Tänään löytyi valoisa hetki.eerola kirjoitti:...Nyt ei ole keväällä vain ollut oikein semmoista väliä että olisi ollut a. sekä valoisaa, että b. auto puhdas, että c. valokuvauslaite kädessä...

Tänään löytyi valoisa hetki.eerola kirjoitti:...Nyt ei ole keväällä vain ollut oikein semmoista väliä että olisi ollut a. sekä valoisaa, että b. auto puhdas, että c. valokuvauslaite kädessä...
Ai minunko autoni tapauksessa? Sport Suspension (code 486)-varusteella tehtaalta tulleeseen autoon laitettuna Bilstein B12-osien tuoma madallus oli selkeästi vähemmän kuin 30 mm. Vakioalustaisesta madallus olisi varmaankin ollut aika tavalla mainoksen mukainen. 486-alusta on muistaakseni 15 mm vakioa matalampi.tome75 kirjoitti:Pitikö 30mm madallus paikkansa vai oliko enemmän tai vähemmän.
Minulla oli joskus autossa Lorinser-vanteet niihin kiinteästi liitetyillä vannevalmistajan spacereilla (siis laillisilla). Niillä offsetti tuli hyväksi, vanne "luukulle" - ja mitä ilmeisimmin Lorinserilla joku oli lisäksi miettinyt myös, miten auto käyttäytyy kun mitat vähän muuttuvat, sillä auto kulki oikein kivasti eikä vedellyt turhia. Kun renkaiden linjoja laskeskeli paperilla, saattoi ynnätä, että etu- ja takarengas olivat leveämmällä kuin alkuperäisvanteiden tapauksessa, mutta suhteessa toisiinsa vastaavasti kuin perusvanteisessakin autossatn62634 kirjoitti:Oletteko miettineet spacereita madalluksen kanssa. Siis jos auto on vakiovanteilla. Eerolan kuvissa näyttää ihan hyvältä, mutta olen itse livenä pohtinut, että ne voisivat tuoda näköä, jos madaltaa.
Takalasit on tummenettu 35% kalvolla ja Kajaanin keikan tein viikonloppunatn62634 kirjoitti:Hyvältähän se näyttää! Olet tummentanut takalasit?
Oletko paikallistanut ääntä?tn62634 kirjoitti:Joo samat rutinat alkoi kuulua.
Siellähän tulee mukana uudet,itse ainakin laitoin. Ja aikasempiin viesteihin,itellä on nyt myös sama kolinakilinä,vaikka yläpäät on vaihdettu uusiin.W204 c250 kirjoitti:tarviiko koiranluita vaihtaa kun vaihdan alle pc reisingin alustan? Luut ei kolise. Auto on w204 c250 2009
Koliseepa se sittenki ko ajaa terävään kuoppaan, oikialta eestä varsinki. Mitää väljää ei mistää löydy, eikä löytäny väljää pyöränsuuntajakaan ko kävi suuntauksessa. Koiranluutki vaihettu ja kirrattu pariin kertaan muttei vaikutusta, ja kallistuksen vakaajan runkokumekki näyttää olevan vielä kunnossa.Jantsade kirjoitti:Siellähän tulee mukana uudet,itse ainakin laitoin. Ja aikasempiin viesteihin,itellä on nyt myös sama kolinakilinä,vaikka yläpäät on vaihdettu uusiin.W204 c250 kirjoitti:tarviiko koiranluita vaihtaa kun vaihdan alle pc reisingin alustan? Luut ei kolise. Auto on w204 c250 2009![]()
Taikl kirjoitti:Koliseepa se sittenki ko ajaa terävään kuoppaan, oikialta eestä varsinki. Mitää väljää ei mistää löydy, eikä löytäny väljää pyöränsuuntajakaan ko kävi suuntauksessa. Koiranluutki vaihettu ja kirrattu pariin kertaan muttei vaikutusta, ja kallistuksen vakaajan runkokumekki näyttää olevan vielä kunnossa.Jantsade kirjoitti:Siellähän tulee mukana uudet,itse ainakin laitoin. Ja aikasempiin viesteihin,itellä on nyt myös sama kolinakilinä,vaikka yläpäät on vaihdettu uusiin.W204 c250 kirjoitti:tarviiko koiranluita vaihtaa kun vaihdan alle pc reisingin alustan? Luut ei kolise. Auto on w204 c250 2009![]()