltä ilmat ulos, niin sitten pääset näkemään väljyydet ja suihkutuksen kunnon. Huomaat selvästi eron; kun on täydet 5bar ja ohjauspaine 'tapissa' (normi lämminkone) niin lautasen pitäisi olla jäykempi kuin matalalla ohjauspaineella (rikastusvaihe).
Re: w201 ke jetti ongelmia. bensa ei tule suuttimille asti
kiitti vinkistä, täytyy koittaa 

Re: w201 ke jetti ongelmia. bensa ei tule suuttimille asti
pystyykö suutinkärkiä elvyttään vai haenko suosiolla uudet? kolmessa päivässä 2kpl vuoti kumpikin 20ml yks 5ml ja yks 10ml.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Viimeksi muokannut jarski_89, Su 14.02.2016 20:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: w201 ke jetti ongelmia. bensa ei tule suuttimille asti
Voihan noita koittaa liottaa vaikka lakkabensassa ja/tai ultraäänipesurilla pestä.
Itse ostaisin uudet ei nuo nyt hunajaa maksa.
Itse ostaisin uudet ei nuo nyt hunajaa maksa.
Re: w201 ke jetti ongelmia. bensa ei tule suuttimille asti
vedin äsken suoran virran pumpulle ja kattelin suuttimia niin oli todella epämääräinen kuvio. tarkkaan kattoi niin tuli pisaroita ja vaikka mitä. että roskiin vaan. juu ei näyttäny olleen hinnan kirois
ei tehdä mitään muuta ennenko on uudet suuttimet kiinni ja katsottu mitä tapahtuu

Re: w201 ke jetti ongelmia. bensa ei tule suuttimille asti
Muistahan ilmoitella kuinka kävi. Nää kaikki jetronikkiin liittyvät ongelmat kiinnostaa. ja etenkin ratkaisut.
W124 200e -89 sedan Käyttis
W124 200e -91 farkku projekti
W124 200e -91 farkku projekti
Re: w201 ke jetti ongelmia. bensa ei tule suuttimille asti
topautoosasta taitavat olla halvimmat boschit...eli jostain w201 osion kautta..lankuissa ei ole niitä koska tarjoaa uudempaa mallia -93 eteenpäin.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-