vito500tkm kirjoitti:Ja kysymyksiä...
-mikä perävälitys on 200cdi -99 automaatissa?
-saako 200cdi:n sovitettua 320:n perää?
-onko vaihteiston ecu ohjelmoitavissa starilla niin että toimii 320cdi perällä?
-saako 200cdi sovitettua 320cdi vaihteistoa ja turbiinia?
Ajatuksena vahvistaa voimansiirtolinjaa ja asentaa quaife lukko. Lukkoa ei ilmeisesti saa 200cdi perään.
Perävälitystä en ulkoa muista.
Saa, sama korihan niissä nyt varmaan on.
Saa, se on vähän hankalaa, mutta onnistuu. Huomattavasti helpompi on vaihtaa autoon saman auton vaihteiston ohjausboxi, josta peräkin tulee, käy "heittämällä", perävälitys on valmiina siellä boxissa silloin.
Saa, moottorin runkohan on sama sieltä kytkimen puolelta, eikös niin. Ja korikin on luovuttajassa varmaan sama. Kannattaa laittaa W210,n laatikko/turbiini, on virikäyttöön parempi.
Quaifen sopivuus ei periaatteessa juurikaan riipu välityksestä, koska iso lautaspyörä ja pikku pinjoni siirretään entisestä. Lautaspyörällä oli muistaakseni hiukan pelivaraa sen koon suhteen.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5