W210 E240 2,6 l/V6 vm.01
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 15
- Liittynyt: To 04.12.2014 21:41
W210 E240 2,6 l/V6 vm.01
Mitähän kannattaisi maksaa hyväkuntoisesta Väykystä E240 isommalla 2,6 l koneella ja automaattilootalla. Vm. 2001 ja kilometrejä 153 tkm, ruostesuojattu v. 2004, entinen Venäjän lähetystön auto Suomessa. Ei selkeitä ulospäin näkyviä ruostevaurioita. Kilometrit aidot (jäljitetty).
Viimeksi muokannut Narinahela, Ma 21.03.2016 22:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: W210 E240 2,6 l/V6 vm.01
Kuvauksen perusteella 4-5tonttua max. olla paikallaan jos kilometrit aidotNarinahela kirjoitti:Mitähän kannattaisi maksaa hyväkuntoisesta Väykystä E240 isommalla 2,6 l koneella ja automaattilootalla. Vm. 2001 ja kilometrejä 153 tkm, ruostesuojattu v. 2004, entinen Venäjän lähetystön auto Suomessa. Ei selkeitä ulospäin näkyviä ruostevaurioita.

W210 E320cdi
- Nastamuumio
- Mersumies
- Viestit: 977
- Liittynyt: La 14.06.2014 20:01
- Paikkakunta: Hämeessä pissitään
Re: W210 E240 2,6 l/V6 vm.01
Hyvä maksaa Saksassa 4000€. Siihen haku kustannukset 1500€. Verot visiin 700€. Kannattaa siis maksaa 6200€ jos on ruosteeton. Tiätty pitää vielä tuontivehkeeseen saada toiset renkaat, oliskos 400€, jos täältä netistä kohtuulliset käytetyt vanteineen. Olis sitten 6600€.
Normaalin saa Saksasta 2000-3000€ ja loput kustannukset onkin sitten samat eli todennäköisesti 4600-5600€ on sopiva hinta mutta jos se on oikeasti ruosteeton, niin sen tonnin voi huoletta lisätä. Toisaalta kyllä se ruostuu, jos vain ulkoilutat sitä riittävästi.
Normaalin saa Saksasta 2000-3000€ ja loput kustannukset onkin sitten samat eli todennäköisesti 4600-5600€ on sopiva hinta mutta jos se on oikeasti ruosteeton, niin sen tonnin voi huoletta lisätä. Toisaalta kyllä se ruostuu, jos vain ulkoilutat sitä riittävästi.
Ei ole niin pientä hommaa, etteikö se menisi hiukan pieleen
**************************************************
W211 320 4MATIC be -04
**************************************************
W211 320 4MATIC be -04