w202 98vm ratti.
w202 98vm ratti.
Mitenhän sais tuon w210 monitoimiratin istutettua 98vm facelifti w202:seen? Keskiö ja ratin tarvis , mutta minkälainen homma se on ohjelmoida väylään starilla? Jos jollakin olis tarkempaa tietoa kyseisestä toimenpiteestä niin laita yvllä tai tähän tietoa mitä kaikkea pitää muuttaa starilla että monitoimiratin saa toimimaan w202:sessa
Re: w202 98vm ratti.
Kolme johtoa pitää lisätä ratilta mittaristoon airbagin johdot tulee eripäin törrän johdot pitää siirtää mittaristolle.
Sitten koodausta polttoaine mittariin sekä väylä koodata erillaiseksi. Tuosta väylästä en tarkemmin tiedä kun minun ei sitä tarvinut tehdä.
Sitten koodausta polttoaine mittariin sekä väylä koodata erillaiseksi. Tuosta väylästä en tarkemmin tiedä kun minun ei sitä tarvinut tehdä.
Oisko tarkempia tietoja tuosta koodauksesta?jukkis. kirjoitti:Kolme johtoa pitää lisätä ratilta mittaristoon airbagin johdot tulee eripäin törrän johdot pitää siirtää mittaristolle.
eli polttoaine mittariolle pitää asetukset muuttaa että se näyttää oikein ja väylälle pitää asetuksia myös muuttaa.

tuossa nuo polttoaine mittarin asetukset

Kuka sulle laitto tuon väylän sitten? Onko mitään tietoja että tarviiko siittä sitten oikeasti muuttaa mitään?jukkis. kirjoitti:eli polttoaine mittariolle pitää asetukset muuttaa että se näyttää oikein ja väylälle pitää asetuksia myös muuttaa.
[ http://mbturbod.kuvat.fi/kuvat/c220cdi+sport/20160128_141828.jpg/_smaller.jpg ]
Mulla tuo auto luulee olevansa w210 niin ei tarvinut.