Ei mitään polttoaineen hajuja eikä vuotoja näkyvissä!
Lisäkysymyksenä, mistä löytyy kyseisen auton kampiakselin asentotunnistin?

Siis jos ei pyöri niin startti ensimäisenä tarkistella, kannatta koittaa myös pyörittä kampi akselista(ettei leikannut kiinni tms)kumpta kirjoitti:Mikä tuli, ei juuri varoitellut? Ajoin parkkiin, seisoi noin 10 minuuttia eipä edes luvannut starttasi kyllä. Noin puolituntia siinä taivastellessa vielä kokeilin pamahti pyörimään. Ajelin ilman ongelmia kotia, pyöri nätisti tyhjäkäyntiä sitten taas sammui eikä pyörimään millään?
Ei mitään polttoaineen hajuja eikä vuotoja näkyvissä!
Lisäkysymyksenä, mistä löytyy kyseisen auton kampiakselin asentotunnistin?
Auto jos startaa ja välillä pelaa normaalisti silloinko leikannut kiinni??CDI203 kirjoitti:Siis jos ei pyöri niin startti ensimäisenä tarkistella, kannatta koittaa myös pyörittä kampi akselista(ettei leikannut kiinni tms)kumpta kirjoitti:Mikä tuli, ei juuri varoitellut? Ajoin parkkiin, seisoi noin 10 minuuttia eipä edes luvannut starttasi kyllä. Noin puolituntia siinä taivastellessa vielä kokeilin pamahti pyörimään. Ajelin ilman ongelmia kotia, pyöri nätisti tyhjäkäyntiä sitten taas sammui eikä pyörimään millään?
Ei mitään polttoaineen hajuja eikä vuotoja näkyvissä!
Lisäkysymyksenä, mistä löytyy kyseisen auton kampiakselin asentotunnistin?
anturi on startin lähellä
Tuo ei pyöri... niin kyllä on jokunen"Leikannut" ollut mitkä hetken jäähtymisen jälkeen taas pyörii ja toimii hetkenkumpta kirjoitti:Auto jos startaa ja välillä pelaa normaalisti silloinko leikannut kiinni??CDI203 kirjoitti:Siis jos ei pyöri niin startti ensimäisenä tarkistella, kannatta koittaa myös pyörittä kampi akselista(ettei leikannut kiinni tms)kumpta kirjoitti:Mikä tuli, ei juuri varoitellut? Ajoin parkkiin, seisoi noin 10 minuuttia eipä edes luvannut starttasi kyllä. Noin puolituntia siinä taivastellessa vielä kokeilin pamahti pyörimään. Ajelin ilman ongelmia kotia, pyöri nätisti tyhjäkäyntiä sitten taas sammui eikä pyörimään millään?
Ei mitään polttoaineen hajuja eikä vuotoja näkyvissä!
Lisäkysymyksenä, mistä löytyy kyseisen auton kampiakselin asentotunnistin?
anturi on startin lähellä
Jep riittääarska10 kirjoitti:Kampiakselin asentotunnistin varmaan sökö.
Kiitti tiedosta Arska. Sain aamulla kiinni mersuasentajan, heti sanoi saman vian, tilasinkin jo anturin Saksasta.arska10 kirjoitti:Kampiakselin asentotunnistin varmaan sökö.
Jep siksi sitä koitaa vastailla siihen mitä luulee kysytävänarska10 kirjoitti:Tuosta viestistä on vähän vaikea arvioida mitä tarkoitetaan.
Voihan startti olla tiensä päässä. Kannattaa tosiaan
koittaa pyörittää mootoria kampiakselin päästä. Silloin kun ei lähde "pyörimään"
mr panu kirjoitti:
Paljon on kirjoiteltu myös noista suuttimien ohivuotamisista. En löytänyt sen tsekkaamiseen vielä ohjeistusta. Työkalut pysyy kyllä kädessä, mutta ei aina tiedä mistä kohtaa ruuvata.
Jällenmr panu kirjoitti:Selasin tänään koko aamun internettiä ja kävi ilmi, että testerin (ei star) antama vikakoodi P2043 jakautuu vielä -1 ja -2. Toinen on kampiakselin ja toinen nokka-akselin asennontunnistin. Pajalla epäilivät kampiakselia, joten vaihdoin sen ensin. Sanoivat myös ettei auto pysyisi käynnissä ilman toimivaa nokka-akselin anturia. No ei se kampiakselin anturi mitään auttanut, joten auto käyntiin ja nyppäsin piuhan irti nokka-akselin anturista. Hyrräsi ihan hyvin, joten anturi vaihtoon saman tien. Motonetissä ei ollut kuin tarvikeversiona, ostin sen sitten kokeeksi. Ainakin toistaiseksi toimii, toivottavasti vielä muutaman kuukaudenkin päästä.
En tiedä kuvittelinko vain, mutta tuntui rullaavan pidemmälle moottorijarrutuksella.
Ei tarvinnut vielä suuttimiin koskea, mutta pistetään ohjeet talteen!