No ei tuo nyt meikäläisen silmään tökeröltä näytä. Ainoa vaan että kun nimenomaan tykkään W123-W124-W126-W201 -keulista valoineen ja väyrysen simmut taas eivät oikein ole henk. koht. maun mukaiset, niin itselle ei tulisi kuuna kullanvalkeana mieleen tehdä tuommoista "faceliftiä". Itse asiassa voisin kostoksi yhteiskunnalle ostaa nokkakolaroidun väyrysen ja hitsata siihen W124 keulan
Ei varmaan tulisi toista samanlaista vastaan! Hehe!
Henkka
2009 Mercedes-Benz Atego 816 robottivaihteistolla ja ilmajousilla
2003 Mercedes-Benz 209.316 C209 CLK 270 CDI, 2D HT Coupé, 722.640 automaatti, lähes "Vollausstattung"
1993 Mercedes-Benz 124.106 VF124 E250D Lang , Italiassa rakennetusta 5-ovisesta ruumisautosta tehty 5,7 metrinen camokuvioinen paku, superturboprojekti työn alla
1994 Cadillac Fleetwood Eureka 6-door Limousine, 5,7L LT-1 V8, 4L60E automatic, 14-bolt GM diff
1995 Harley-Davidson XLHF 1210 "Fatster" custom build
EX-W123,2xC123,W124,S124,2xW201,W140 jne jne
"Ihmisen elämä on just niin hauskaa kuin mitä siitä itte tekee"
Jii kirjoitti:joku tossa muotoilussa mättää...
suhteet jotenkin heittää.
kyllä 124:sen alkuperäinen keula on kaunis !
Olen täysin samaa mieltä. Tuossa on jotenkin keula liian pitkä takaosaan verrattuna. Noh, erikoisuuttahan tuossa on haettu, ja siinä on myös onnistuttu vallan mainiosti.
X218 CLS 250 CDI Shooting Brake
C215 CL 500 (JDM)
entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L (JDM), W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D