Tuli tuossa viime kesänä sellane ongelma ettei kuskinpuoleinen ikkuna halunnutkaan enää pysyä kiinni. Ajaessa vähänkin montulikasta tietä etuikkuna ''valui'' alaspäin muutamia senttejä. Kun koitti nostaa tai laskea ikkunaa, moottori tuntui pyörivän tyhjää tai piti kauheaa pauketta. Otin ovipahvit irti ja katselin mikä siellä vikana. Noh, itse mekanismi ihan kunnossa, mutta moottorista oli haljennut yksi muovinen korvakko irti, sehän se riitti tähän vikaan. Pidin kädellä kiinni moottoria ja katsoin että oli kohdillaan, niin johan toimi. Samalla huomasin sitten että koko mekanismin kiinnitys niitit oli löystyneet, joten vaihdoin ne pultteihin, eipähän heilu enää. Mutta itse moottorin kiinnitystä ei saa korjattua. Kiristelin moottorin viimeisillä kahdella pultila kiinni, sen verran että sain lasin ylös ja se pysyy ylhäällä.
Olen koittanut etsiä uutta moottoria, mutta eipä tunnu oikein löytyvän, tietäisikö joku mistähän löytyy? Koko hässäkkä taitaa löytyy, mut oisha se helpompi pelkkä moottori vaihtaa
Sitte tuos samalla tuli mielee semmonen, että käyköhän sedanin vaijerilla toimiva takalasinnostin coupeen? Meinaan sähköinen. Onko coupeen olemassa jossain oma sähköinen takalasin nostin, vai pitääkö se väsätä itse? Olisi huomattavasti mukavampi sähköset, kun kammista veivattavat
Ideoita? Millasia ''ongelmia'' teillä ollu noite lasinnostinten kaa ja ootteko ite väsäilly esim. noita sähköisiä takalaseja, mekaanisten tilalle?