Samalla tuli pitkästä aikaa tehtyä muutama päivitys tuohon autoon ohjainlaitteeseen jotka ovat mieltä painaneet yön pikkutunneilla, no eihän se hirveästi muuttunut, mut ens kerralla sit lisää

Koiruuskin pääs kuvaan

Mä en ole innostunut toistaiseksi näistä uudemman muotoisista led-sumareista/-päivävaloista, joten oldschool-malleilla mennään. Mitäs muuten tarkoitat ohjauslaitteen päivityksillä..?joskami kirjoitti:Sunnuntai päivän ratoksi tuli vaihdettua eteen nuo uudemman mallin sumarit jotka kaveri toi jo toissa vuonna käydessä Saksassa.
Samalla tuli pitkästä aikaa tehtyä muutama päivitys tuohon autoon ohjainlaitteeseen jotka ovat mieltä painaneet yön pikkutunneilla, no eihän se hirveästi muuttunut, mut ens kerralla sit lisää
Lähinnä sitä kun olen tuon chipannu, niin mulla on tuo sport nappula niin kaasun vastavuus on huomattavasti parempi sillä.Arno kirjoitti: Mitäs muuten tarkoitat ohjauslaitteen päivityksillä..?
Onnea vaan hienoltahan tuo näyttää. Mutta että CDI Coupe, jolla on ajettu neljässä vuodessa 33 tkm. Ei tainnut olla Junge Stern auto ostettuna Mersun viralliselta jälleenmyyjältä?hpl kirjoitti:Eilen kotiuduttiin Saksan reissulta, josta mukaan tarttui perheen ensimmäinen mersu![]()
33tkm rullannut E 250 CDI Coupe -10
Kyllä on Junge Stern ja ostettu tuolta http://www.mercedes-benz-mainfranken.de, niimpä myyjä Daimler AGOnnea vaan hienoltahan tuo näyttää. Mutta että CDI Coupe, jolla on ajettu neljässä vuodessa 33 tkm. Ei tainnut olla Junge Stern auto ostettuna Mersun viralliselta jälleenmyyjältä?
Oho, aika harvoin tulee tuollaisia vastaan. No mikäpäs siinä, eivät ne Junge Sternenä myy, jos on pientäkään epäilystä kilometreistä.hpl kirjoitti:Kyllä on Junge Stern ja ostettu tuolta http://www.mercedes-benz-mainfranken.de, niimpä myyjä Daimler AGOnnea vaan hienoltahan tuo näyttää. Mutta että CDI Coupe, jolla on ajettu neljässä vuodessa 33 tkm. Ei tainnut olla Junge Stern auto ostettuna Mersun viralliselta jälleenmyyjältä?![]()
auton kilometrit ja historia täysin tiedossa.
Kiitokset vastauksesta, et viittis pistää paria kuvaa autos kyljestä, niin näkis miten vanteet istuu koriinjoskami kirjoitti:Omassa on edessä ET32 8,5" 245/35/19 ja takana 9,5" ET40 245/35/19 ja samat sähköiskarit + eibachin -30mm jouset.
edestä tippui melkein 40mm ja takaa n.25mm. En suosittele noita eibachin jousia.. Liian lötköt minun makuun.
American foorumilla kehuivat aikoinaan noita H&R jousia.
edit edessä onkin renkaana nykyään 235/35/19, muistaakseni tuo 245 joskus kasahti johonkin kovemmessa montussa
Kuvat isonee näppäämällä, olisko noista jotain apuja.. Hieman on huono laatusia..OpaR6 kirjoitti: Kiitokset vastauksesta, et viittis pistää paria kuvaa autos kyljestä, niin näkis miten vanteet istuu koriin
Ei käsittääkseni. Eri vuosien hinnastoissa ei ole mainintaa eikä moista tullut vastaan kun omaani etsiskelin.jkivi kirjoitti:Tervehdys kaikille. Itsellä olisi harkinnassa tuollainen c207. Edellinen peli oli S211, ja siinä air matic. Olisiko tietoa onko näitä coupeja tehty ilmajousituksella?
nimim. Paha coupe kuume