
CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Onpa mielenkiintoinen topicci, pitää kahlata oikein ajan kanssa läpi, pistää miettimään .. 

Pikavippivertailu http://www.pikalaina.xyz/
Pikavippi 24h vuorokaudessa http://www.pikalaina.xyz/pikavippi-24h/
Pikavippi 24h vuorokaudessa http://www.pikalaina.xyz/pikavippi-24h/
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Saako kiittää ja kehua?? Saa: s1jviita ja tuikku. Kiitos ja Kumarrus. Hieno softa Kajaanista ja mahtava palvelu
Tampereella. Päivittelen kulutuslukemia kun niitä kertyy. Mut jos löpöä säästyy niin rahat menee takuulla
takarenkaisiin...
Tampereella. Päivittelen kulutuslukemia kun niitä kertyy. Mut jos löpöä säästyy niin rahat menee takuulla
takarenkaisiin...

E420 CDI -06
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Ihan samat kiitokset haluan kanssa sanoa. Hieno ohjelma Tuikulta ja A1-luokan asiakaspalvelu s1jviidalta. Palvelu oli niin ystävällistä ja asiantuntevaa, että minusta s1jviita voisi sivutoimena kouluttaa monia perinteisiä autohuoltamoita siitä, miten asiakaspalvelu oikealla tavalla hoidetaan.van-90 kirjoitti:Saako kiittää ja kehua?? Saa: s1jviita ja tuikku. Kiitos ja Kumarrus. Hieno softa Kajaanista ja mahtava palvelu
Tampereella.

- Tukala
- Mersumies
- Viestit: 600
- Liittynyt: Pe 20.04.2012 16:34
- Paikkakunta: Satakunnassa, meri "lähellä" + Varsinais-Suomi Eteläpohjanmaata lähempänä :-)
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
OffTOPIC, mutta mielestäni tärkeä:Belmont kirjoitti:van-90 kirjoitti:Saako kiittää ja kehua?? Palvelu oli niin ystävällistä ja asiantuntevaa, että minusta s1jviita voisi sivutoimena kouluttaa monia perinteisiä autohuoltamoita siitä, miten asiakaspalvelu oikealla tavalla hoidetaan.
Tuossa on sellainen pointti, minkä jokaisen huolto- ja korjausliikkeen kannattaisi teroittaa jokaiselle henkilökunnan jäsenelle TÄRKEIMMÄKSI asiaksi asiakkaiden kanssa asioidessa. (Väheksymättä yhtään ammatillista puolta.)
Toki sihen vaikuttaa paljolti yrityksen oma henkilökulttuuri, mutta oikeanlaisella asenteella pärjää paljon pidemmälle silloinkin kun kohfdalle sattuu se hankala asiakas.
Tai muutoin erimielisyyksiä mistä tahansa asiasta.
Väitän että reklamointitapauksien selvittäimen on huomattavan paljon helpompaa, kun alunalkaen on ilmapiiri ollut hyvä.
Nol5 sataa - ysiysiysi 13O
----------------------
----------------------
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Hyvä, kiitos vuokraisäntä
Tukala kirjoitti:OffTOPIC, mutta mielestäni tärkeä:Belmont kirjoitti:van-90 kirjoitti:Saako kiittää ja kehua?? Palvelu oli niin ystävällistä ja asiantuntevaa, että minusta s1jviita voisi sivutoimena kouluttaa monia perinteisiä autohuoltamoita siitä, miten asiakaspalvelu oikealla tavalla hoidetaan.
Tuossa on sellainen pointti, minkä jokaisen huolto- ja korjausliikkeen kannattaisi teroittaa jokaiselle henkilökunnan jäsenelle TÄRKEIMMÄKSI asiaksi asiakkaiden kanssa asioidessa. (Väheksymättä yhtään ammatillista puolta.)
Toki sihen vaikuttaa paljolti yrityksen oma henkilökulttuuri, mutta oikeanlaisella asenteella pärjää paljon pidemmälle silloinkin kun kohfdalle sattuu se hankala asiakas.
Tai muutoin erimielisyyksiä mistä tahansa asiasta.
Väitän että reklamointitapauksien selvittäimen on huomattavan paljon helpompaa, kun alunalkaen on ilmapiiri ollut hyvä.
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
MOi
Tietääkö kukaan Somero-Forsssa suunnalla toimivaa mersun teho tuunaajaa ? Pitäs saada cdi koneeseen kw j vääntöä lisää
Tietääkö kukaan Somero-Forsssa suunnalla toimivaa mersun teho tuunaajaa ? Pitäs saada cdi koneeseen kw j vääntöä lisää
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Dynopaja Riihimäki, on minun valintani
BMW,MB, Toyota, VW, Traktorien rassaus
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Mitäs eroa on noissa om651 konetyypin 220:n ja 250:n välillä kun ei vissiin saa samoja arvoja molemmista koneista?
Onkos noissa 250:ssä vieläkin suuttimina piezot vaikka niitä ovat vaihdelleet takuuseen?
Onkos rail pumppu sama ?
Mites turbot onkohan identtiset?
Olisi tarvetta tuon w212 220cdi:n suorituskyvyn parantamiselle ja kiinnostais kovasti saiskohan miten kohtuullisilla muutoksilla samoja lukuja kuin tuosta 250:stä ohjelmoituna.
Onkos noissa 250:ssä vieläkin suuttimina piezot vaikka niitä ovat vaihdelleet takuuseen?
Onkos rail pumppu sama ?
Mites turbot onkohan identtiset?
Olisi tarvetta tuon w212 220cdi:n suorituskyvyn parantamiselle ja kiinnostais kovasti saiskohan miten kohtuullisilla muutoksilla samoja lukuja kuin tuosta 250:stä ohjelmoituna.
W212 220cdi aut. Avantgarde -12
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
.
Eroa on ohjelmissa ja suuttimissa.
250cdi,n ohjelma huomattavasti hankalampi.
250cdi,n max teho jää väkisellä noin 280 tasoon, ahtimien pienuuden takia.
Eroa on ohjelmissa ja suuttimissa.
250cdi,n ohjelma huomattavasti hankalampi.
250cdi,n max teho jää väkisellä noin 280 tasoon, ahtimien pienuuden takia.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Kukahan tuikuttaisi Oulussa?
Vain Mersuilla since 2002
MB E200 Avantgarde 5g. aut. 722.699 CDI W211 Facelift -08 OM 646.821 Nyt ajettuna 260 tkm
ex MB E320 5g. aut. S210 -98 Avantgarde moottorina M112.941 Ajettu 378tkm. (hirvikolarista => lunareihin. Muuten olisi palvellut vielä pitkään ja hyvin.)
MB E200 Avantgarde 5g. aut. 722.699 CDI W211 Facelift -08 OM 646.821 Nyt ajettuna 260 tkm
ex MB E320 5g. aut. S210 -98 Avantgarde moottorina M112.941 Ajettu 378tkm. (hirvikolarista => lunareihin. Muuten olisi palvellut vielä pitkään ja hyvin.)
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Suosituksia TKU-seudulta. Kyllähän noita isoimman setelin ottavia on netti pullollaan mut onko edullisempaa kaveria ? Tiedän että hyvästä kannattaa maksaa mut jos jokainen on 500 lappusen kaa tekemässä ni valinta on vaikea 
kuvan vehje on 220cdi blue effi.

kuvan vehje on 220cdi blue effi.
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Kajaaniin lyhyt matka, kaiken vaivan arvoinen matkaMetusalem kirjoitti:Kukahan tuikuttaisi Oulussa?

________________
Näillä mennään mitä on.
MB s203 C270 CDI -03 (4/13 254tkm -> 4/16 315tkm)
VW Transporter T5 BiTDI DSG 4Motion Long Version -12 (5/15 101tkm -> 4/16 121tkm)
Näillä mennään mitä on.
MB s203 C270 CDI -03 (4/13 254tkm -> 4/16 315tkm)
VW Transporter T5 BiTDI DSG 4Motion Long Version -12 (5/15 101tkm -> 4/16 121tkm)
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
S1jviita yritin sulle yksityisviestii laittaa tai siis vastaa mutta jostai syystä se viesti jää lähtevät kansioon. Muilla samaa vikaa?
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Se on siellä niin kauan kuin henkilö lukee sen.Braide kirjoitti:S1jviita yritin sulle yksityisviestii laittaa tai siis vastaa mutta jostai syystä se viesti jää lähtevät kansioon. Muilla samaa vikaa?
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin 
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan

Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Ok. Tämä selvensi tilanteen, kiitos.
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
osku1619 kirjoitti:Kajaaniin lyhyt matka, kaiken vaivan arvoinen matkaMetusalem kirjoitti:Kukahan tuikuttaisi Oulussa?
En epäile, mutta nyt haen Oululaista tekijää.
Vain Mersuilla since 2002
MB E200 Avantgarde 5g. aut. 722.699 CDI W211 Facelift -08 OM 646.821 Nyt ajettuna 260 tkm
ex MB E320 5g. aut. S210 -98 Avantgarde moottorina M112.941 Ajettu 378tkm. (hirvikolarista => lunareihin. Muuten olisi palvellut vielä pitkään ja hyvin.)
MB E200 Avantgarde 5g. aut. 722.699 CDI W211 Facelift -08 OM 646.821 Nyt ajettuna 260 tkm
ex MB E320 5g. aut. S210 -98 Avantgarde moottorina M112.941 Ajettu 378tkm. (hirvikolarista => lunareihin. Muuten olisi palvellut vielä pitkään ja hyvin.)
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Powerflash, jäälin autosäätö..Metusalem kirjoitti:En epäile, mutta nyt haen Oululaista tekijää.osku1619 kirjoitti:Kajaaniin lyhyt matka, kaiken vaivan arvoinen matkaMetusalem kirjoitti:Kukahan tuikuttaisi Oulussa?
Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Kiitos, mutta etsin jotain yksityistä => edullisempaa tekijää.simppa80 kirjoitti:Powerflash, jäälin autosäätö..Metusalem kirjoitti:En epäile, mutta nyt haen Oululaista tekijää.osku1619 kirjoitti:Kajaaniin lyhyt matka, kaiken vaivan arvoinen matkaMetusalem kirjoitti:Kukahan tuikuttaisi Oulussa?
Viimeksi muokannut Metusalem, Ma 18.04.2016 17:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vain Mersuilla since 2002
MB E200 Avantgarde 5g. aut. 722.699 CDI W211 Facelift -08 OM 646.821 Nyt ajettuna 260 tkm
ex MB E320 5g. aut. S210 -98 Avantgarde moottorina M112.941 Ajettu 378tkm. (hirvikolarista => lunareihin. Muuten olisi palvellut vielä pitkään ja hyvin.)
MB E200 Avantgarde 5g. aut. 722.699 CDI W211 Facelift -08 OM 646.821 Nyt ajettuna 260 tkm
ex MB E320 5g. aut. S210 -98 Avantgarde moottorina M112.941 Ajettu 378tkm. (hirvikolarista => lunareihin. Muuten olisi palvellut vielä pitkään ja hyvin.)
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Eikö olisi helpompaa laittaa heti mitkä kaikki kriteerit on haussaMetusalem kirjoitti:Kiitos, mutta etsin jotain yksityistä => edullisempaa tekijää.simppa80 kirjoitti:Powerflash, jäälin autosäätö..Metusalem kirjoitti:En epäile, mutta nyt haen Oululaista tekijää.osku1619 kirjoitti:Kajaaniin lyhyt matka, kaiken vaivan arvoinen matkaMetusalem kirjoitti:Kukahan tuikuttaisi Oulussa?

ja jos etsii tuikutaja niin kysyy suoraan tuikulta tietää varmast
(ainkin toivotavasti, kukaan ei omin luvin laita toisen tekemiä)
ketkä misäkin päin(toimivat ns orjina) laitelevat hänen ohjelmiaan
jos taas on hakusessa joku muu kuin tuikun tekemä ohjelma niin
ei kyse ole tuikuttamisesta vaan vaikaapa vetojen lisäilylstä kuusenalla
ja jos juuri oulusta niin oulun suunalta yksityinen niin kysy nim tapio89 josko ehtisi tekemään
ihan joka kylästä/maakunastakkan ei löydy firmaa/tekijää joka itse omat ohjelmansa tekisi
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21

EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Itse käyn Oulussa tarpeen mukaan. Metusalem näyttää olevan Rovaniemeltä joten siellä olen ensi ma-pe.
044-0760422
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Minkäslaisia lukuja tuommosesta 250 CDI:stä vuodelta 2010 saisi Tuikku/muut gurut kutiteltua? Muuttuuko vaihteiston toiminta myös "loogisempaan" suuntaan? Nykyselläänhän tuo 5 pykäläinen minusta turhan hanakasti pykältää pienempää vaikka tuntushan tuo vääntävän kohtalaisesti vakionakin.
edit: Jaah, ottaa silimän kätteen, tuossahan tuota yläpuolella asiaa käsiteltiin tehojen osalta, mutta mitenkäs vaihteisto, saako tuohon toimintaan enemmän järkeä lisääntyneen tehon myötä/muulla optimoinnilla?
edit: Jaah, ottaa silimän kätteen, tuossahan tuota yläpuolella asiaa käsiteltiin tehojen osalta, mutta mitenkäs vaihteisto, saako tuohon toimintaan enemmän järkeä lisääntyneen tehon myötä/muulla optimoinnilla?
Viimeksi muokannut Ed Hunter, Pe 15.04.2016 22:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
S212 250CDI
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Tuosahan tuo lukee tällä sivulla 280hpEd Hunter kirjoitti:Minkäslaisia lukuja tuommosesta 250 CDI:stä vuodelta 2010 saisi Tuikku/muut gurut kutiteltua? Muuttuuko vaihteiston toiminta myös "loogisempaan" suuntaan? Nykyselläänhän tuo 5 pykäläinen minusta turhan hanakasti pykältää pienempää vaikka tuntushan tuo vääntävän kohtalaisesti vakionakin.
Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Onhan tuota aihetta käsitelty vaikka kuinka. Ohjelmoinnin jälkeen käyttää kyllä vääntöä paremmin hyödykseen. 5 vaihdetta on kuitenkin liian vähän, eli joissain tilanteissa tulee epäloogista käytöstä. Kun ei se vaihteisto tiedä, jatkaako ajamista kevyesti suuremmalla pykälällä, vai oliko se vaan väliaikainen kiihdytys jolloin saattaa tulla tuota 3 ja 4 välillä vaihtelua. Jokatapauksessa tämä 5 vaihteinenkin toimii hienosti ohjelmoituna, verrattuna ihan vakioon ML 320cdi:hin ja 7g:hen, jossa tulee sellainen fiilis että 1. vaihde on todella lyhyt, ja sen jälkeen vaihdetaan vaihdetta kokoajan.Ed Hunter kirjoitti:Minkäslaisia lukuja tuommosesta 250 CDI:stä vuodelta 2010 saisi Tuikku/muut gurut kutiteltua? Muuttuuko vaihteiston toiminta myös "loogisempaan" suuntaan? Nykyselläänhän tuo 5 pykäläinen minusta turhan hanakasti pykältää pienempää vaikka tuntushan tuo vääntävän kohtalaisesti vakionakin.
edit: Jaah, ottaa silimän kätteen, tuossahan tuota yläpuolella asiaa käsiteltiin tehojen osalta, mutta mitenkäs vaihteisto, saako tuohon toimintaan enemmän järkeä lisääntyneen tehon myötä/muulla optimoinnilla?
S124 300TE
W124 300D
W124 300D
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Kiitokset vastauksesta. Olen minä tämän ketjun pariinkin kertaan viime kesänä laavannut läpi, mutta ei muistunut vitosaskista käyty keskustelu mieleen. Varsinkaan kun olin ostamassa facelift S204:sta, mutta tulin järkiiniS202 kirjoitti:Onhan tuota aihetta käsitelty vaikka kuinka. Ohjelmoinnin jälkeen käyttää kyllä vääntöä paremmin hyödykseen. 5 vaihdetta on kuitenkin liian vähän, eli joissain tilanteissa tulee epäloogista käytöstä. Kun ei se vaihteisto tiedä, jatkaako ajamista kevyesti suuremmalla pykälällä, vai oliko se vaan väliaikainen kiihdytys jolloin saattaa tulla tuota 3 ja 4 välillä vaihtelua. Jokatapauksessa tämä 5 vaihteinenkin toimii hienosti ohjelmoituna, verrattuna ihan vakioon ML 320cdi:hin ja 7g:hen, jossa tulee sellainen fiilis että 1. vaihde on todella lyhyt, ja sen jälkeen vaihdetaan vaihdetta kokoajan.Ed Hunter kirjoitti:Minkäslaisia lukuja tuommosesta 250 CDI:stä vuodelta 2010 saisi Tuikku/muut gurut kutiteltua? Muuttuuko vaihteiston toiminta myös "loogisempaan" suuntaan? Nykyselläänhän tuo 5 pykäläinen minusta turhan hanakasti pykältää pienempää vaikka tuntushan tuo vääntävän kohtalaisesti vakionakin.
edit: Jaah, ottaa silimän kätteen, tuossahan tuota yläpuolella asiaa käsiteltiin tehojen osalta, mutta mitenkäs vaihteisto, saako tuohon toimintaan enemmän järkeä lisääntyneen tehon myötä/muulla optimoinnilla?


S212 250CDI
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Tämä päivä ja huominen aamu vielä 170hp ja 400Nm. Iltapäivällä jotain ihan muuta



Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Iso kiitos ja kumarrus herrat S1jviita ja tuikku. Kylläpä auto vastaa kaasuun aivan eritavalla kuin aikaisemmin ja auto liikkuu vaivatta. Katellaan kulutuslukemia sitte ku ajo normalisoituu. Kiitos! Ja niille jotka pohtivat ohjelmointia ni lopettakaa se ja tilatkaa ohjelmointi.
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Laitoin yv.jp_olli kirjoitti:Itse käyn Oulussa tarpeen mukaan. Metusalem näyttää olevan Rovaniemeltä joten siellä olen ensi ma-pe.
Vain Mersuilla since 2002
MB E200 Avantgarde 5g. aut. 722.699 CDI W211 Facelift -08 OM 646.821 Nyt ajettuna 260 tkm
ex MB E320 5g. aut. S210 -98 Avantgarde moottorina M112.941 Ajettu 378tkm. (hirvikolarista => lunareihin. Muuten olisi palvellut vielä pitkään ja hyvin.)
MB E200 Avantgarde 5g. aut. 722.699 CDI W211 Facelift -08 OM 646.821 Nyt ajettuna 260 tkm
ex MB E320 5g. aut. S210 -98 Avantgarde moottorina M112.941 Ajettu 378tkm. (hirvikolarista => lunareihin. Muuten olisi palvellut vielä pitkään ja hyvin.)
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Taidettii ottaa vähä liikaa tehoja kun auto ei pelitä

Edit: Ilmeisesti muillakin ollu samaa vikaa mitä guuglettelin mut mut.. enpä tiiä...


Edit: Ilmeisesti muillakin ollu samaa vikaa mitä guuglettelin mut mut.. enpä tiiä...
Viimeksi muokannut Braide, Ke 20.04.2016 11:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Minulla oli vastaava ongelma w 203:ssa.Siihen löytyi ratkaisu ohjelmantekijän kikkalaatikostaBraide kirjoitti:Taidettii ottaa vähä liikaa tehoja kun auto ei pelitäTaitaa kytkin luistaa liikaa kun automaatti vaihtaa vaihdetta tapahtuu seuravaa ja kaikki tehot lähtee, siis vielä enemmän kuin normaalissa vikatilassa...
[ [url=http://i10.aijaa.com/t/00800/14151751.t.jpg] ][/url]
Edit: Ilmeisesti muillakin ollu samaa vikaa mitä guuglettelin mut mut.. enpä tiiä...
Tiedä sitten voiko verrata tuoreempaan malliin
Hirrenveistoa pääsääntöisesti pelkkahirrestä
Penari äks 3 vm 2005 3 L dieselmotor
W 211 avantg sedan 270cdi vm.02 Pwd=Tuikku=myyty
Väyrynen sedan 200 cdi/sipsi vm.2000 myyty
W 203 200 cdi vm.2003 såld
Paavo 220 cdi -2000 såld
satalankku 300dt-91 exsä
e 250 20v vm-93 exs
190 e 2.0 vm-88 ex
Penari äks 3 vm 2005 3 L dieselmotor
W 211 avantg sedan 270cdi vm.02 Pwd=Tuikku=myyty
Väyrynen sedan 200 cdi/sipsi vm.2000 myyty
W 203 200 cdi vm.2003 såld
Paavo 220 cdi -2000 såld
satalankku 300dt-91 exsä
e 250 20v vm-93 exs
190 e 2.0 vm-88 ex
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Juu S1jviita tuossa soitti jo että hänellä on ratkaisu ongelmaan ja perjantaina ongelman pitäs olla unholassa. Ohan tossa kyllä tota betoniseinääkin tarjolla 
Mutta en mä silti kadu tota ohjelmaa, ehdottomasti aion ottaa tuleviin autoihin myös. Tässä nyt on pienestä säädöstä vain kyse (kop kop)...
Niin hienosti vääntää ja kulkee. 1300rpm lähtee vääntää sihen malliin mitä ennen lähti ehkä 1800 kohdalla.

Mutta en mä silti kadu tota ohjelmaa, ehdottomasti aion ottaa tuleviin autoihin myös. Tässä nyt on pienestä säädöstä vain kyse (kop kop)...
Niin hienosti vääntää ja kulkee. 1300rpm lähtee vääntää sihen malliin mitä ennen lähti ehkä 1800 kohdalla.
