W210 E240 2,6 l/V6 vm.01

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Vastaa Viestiin
Narinahela
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 15
Liittynyt: To 04.12.2014 21:41

W210 E240 2,6 l/V6 vm.01

Viesti Kirjoittaja Narinahela »

Mitähän kannattaisi maksaa hyväkuntoisesta Väykystä E240 isommalla 2,6 l koneella ja automaattilootalla. Vm. 2001 ja kilometrejä 153 tkm, ruostesuojattu v. 2004, entinen Venäjän lähetystön auto Suomessa. Ei selkeitä ulospäin näkyviä ruostevaurioita. Kilometrit aidot (jäljitetty).
Viimeksi muokannut Narinahela, Ma 21.03.2016 22:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
simoks
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1658
Liittynyt: Ma 28.09.2009 01:03
Paikkakunta: Toijala

Re: W210 E240 2,6 l/V6 vm.01

Viesti Kirjoittaja simoks »

Narinahela kirjoitti:Mitähän kannattaisi maksaa hyväkuntoisesta Väykystä E240 isommalla 2,6 l koneella ja automaattilootalla. Vm. 2001 ja kilometrejä 153 tkm, ruostesuojattu v. 2004, entinen Venäjän lähetystön auto Suomessa. Ei selkeitä ulospäin näkyviä ruostevaurioita.
Kuvauksen perusteella 4-5tonttua max. olla paikallaan jos kilometrit aidot :?: Tietysti jos halvempi on niin ehottomasti.
W210 E320cdi
Avatar
Nastamuumio
Mersumies
Mersumies
Viestit: 977
Liittynyt: La 14.06.2014 20:01
Paikkakunta: Hämeessä pissitään

Re: W210 E240 2,6 l/V6 vm.01

Viesti Kirjoittaja Nastamuumio »

Hyvä maksaa Saksassa 4000€. Siihen haku kustannukset 1500€. Verot visiin 700€. Kannattaa siis maksaa 6200€ jos on ruosteeton. Tiätty pitää vielä tuontivehkeeseen saada toiset renkaat, oliskos 400€, jos täältä netistä kohtuulliset käytetyt vanteineen. Olis sitten 6600€.

Normaalin saa Saksasta 2000-3000€ ja loput kustannukset onkin sitten samat eli todennäköisesti 4600-5600€ on sopiva hinta mutta jos se on oikeasti ruosteeton, niin sen tonnin voi huoletta lisätä. Toisaalta kyllä se ruostuu, jos vain ulkoilutat sitä riittävästi.
Ei ole niin pientä hommaa, etteikö se menisi hiukan pieleen

**************************************************
W211 320 4MATIC be -04
Vastaa Viestiin