Termostaatin toiminta

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
jagr83
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 177
Liittynyt: To 05.11.2015 12:12

Termostaatin toiminta

Viesti Kirjoittaja jagr83 »

W639 115cdi, lämmöt nousee 80-asteetseen. Onko muilla vastaavaa? Pitäisi kai nousta korkeammalle.
Onko termostaatti mallia saksaan tarkoitettu vai onko rikki?
Pitäisi kai nousta lämpöjen yli 80... näyttäs että ehkä yhden pikselin verran nousee yli 80.

Onko hankala vaihtaa termari?
Avatar
atlas
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 19213
Liittynyt: Su 25.01.2009 21:06
Paikkakunta: Itä-Suomi

Re: Termostaatin toiminta

Viesti Kirjoittaja atlas »

Kyllä tohon lämpöön taitaa kaikki mersut nostaa olipa bensa tai diesel...kyllä kai sinne saa isompi lämpöistäkin termaria mutta eivät taida suositella..toi noin 82astetta riittää.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor

-Rämät mutta maksetut-
Avatar
Legge
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 411
Liittynyt: Ke 09.01.2013 15:38
Paikkakunta: Helsinki

Re: Termostaatin toiminta

Viesti Kirjoittaja Legge »

90 asteeseen mulla on mittarin mukaan Mersut noussu oli sitten bensa tai diesel. Muuten en asiasta tiedä :)
Ajossa: Kia ProCeed GT 2020
Ex:
W205 C180 A Edition AMG 2018
S204 C180 CDI AMG 2013
W176 A180 BE Urban 2013
Nippu Pösöjä ja vanha Bemari
luokyio
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1055
Liittynyt: Pe 02.05.2003 15:40
Paikkakunta: Espoo

Re: Termostaatin toiminta

Viesti Kirjoittaja luokyio »

Kyllä ne sinne yhdeksäänkymmeneen saa nousta, 92 on ainakin henkilömalleissa tuolle koneelle termari.
X218 CLS 250 CDI Shooting Brake
C215 CL 500 (JDM)

entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L (JDM), W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
Mauni
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 64
Liittynyt: Ti 01.09.2015 18:09
Paikkakunta: Uusimaa

Re: Termostaatin toiminta

Viesti Kirjoittaja Mauni »

Viivan yli 80 nousee täälläkin 220 cdi uudella 92 asteen termarilla. Vanhalla rikkinäisellä ei jaksanut nousta kuin 80 vaivasesti, eikä siihenkään hitaassa ajossa.
Diesel on voimaa ja turbodiesel ylivoimaa.
Vastaa Viestiin