STAR - topikki (ohjelmisto/laite ongelmat)
Re: STAR - topikki (ohjelmisto/laite ongelmat)
Mites tällainen ongelma, onko kellään hajua? Starilla en päässyt vaihteiston ohjainlaitteeseen käsiksi, pikatesti antaa huutomerkin. Auto on W220 320 bensa, eikä starttaa. Ennen vikaantumista oli tauluun kuulemma tullut airbagista huomautus ja vaihde jäänyt kakkoselle. Kuvassa näkyvät ESP, DBE ja etu-SAM herjat on tullut akun vaihdon yhteydessä.
Viimeksi muokannut aziz, Pe 03.03.2017 22:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
MB S205 220d 4-Matic -18
MB W219 CLS 55 ///AMG -05
MB W124 280T -95
MB W123 300 TDT -84
MB W115 Lang -74
Ex W208 CLK430 -01
Ex Volvo V40 2.0t -98
Ex BMW E30 316i -90
MB W219 CLS 55 ///AMG -05
MB W124 280T -95
MB W123 300 TDT -84
MB W115 Lang -74
Ex W208 CLK430 -01
Ex Volvo V40 2.0t -98
Ex BMW E30 316i -90
Re: STAR - topikki (ohjelmisto/laite ongelmat)
Ookko valinnut tuon auto tyypin xentrystä vin numerolla. Kyllä tuossa pitäisi ainakin kaikki fixit olla kun on DBFI:in asentama softa 

Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin 
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan

Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
Re: STAR - topikki (ohjelmisto/laite ongelmat)
Mulla antaa ihan samaa ongelmaa, kun yrittää W220 S320 CDI:ssä CDI 2-ohjaimeen. Ei välttämättä kyllä liity mitenkään asiaan
Mutta katso ettei se vaihteistonohjain ole niin öljyssä, että on hajonnut kokonaan, jolloin sinne ei tietenkään saa yhteyttä. Vähän tuossa myös pistää silmään, kun siinä pitäisi lukea:
EGS - Vaihteiston elektroninen ohjaus
Ja tuossa lukee vaan "Vaihteisto"

Mutta katso ettei se vaihteistonohjain ole niin öljyssä, että on hajonnut kokonaan, jolloin sinne ei tietenkään saa yhteyttä. Vähän tuossa myös pistää silmään, kun siinä pitäisi lukea:
EGS - Vaihteiston elektroninen ohjaus
Ja tuossa lukee vaan "Vaihteisto"

Re: STAR - topikki (ohjelmisto/laite ongelmat)
DAS ja Xentry lisenssit mennyt umpeen, miten saan uuden startkey:n?
LANID 0800796D3EEE5
HW ID 63A6DD148213
App ID 253
Sain
LANID 0800796D3EEE5
HW ID 63A6DD148213
App ID 253
Sain
W176 A200 cdi Cls 350 cdi-11 w218 sl 500-93 Vito-15
Re: STAR - topikki (ohjelmisto/laite ongelmat)
Tossa
DAS *1rrt0ztk24vm0ei1rzyvhhtz3jgvtgoohjdgphl0vql5w
Xentry S8G5BZ5SSUGKXVDFJEB6FB65477M3R2YGA52WX9JDR9VW2EA6ZT94C3578CHYFCV3CDYSGDHLEWZGW3DJE8VNVDKTZZ2Q27DND6H8YZCVD54R9Y9ZP68V8LLPJC3M27JA6
Koita noilla.
DAS *1rrt0ztk24vm0ei1rzyvhhtz3jgvtgoohjdgphl0vql5w
Xentry S8G5BZ5SSUGKXVDFJEB6FB65477M3R2YGA52WX9JDR9VW2EA6ZT94C3578CHYFCV3CDYSGDHLEWZGW3DJE8VNVDKTZZ2Q27DND6H8YZCVD54R9Y9ZP68V8LLPJC3M27JA6
Koita noilla.
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin 
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan

Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
Re: STAR - topikki (ohjelmisto/laite ongelmat)
Kiitos, nyt lukee
Your Star key is only valid until 01.01.2016 please order your new Starkey
Your Star key is only valid until 01.01.2016 please order your new Starkey

W176 A200 cdi Cls 350 cdi-11 w218 sl 500-93 Vito-15
Re: STAR - topikki (ohjelmisto/laite ongelmat)
Koita tuolla xentrykoff kirjoitti:Kiitos, nyt lukee
Your Star key is only valid until 01.01.2016 please order your new Starkey
YTQNP2DTZXTV4DEM6KXEN93PQX2KH7RCLAAABR6C7ANYTXJ6Q77AU672PZFWERV5WQHA3RW7GTQHHSFC26U4RF3LZR8AQMMB7PMKS39CVD54R9Y9ZP68V8LLPJC3M27JA6
Das *1rrt0ztk25kdqei1rzyvhhtz3jgvtgoohjdgphl0vrlpa
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin 
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan

Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
Re: STAR - topikki (ohjelmisto/laite ongelmat)
Tilasin uuden kovalevyn uudella ohjelmalla 12/15
Viimeksi muokannut koff, Su 10.04.2016 00:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
W176 A200 cdi Cls 350 cdi-11 w218 sl 500-93 Vito-15
Re: STAR - topikki (ohjelmisto/laite ongelmat)
Terve. Naapuri laittoi koko valmiin paketin, olikohan se 12/2015, Dell 630, Xp ja C5.
Eipä sillä kuitenkaan pääse W212:een. Xentry aukeaa kyllä, mutta yhteyttä ei saa muodostettua.
S210:een meni näpsäkästi, mutta sitten peruutellessani sivuja yhteys autoon meni yhtäkkiä jumiin. Tehtäväpalkin mux:in kuvakkeen päälle tuli ruksi. Samoin mux:ista hävisivät yhteyttä kuvaavat symbolit. Ohjelma valitti, ettei valittuun ohjaimeen pääse. Onko C5:sessa sisäinen akku tai pitääkö tuossa olla ulkopuolinen sähkö? Alkutilanteessa akun kuvan eka pykälä vilkkuu, mutta yhteyden muodostuttua tai kun virta laitetaan autosta päälle, näkyy vain tyhjä akun kuva ja ilmoitus !Batteries cannot be charged!. Laitteiston mukana tuli sellainen patterikotelo, jonka liittimen voi tökötä muksin kylkeen. Pitääkö se olla paikoillaan?
Sain yhteyden muodostettua uudelleen, kun käytin kaikki johdot irti ja käynnistin kaikki alusta. Liekö C5:ssa huonoja juotoksia?
WIS:sin dokumentteja pääsi katselemaan vain avaamalla WIS ja sinne kirjoittamalla dokumentin numeron. Niinkö se menee?
Kyselenkö väärästä paikasta? Pitäisikö kysyä Kiinasta..
Eipä sillä kuitenkaan pääse W212:een. Xentry aukeaa kyllä, mutta yhteyttä ei saa muodostettua.
S210:een meni näpsäkästi, mutta sitten peruutellessani sivuja yhteys autoon meni yhtäkkiä jumiin. Tehtäväpalkin mux:in kuvakkeen päälle tuli ruksi. Samoin mux:ista hävisivät yhteyttä kuvaavat symbolit. Ohjelma valitti, ettei valittuun ohjaimeen pääse. Onko C5:sessa sisäinen akku tai pitääkö tuossa olla ulkopuolinen sähkö? Alkutilanteessa akun kuvan eka pykälä vilkkuu, mutta yhteyden muodostuttua tai kun virta laitetaan autosta päälle, näkyy vain tyhjä akun kuva ja ilmoitus !Batteries cannot be charged!. Laitteiston mukana tuli sellainen patterikotelo, jonka liittimen voi tökötä muksin kylkeen. Pitääkö se olla paikoillaan?
Sain yhteyden muodostettua uudelleen, kun käytin kaikki johdot irti ja käynnistin kaikki alusta. Liekö C5:ssa huonoja juotoksia?
WIS:sin dokumentteja pääsi katselemaan vain avaamalla WIS ja sinne kirjoittamalla dokumentin numeron. Niinkö se menee?
Kyselenkö väärästä paikasta? Pitäisikö kysyä Kiinasta..

Re: STAR - topikki (ohjelmisto/laite ongelmat)
Eikö tuo Arskan uusikaan Xentry lisenssi sitten toiminut? Kai tuokin olisi pitänyt käyttökuntoon saada, samalla tavalla kuin se uusikin kovalevy.koff kirjoitti:Tilasin uuden kovalevyn uudella ohjelmalla 9/15
Re: STAR - topikki (ohjelmisto/laite ongelmat)
Laittoi? Tarkoittaako että hankki uuden paketin vai teki sinulle uuden paketin?Korjaaja kirjoitti:Terve. Naapuri laittoi koko valmiin paketin, olikohan se 12/2015, Dell 630, Xp ja C5.
Eipä sillä kuitenkaan pääse W212:een. Xentry aukeaa kyllä, mutta yhteyttä ei saa muodostettua.
S210:een meni näpsäkästi, mutta sitten peruutellessani sivuja yhteys autoon meni yhtäkkiä jumiin. Tehtäväpalkin mux:in kuvakkeen päälle tuli ruksi. Samoin mux:ista hävisivät yhteyttä kuvaavat symbolit. Ohjelma valitti, ettei valittuun ohjaimeen pääse. Onko C5:sessa sisäinen akku tai pitääkö tuossa olla ulkopuolinen sähkö? Alkutilanteessa akun kuvan eka pykälä vilkkuu, mutta yhteyden muodostuttua tai kun virta laitetaan autosta päälle, näkyy vain tyhjä akun kuva ja ilmoitus !Batteries cannot be charged!. Laitteiston mukana tuli sellainen patterikotelo, jonka liittimen voi tökötä muksin kylkeen. Pitääkö se olla paikoillaan?
Sain yhteyden muodostettua uudelleen, kun käytin kaikki johdot irti ja käynnistin kaikki alusta. Liekö C5:ssa huonoja juotoksia?
WIS:sin dokumentteja pääsi katselemaan vain avaamalla WIS ja sinne kirjoittamalla dokumentin numeron. Niinkö se menee?
Kyselenkö väärästä paikasta? Pitäisikö kysyä Kiinasta..
C5 ilmeisesti sellainen huonoin mahdollinen SDconnect klooni Xentry Connect kloonin kuorissa? Jos softa on kunnossa niin muksin CAN-diagnoosipuoli rikki, toimii K-linjoilla 210:ssä.
Akkuja ei välttämättä tuossa tarvita.
WIS-dokkareita voi etsiä dokumenttinumerolla, aihepiireittäin tai hakusanoilla ja varmasti monella muullakin tavalla, ihan oman mieltymyksen mukaan.
Re: STAR - topikki (ohjelmisto/laite ongelmat)
DBFI kirjoitti:Älä vaan asenna uutta javaa 8.77 loppuu epc ja wis toimimastaKorjaaja kirjoitti:Terve. Naapuri laittoi koko valmiin paketin, olikohan se 12/2015, Dell 630, Xp ja C5.
Eipä sillä kuitenkaan pääse W212:een. Xentry aukeaa kyllä, mutta yhteyttä ei saa muodostettua.
S210:een meni näpsäkästi, mutta sitten peruutellessani sivuja yhteys autoon meni yhtäkkiä jumiin. Tehtäväpalkin mux:in kuvakkeen päälle tuli ruksi. Samoin mux:ista hävisivät yhteyttä kuvaavat symbolit. Ohjelma valitti, ettei valittuun ohjaimeen pääse. Onko C5:sessa sisäinen akku tai pitääkö tuossa olla ulkopuolinen sähkö? Alkutilanteessa akun kuvan eka pykälä vilkkuu, mutta yhteyden muodostuttua tai kun virta laitetaan autosta päälle, näkyy vain tyhjä akun kuva ja ilmoitus !Batteries cannot be charged!. Laitteiston mukana tuli sellainen patterikotelo, jonka liittimen voi tökötä muksin kylkeen. Pitääkö se olla paikoillaan?
Sain yhteyden muodostettua uudelleen, kun käytin kaikki johdot irti ja käynnistin kaikki alusta. Liekö C5:ssa huonoja juotoksia?
WIS:sin dokumentteja pääsi katselemaan vain avaamalla WIS ja sinne kirjoittamalla dokumentin numeron. Niinkö se menee?
Kyselenkö väärästä paikasta? Pitäisikö kysyä Kiinasta..
Laittoi? Tarkoittaako että hankki uuden paketin vai teki sinulle uuden paketin?
C5 ilmeisesti sellainen huonoin mahdollinen SDconnect klooni Xentry Connect kloonin kuorissa? Jos softa on kunnossa niin muksin CAN-diagnoosipuoli rikki, toimii K-linjoilla 210:ssä.
Akkuja ei välttämättä tuossa tarvita.
WIS-dokkareita voi etsiä dokumenttinumerolla, aihepiireittäin tai hakusanoilla ja varmasti monella muullakin tavalla, ihan oman mieltymyksen mukaan.
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin 
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan

Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
Re: STAR - topikki (ohjelmisto/laite ongelmat)
Naapuri osti itselleen täydellisen paketin suoraan käyttöön. Minä vaan käyn auttamassa käytössä ja joskus lukemassa omista Mersuista tilanteita. No, aika huono olen auttamaan, kun en tiedä noista ohjelmista paljoa..DBFI kirjoitti:Laittoi? Tarkoittaako että hankki uuden paketin vai teki sinulle uuden paketin?Korjaaja kirjoitti:Terve. Naapuri laittoi koko valmiin paketin, olikohan se 12/2015, Dell 630, Xp ja C5.
Eipä sillä kuitenkaan pääse W212:een. Xentry aukeaa kyllä, mutta yhteyttä ei saa muodostettua.
S210:een meni näpsäkästi, mutta sitten peruutellessani sivuja yhteys autoon meni yhtäkkiä jumiin. Tehtäväpalkin mux:in kuvakkeen päälle tuli ruksi. Samoin mux:ista hävisivät yhteyttä kuvaavat symbolit. Ohjelma valitti, ettei valittuun ohjaimeen pääse. Onko C5:sessa sisäinen akku tai pitääkö tuossa olla ulkopuolinen sähkö? Alkutilanteessa akun kuvan eka pykälä vilkkuu, mutta yhteyden muodostuttua tai kun virta laitetaan autosta päälle, näkyy vain tyhjä akun kuva ja ilmoitus !Batteries cannot be charged!. Laitteiston mukana tuli sellainen patterikotelo, jonka liittimen voi tökötä muksin kylkeen. Pitääkö se olla paikoillaan?
Sain yhteyden muodostettua uudelleen, kun käytin kaikki johdot irti ja käynnistin kaikki alusta. Liekö C5:ssa huonoja juotoksia?
WIS:sin dokumentteja pääsi katselemaan vain avaamalla WIS ja sinne kirjoittamalla dokumentin numeron. Niinkö se menee?
Kyselenkö väärästä paikasta? Pitäisikö kysyä Kiinasta..
C5 ilmeisesti sellainen huonoin mahdollinen SDconnect klooni Xentry Connect kloonin kuorissa? Jos softa on kunnossa niin muksin CAN-diagnoosipuoli rikki, toimii K-linjoilla 210:ssä.
Akkuja ei välttämättä tuossa tarvita.
WIS-dokkareita voi etsiä dokumenttinumerolla, aihepiireittäin tai hakusanoilla ja varmasti monella muullakin tavalla, ihan oman mieltymyksen mukaan.
Sen tähen kysyin WIS:sistä, kun ollaan kiinni jossain ohjainlaitteessa ja sieltä valitaan joku mahdollinen vika. Sen jälkeen pitäisi päästä katsomaan ohjeita ja missä mikäkin rakenneosa on. Kun ei pääse. Ohjelmassa ei ole käytössä sellaista ominaisuutta. Ohjelma käskee aukaista jokin toisen ohjelman ja etsiä numeron mukaan lisätiedot. Dokumenttinumeroa ei voi edes maalata, vaan pitää kirjoittaa ylös ja sitten taas kirjoittaa vaikkapa WIS:sin kenttään. No, ei tämä ole tärkein asia..
Onkohan jossain päin maailmaa kloonikoulutusta? Voisin osallistua, niin näkisin miten niitä oikein käytetään..

Re: STAR - topikki (ohjelmisto/laite ongelmat)
Älä sieltä vikapuolelta mene. Klikkaat sitä WIS kuvaketta (vai tätäkö ei löydy, silloin ei lisenssi ole kunnossa) ja voit valita auton mallin,moottorin jne tai sitten suoraan vin koodilla. Tämän jälkeen näet kaikki ryhmät vasemmassa framessa/ikkunassa, voit tehdä full text (search mode) sanahaun kaikista (ruksita all groups) ja kun valitset information typeksi (oikeasta ikkunasta) myös kaikki (all information types). Haku on kyllä kökkö, joskus helpompi selata niitä osaryhmiä siitä vasemmalta ja hakea kaikki tiettyyn osaan liittyvät doccarit.
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
Re: STAR - topikki (ohjelmisto/laite ongelmat)
Ilmeisesti yrität DAS:ista päästä WIS-dokkariin linkin kautta. Tuo toimii jos softaan on tehty sopivat fiksit tai sitten avaat vaan taustalle Xentryn ennen WIS-linkin klikkaamista.Korjaaja kirjoitti:
Naapuri osti itselleen täydellisen paketin suoraan käyttöön. Minä vaan käyn auttamassa käytössä ja joskus lukemassa omista Mersuista tilanteita. No, aika huono olen auttamaan, kun en tiedä noista ohjelmista paljoa..
Sen tähen kysyin WIS:sistä, kun ollaan kiinni jossain ohjainlaitteessa ja sieltä valitaan joku mahdollinen vika. Sen jälkeen pitäisi päästä katsomaan ohjeita ja missä mikäkin rakenneosa on. Kun ei pääse. Ohjelmassa ei ole käytössä sellaista ominaisuutta. Ohjelma käskee aukaista jokin toisen ohjelman ja etsiä numeron mukaan lisätiedot. Dokumenttinumeroa ei voi edes maalata, vaan pitää kirjoittaa ylös ja sitten taas kirjoittaa vaikkapa WIS:sin kenttään. No, ei tämä ole tärkein asia..
Re: STAR - topikki (ohjelmisto/laite ongelmat)
Terve,
Noviisikysymyksiä. E320 cdi 4matic S211 koneelle ilmeisesti oheinen tuote ok.
http://m.obdtool.co.uk/wholesale/merced ... .html#item" onclick="window.open(this.href);return false;
Onko kokemuksia tästä external hdd setupista ja onko siinä jotain erikoista saada toimimaan?
Noviisikysymyksiä. E320 cdi 4matic S211 koneelle ilmeisesti oheinen tuote ok.
http://m.obdtool.co.uk/wholesale/merced ... .html#item" onclick="window.open(this.href);return false;
Onko kokemuksia tästä external hdd setupista ja onko siinä jotain erikoista saada toimimaan?
Re: STAR - topikki (ohjelmisto/laite ongelmat)
Ei kannata ostaa pakettia ulkoisella kovalevyllä sehän pyörii virtuaali koneessa. Se on älyttömän hidas ja sitten tulee aika ajoin ongelmaa com porttejen kanssa.jukuli kirjoitti:Terve,
Noviisikysymyksiä. E320 cdi 4matic S211 koneelle ilmeisesti oheinen tuote ok.
http://m.obdtool.co.uk/wholesale/merced ... .html#item" onclick="window.open(this.href);return false;
Onko kokemuksia tästä external hdd setupista ja onko siinä jotain erikoista saada toimimaan?
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin 
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan

Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
Re: STAR - topikki (ohjelmisto/laite ongelmat)
Hellou.!
Onkos kellään kokemusta jarrupolkimen painalluslaskimen nollaamisesta starilla.??
Onko oma valikko jossain.? Mitenkä noin suurinpiirtein homma toimii.??
Onkos kellään kokemusta jarrupolkimen painalluslaskimen nollaamisesta starilla.??
Onko oma valikko jossain.? Mitenkä noin suurinpiirtein homma toimii.??
Re: STAR - topikki (ohjelmisto/laite ongelmat)
Riittääkö että jarrut toimii noin suurin piirtein?jukkh kirjoitti:Hellou.!
Onkos kellään kokemusta jarrupolkimen painalluslaskimen nollaamisesta starilla.??
Onko oma valikko jossain.? Mitenkä noin suurinpiirtein homma toimii.??
Mitä tarkoittaa "oma valikko"? Onhan siellä omat valikot eri parametreille jotka kaikki pitää asettaa kohdalleen jos nollauslinjalle lähtee.
Re: STAR - topikki (ohjelmisto/laite ongelmat)
Tuli tuossa hommattua omaa käyttöä varten Stari ja läppäri.
Lähinnä hommasin että saa poistettua ja luettua vikoja ja kalibroitua uudet komponentit.
Pihassa on isompia mersuja sen verran monta, että aika usein tarvitaan testeriä.
Tilauksen tein aliexpress.comista
Homma sujui hyvin ja DHL toi alle viikos kotiin. DHL hoiti myös tullauksen.
Stari on C5, vaikka sitä ei liiemmin ole kehuttu.
Toimii kuitenkin testien perusteella hyvin, eikä tarvita johtoja tietokoneenvälille.
Läppäri on Panasonic Toughbook CF-19 käyttiksenä XP
Muuten toimii loistavasti, mutta en saa millään kosketusnäytön calibrointia onnistumaan.
Hiirenliike ei seuraa kosketusta kunnolla. Myyjä lupas korjata sen teamviewerillä mutta viewer sulkee itsensä heti käynnistyksen yhteydessä.
Ohjelmiston versio on 12/2015, ostin 3/2016, mutta myyjä sanoi että se on veilä liian epävakaa ja kysyi että voiko asentaa vanhemman version.
Ohjelmistoa koskien muutama kysymys teikke kokeneemmille.
Voiko Xentryn kautta käyttää suoraa TIPSiä, EPCtä yms.
tai pitäiskö sen toimia?
Kannattaako masiinaa pökätä verkkoon tai nettiin ollenkaan?
Onko jotain muita alitusvinkkejä?
DASsin käyttö sujuu jo ihan ok.
Lähinnä hommasin että saa poistettua ja luettua vikoja ja kalibroitua uudet komponentit.
Pihassa on isompia mersuja sen verran monta, että aika usein tarvitaan testeriä.
Tilauksen tein aliexpress.comista
Homma sujui hyvin ja DHL toi alle viikos kotiin. DHL hoiti myös tullauksen.
Stari on C5, vaikka sitä ei liiemmin ole kehuttu.
Toimii kuitenkin testien perusteella hyvin, eikä tarvita johtoja tietokoneenvälille.
Läppäri on Panasonic Toughbook CF-19 käyttiksenä XP
Muuten toimii loistavasti, mutta en saa millään kosketusnäytön calibrointia onnistumaan.
Hiirenliike ei seuraa kosketusta kunnolla. Myyjä lupas korjata sen teamviewerillä mutta viewer sulkee itsensä heti käynnistyksen yhteydessä.

Ohjelmiston versio on 12/2015, ostin 3/2016, mutta myyjä sanoi että se on veilä liian epävakaa ja kysyi että voiko asentaa vanhemman version.
Ohjelmistoa koskien muutama kysymys teikke kokeneemmille.
Voiko Xentryn kautta käyttää suoraa TIPSiä, EPCtä yms.
tai pitäiskö sen toimia?
Kannattaako masiinaa pökätä verkkoon tai nettiin ollenkaan?
Onko jotain muita alitusvinkkejä?
DASsin käyttö sujuu jo ihan ok.
Re: STAR - topikki (ohjelmisto/laite ongelmat)
Lainaan sen verran että onko siellä nähtävissä millä polkasulukemalla ollaan menossa? Osais siten valmistautua sbc-yksikön hankintaan...DBFI kirjoitti:Riittääkö että jarrut toimii noin suurin piirtein?jukkh kirjoitti:Hellou.!
Onkos kellään kokemusta jarrupolkimen painalluslaskimen nollaamisesta starilla.??
Onko oma valikko jossain.? Mitenkä noin suurinpiirtein homma toimii.??
Mitä tarkoittaa "oma valikko"? Onhan siellä omat valikot eri parametreille jotka kaikki pitää asettaa kohdalleen jos nollauslinjalle lähtee.
E420 CDI -06
Re: STAR - topikki (ohjelmisto/laite ongelmat)
Kaveri tietää sen, että se sbc yksikkö pitää vaihtaa pikapuolin, mutta nyt olis siitä vaan kyse, että sais vähän pudotettua lukemia, että menis katastuksesta läpi.
En ole koskaan tuota kokeillut, niin pitääkö sieltä muuttaa jotain muitakin arvoja.
Muistaako kukaan, että saako tuolla c3 palikalla sitä edes muutettua.??
En ole koskaan tuota kokeillut, niin pitääkö sieltä muuttaa jotain muitakin arvoja.
Muistaako kukaan, että saako tuolla c3 palikalla sitä edes muutettua.??
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: STAR - topikki (ohjelmisto/laite ongelmat)
Ylensä sen valon palamisella ei ole vaikutusta katsastuksessa jaruthan toimivat testissäjukkh kirjoitti:Kaveri tietää sen, että se sbc yksikkö pitää vaihtaa pikapuolin, mutta nyt olis siitä vaan kyse, että sais vähän pudotettua lukemia, että menis katastuksesta läpi.
En ole koskaan tuota kokeillut, niin pitääkö sieltä muuttaa jotain muitakin arvoja.
Muistaako kukaan, että saako tuolla c3 palikalla sitä edes muutettua.??
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21

EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

Re: STAR - topikki (ohjelmisto/laite ongelmat)
Kyllä se nyt toimi mutta ei WIS/ASRA onko noi lissensit vain 3 kkDBFI kirjoitti:Eikö tuo Arskan uusikaan Xentry lisenssi sitten toiminut? Kai tuokin olisi pitänyt käyttökuntoon saada, samalla tavalla kuin se uusikin kovalevy.koff kirjoitti:Tilasin uuden kovalevyn uudella ohjelmalla 9/15

W176 A200 cdi Cls 350 cdi-11 w218 sl 500-93 Vito-15
Re: STAR - topikki (ohjelmisto/laite ongelmat)
Pari kysymystä SDconnect-multiplekseristä;
Kuinka kauan Teillä kestää AA-akut siinä? Tuntuisi omassa syövän ns. standbyssäkin 2,7Ah:tkin tyhjäksi vuorokaudessa.
Jatkona tähän: eikö ole mitään muuta tapaa kuin ne AA-akut (tai muksin pitäminen akkulaturissa) saada sen WLAN-asetukset säilymään muistissa?
Kuinka kauan Teillä kestää AA-akut siinä? Tuntuisi omassa syövän ns. standbyssäkin 2,7Ah:tkin tyhjäksi vuorokaudessa.
Jatkona tähän: eikö ole mitään muuta tapaa kuin ne AA-akut (tai muksin pitäminen akkulaturissa) saada sen WLAN-asetukset säilymään muistissa?
2013 SLK 55 amg
2006 E280cdi
2006 E280cdi
Re: STAR - topikki (ohjelmisto/laite ongelmat)
Jotain vikaa muksissa jos WLAN-asetukset häviää akkujen tyhjennyttyä. Taitaa olla yleisempää että kloonilaitteita käytetään kokonaan ilman akkuja kuin akkujen kanssa.os62 kirjoitti:Pari kysymystä SDconnect-multiplekseristä;
Kuinka kauan Teillä kestää AA-akut siinä? Tuntuisi omassa syövän ns. standbyssäkin 2,7Ah:tkin tyhjäksi vuorokaudessa.
Jatkona tähän: eikö ole mitään muuta tapaa kuin ne AA-akut (tai muksin pitäminen akkulaturissa) saada sen WLAN-asetukset säilymään muistissa?
Akkujen parasta olla kapasiteetiltaan pienet ja sammuta muksi standby-tilaan heti käytön jälkeen.
Re: STAR - topikki (ohjelmisto/laite ongelmat)
Saisiko viisaammilta vinkkiä minkä laitteen tilaan tuolta aliexpressistä?
Pihasta löytyy tällä hetkellä seuraavat: X218 (2013), R230, W203 ja W208.
Autot ja tarpeet muuttuu, mutta tähän hetkeen olisi tuollaisia tarve tutkia / säätää.
Ensisijaisena tarpeena tuon R230 (SL55AMG) nopeusrajoituksen poisto ja ABC alustan korkeuden säätö.
Tottakai kaikkien osalta mahdolliset vikojen paikantamiset jne.
Tätä vähän tuumasin, mutta onko parempia ehdotuksia:
http://www.aliexpress.com/item/Best-qua ... b5ed8fb8b6
Tuo Vediamo mahdollistaa ilmeisesti edelleen esim. tuon nopeusrajoituksen poiston. Jos olen oikein ymmärtänyt?!?
Osaavia vinkkejä kaivaten tähän ketjuun, YV tai sposti mikko.marttila@arcomi.fi
Kiitos!
Pihasta löytyy tällä hetkellä seuraavat: X218 (2013), R230, W203 ja W208.
Autot ja tarpeet muuttuu, mutta tähän hetkeen olisi tuollaisia tarve tutkia / säätää.
Ensisijaisena tarpeena tuon R230 (SL55AMG) nopeusrajoituksen poisto ja ABC alustan korkeuden säätö.
Tottakai kaikkien osalta mahdolliset vikojen paikantamiset jne.
Tätä vähän tuumasin, mutta onko parempia ehdotuksia:
http://www.aliexpress.com/item/Best-qua ... b5ed8fb8b6
Tuo Vediamo mahdollistaa ilmeisesti edelleen esim. tuon nopeusrajoituksen poiston. Jos olen oikein ymmärtänyt?!?
Osaavia vinkkejä kaivaten tähän ketjuun, YV tai sposti mikko.marttila@arcomi.fi
Kiitos!
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: STAR - topikki (ohjelmisto/laite ongelmat)
Varmemin se rajoitin poistuu sieltä vaikka Kess:ilämizemaze kirjoitti:Saisiko viisaammilta vinkkiä minkä laitteen tilaan tuolta aliexpressistä?
Pihasta löytyy tällä hetkellä seuraavat: X218 (2013), R230, W203 ja W208.
Autot ja tarpeet muuttuu, mutta tähän hetkeen olisi tuollaisia tarve tutkia / säätää.
Ensisijaisena tarpeena tuon R230 (SL55AMG) nopeusrajoituksen poisto ja ABC alustan korkeuden säätö.
Tottakai kaikkien osalta mahdolliset vikojen paikantamiset jne.
Tätä vähän tuumasin, mutta onko parempia ehdotuksia:
http://www.aliexpress.com/item/Best-qua ... b5ed8fb8b6
Tuo Vediamo mahdollistaa ilmeisesti edelleen esim. tuon nopeusrajoituksen poiston. Jos olen oikein ymmärtänyt?!?
Osaavia vinkkejä kaivaten tähän ketjuun, YV tai sposti mikko.marttila@arcomi.fi
Kiitos!
tai jollain muuten lastutamalla
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21

EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

Re: STAR - topikki (ohjelmisto/laite ongelmat)
Pystyykö tuota läppäriä (D630) jotenkin palauttamaan kiinanpoikien tehdasasetuksiin? Syksyllä alkaneet ongelmat eivät olleet mystisesti hävinneet mihinkään talven aikana kuten toivoin, ja nyt olisi tarvis saada toimimaan, ja ideat loppuu. Restorea tekisi mieli kokeilla jos vain onnistuisi...
Eli ongelmana se, että DAS sanoo yhdistettäessä autoon näin:

Xentry näin:

Ja self-testi pyörii lähes loppuun asti, kunnes heittää näin:

Muxi on kolvailtu ammattilaisen toimesta uudestaan viime kesänä toisenlaisten ongelmien jälkeen, ja korjautui silloin sillä. Nyt syksyllä alkoi tekemään näin. Heitänkö jokeen koko keksinnön?
Eli ongelmana se, että DAS sanoo yhdistettäessä autoon näin:
Xentry näin:
Ja self-testi pyörii lähes loppuun asti, kunnes heittää näin:
Muxi on kolvailtu ammattilaisen toimesta uudestaan viime kesänä toisenlaisten ongelmien jälkeen, ja korjautui silloin sillä. Nyt syksyllä alkoi tekemään näin. Heitänkö jokeen koko keksinnön?

X218 CLS 250 CDI Shooting Brake
C215 CL 500 (JDM)
entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L (JDM), W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
C215 CL 500 (JDM)
entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L (JDM), W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
Re: STAR - topikki (ohjelmisto/laite ongelmat)
Läppärihän palautuu takaisin lähtötilanteeseen, kun palauttaa kovalevylle siitä uutuuttaan ottamansa imagen.
Jos tätä ei tullut otettua, niin sitten on lähdetty pelaamaan eräänlaista venäläistä rulettia ja nyt taisi osua patruuna siihen iskurin kohdalle. Sieltä kiinapojilta voi kysellä, josko heiltä irtoaisi jotenkin tämä image tai muuten teknistä tukea.

Jos tätä ei tullut otettua, niin sitten on lähdetty pelaamaan eräänlaista venäläistä rulettia ja nyt taisi osua patruuna siihen iskurin kohdalle. Sieltä kiinapojilta voi kysellä, josko heiltä irtoaisi jotenkin tämä image tai muuten teknistä tukea.