
200tkm kohdalla/2014 tuikun softa ollut ja siihen on kyllä ollut todella tyytyväinen. Tosin sammumisia täyskiihdytyksessä on esiintynyt sillointällöin tai useimmiten, enimmäkseen useimmiten

Polttoaineputkiin tuli vaihettua o-renkaat mutta ei tuntunu auttavan. Pumpussa ei riittäne kapasiteetti enää pitämään paineita sillä syöttömäärällä (95milliä) tarpeeksi korkealla.
Puoltoista vuotta tuli ajettua tämän viän kanssa.
Sitten tuli luettua vähän 400CDI:n pumpun laittamisesta. Siinä ainakin kapasiteetti riittäisi.. Eikun Ebaysta kahtelemaan pumppuja ja niimpä löytykin kohtuu hinnalla pumppu (200e ja risat kotiin tuotuna)
Siitä hyvä lähteä liikkeelle.
Suunnitelmissa olisi isomman pumpun lisäksi, Cooleri ( kenties 550x230x65 kokoa), Turbo (320CDI, muokattuna) , suuttimet. Tehotavoite pyörii siinä 300-350hv välillä.
Alempana 400CDI korkeapainepumpun asentelua
400CDI vs. 270CDI

Siinä on korkeapainepumppu, alipainepumppu ja siirtopumppu irrotettuna. Hienolla paint muokkauksella näkyy mistä kohi pitää kannen päätylevyä vähän leikellä ja reijät porata että uus pumpppu asettuu paikoilleen


Siinä on muutama kuva leikkely ja poraushommista.



Termostaatin kopastakin joutu vähän ottamaan pois

Kun ei ole tarpeeksi ketterää poraa, etkä viitsi syyläriä irroittaa


Tältä näyttää kun on päätylevy saatu "muotoiltua" uusiksi ja reijät porattu sekä kierteet tehty


Rail-paineputken ja paluuputken joutu vaihtamaan. C30AMG:stä ne onneksi käy suoraan

Lisäksi tarvitsee laittaa yksi ylimääräinen ohjainrulla, ettei hihna ota kiinni pumppuun. Öljynsuodatinkannasta löytyy reikä valmiina, kierteet vain tehdä.
Paineputki A6120700033
Paluuputki A6120702232

Pumppu paikoillaan

