Mercedes-Benz C 30 CDI AMG viritysprojekti
Re: Mercedes-Benz C 30 CDI AMG viritysprojekti
Miltä auto tuntuu nyt verraten ennen näitä virityksiä? millon penkkiin?
Re: Mercedes-Benz C 30 CDI AMG viritysprojekti
ei oikeastaan muutoksia aikasempaan. epäilen että ohjelmas on joku rajoitin joka rajoittaa syötön 100ml. turha viedä penkkiin ennen kuin se selviää.
Re: Mercedes-Benz C 30 CDI AMG viritysprojekti
.
Ei sitä pojjaat autoa viritetä näin.
Laitetaan ensimmäinen versio autoon ja sitten lähdetään kiireesti kotia ja kohta avaudutaan täällä.
Ohjelman tekoon tarvitsisin hiukan erilaista informaatiota.
Ei se nyt kuitenkaan niiiin helppoa ole saada se edes kunnolla toimimaan, mikä kuitenkin on se tärkein juttu.
Eikä tämä ko. malli muutenkaan ole ohjelmansa puolesta sieltä helpommalta laidalta.
Sata milliä siellä ohjelmassa on ihan ok, silloin tulee käytännössä kaikki, mitä suuttimista lähtee.
Ruiskutusaika on silloin noin 1,5ms, joka 1600bar paineella antaa 139milliä syöttöä, siis mikäli railpaine toteutuu.
Suuttimet ovat vain vähän AMGtä suuremmat, arvioisin luokkaa 10%
Ainoa syötönlisäysmahdollisuus on enää railpaineen nosto 1800bar.
Vaikka itkis ja naurais ja näkis kuoleman unta, niin noilla suuttimilla lähtee viisipyttyisestä moottorista tehoa korkeintaan luokkaa 350hv ja vääntöä alle 800nm.
Pitäisi olla huomattavasti suuremmat, jos neljää sataa haaveilee.
Ja seuraaville sanon tässä nyt sen, että jos muutettuun autoon halutaan ohjelma, niin se on sovittava etukäteen, kuka sen sinne autoon laittaa.
Se on käytännössä ajettava tänne Kajaaniin, tällaisesta hommasta ei tule yhtään mittään.
Jotta auton saa oikeasti toimimaan, niin siinä tarvitaan sen laatuista palautetta, ettei siihen nyt kuitenkaan niin moni pysty.
Sähköpostivirittelyt saa tästä lähtien hoitaa joku muu, tätä mielipahaa en enää toiste itselleni halua, ei tämä nyt niin helppoa ole yrittää hommansa kunnialla hoitaa.
Ei sitä pojjaat autoa viritetä näin.
Laitetaan ensimmäinen versio autoon ja sitten lähdetään kiireesti kotia ja kohta avaudutaan täällä.
Ohjelman tekoon tarvitsisin hiukan erilaista informaatiota.
Ei se nyt kuitenkaan niiiin helppoa ole saada se edes kunnolla toimimaan, mikä kuitenkin on se tärkein juttu.
Eikä tämä ko. malli muutenkaan ole ohjelmansa puolesta sieltä helpommalta laidalta.
Sata milliä siellä ohjelmassa on ihan ok, silloin tulee käytännössä kaikki, mitä suuttimista lähtee.
Ruiskutusaika on silloin noin 1,5ms, joka 1600bar paineella antaa 139milliä syöttöä, siis mikäli railpaine toteutuu.
Suuttimet ovat vain vähän AMGtä suuremmat, arvioisin luokkaa 10%
Ainoa syötönlisäysmahdollisuus on enää railpaineen nosto 1800bar.
Vaikka itkis ja naurais ja näkis kuoleman unta, niin noilla suuttimilla lähtee viisipyttyisestä moottorista tehoa korkeintaan luokkaa 350hv ja vääntöä alle 800nm.
Pitäisi olla huomattavasti suuremmat, jos neljää sataa haaveilee.
Ja seuraaville sanon tässä nyt sen, että jos muutettuun autoon halutaan ohjelma, niin se on sovittava etukäteen, kuka sen sinne autoon laittaa.
Se on käytännössä ajettava tänne Kajaaniin, tällaisesta hommasta ei tule yhtään mittään.
Jotta auton saa oikeasti toimimaan, niin siinä tarvitaan sen laatuista palautetta, ettei siihen nyt kuitenkaan niin moni pysty.
Sähköpostivirittelyt saa tästä lähtien hoitaa joku muu, tätä mielipahaa en enää toiste itselleni halua, ei tämä nyt niin helppoa ole yrittää hommansa kunnialla hoitaa.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: Mercedes-Benz C 30 CDI AMG viritysprojekti
Jeptuikku kirjoitti:.
Ei sitä pojjaat autoa viritetä näin.
Laitetaan ensimmäinen versio autoon ja sitten lähdetään kiireesti kotia ja kohta avaudutaan täällä.
Ohjelman tekoon tarvitsisin hiukan erilaista informaatiota.
Ei se nyt kuitenkaan niiiin helppoa ole saada se edes kunnolla toimimaan, mikä kuitenkin on se tärkein juttu.
Eikä tämä ko. malli muutenkaan ole ohjelmansa puolesta sieltä helpommalta laidalta.
Sata milliä siellä ohjelmassa on ihan ok, silloin tulee käytännössä kaikki, mitä suuttimista lähtee.
Ruiskutusaika on silloin noin 1,5ms, joka 1600bar paineella antaa 139milliä syöttöä, siis mikäli railpaine toteutuu.
Suuttimet ovat vain vähän AMGtä suuremmat, arvioisin luokkaa 10%
Ainoa syötönlisäysmahdollisuus on enää railpaineen nosto 1800bar.
Vaikka itkis ja naurais ja näkis kuoleman unta, niin noilla suuttimilla lähtee viisipyttyisestä moottorista tehoa korkeintaan luokkaa 350hv ja vääntöä alle 800nm.
Pitäisi olla huomattavasti suuremmat, jos neljää sataa haaveilee.
Ja seuraaville sanon tässä nyt sen, että jos muutettuun autoon halutaan ohjelma, niin se on sovittava etukäteen, kuka sen sinne autoon laittaa.
Se on käytännössä ajettava tänne Kajaaniin, tällaisesta hommasta ei tule yhtään mittään.
Jotta auton saa oikeasti toimimaan, niin siinä tarvitaan sen laatuista palautetta, ettei siihen nyt kuitenkaan niin moni pysty.
Sähköpostivirittelyt saa tästä lähtien hoitaa joku muu, tätä mielipahaa en enää toiste itselleni halua, ei tämä nyt niin helppoa ole yrittää hommansa kunnialla hoitaa.
Lue lähetä spostila vastaan ota sposti kirjoita, toimii jotenkin kun teknikka ei ole mutettu
mutta heti kun on jotain on mutettu vaikka täysin sama muutos olisi johonkin toiseen tehty
niin ollan "heikolla jäällä" ja voi joutua tekmään useita eri verisioita
mikä ei sitten ole kivaa kummalekkan puolelle spostila tms savumerkeillä
aikaa kuluu niin että jo samassa ajassa olisi pitemälläkin käynnyt livenä ja tullut valmista
kun niitä oikeasti siis ihan oikeasti muutoksen vaikutuksesta
palutuetta anatamaan pystyvä on harvassa ja nekään kaikki eivät sitä muista/jaksa anataa edes erikseen pyydetäessä
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21

EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

Re: Mercedes-Benz C 30 CDI AMG viritysprojekti
-
Viimeksi muokannut teemu5566, Su 08.05.2016 20:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Mercedes-Benz C 30 CDI AMG viritysprojekti
selvis vika tehottomuudelle. coolerin nesteen lämpötila nousee yli 40C kun vähä kiihdyttää vaikka pitäis pysyä alle 40C. uusi vesipumppu maksaa tonnin ja korvaavaa ei löydä.
Viimeksi muokannut teemu5566, Ma 09.05.2016 14:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Mercedes-Benz C 30 CDI AMG viritysprojekti
Googlettelemalla C32 AMG löytyy aika paljo mailmalta juttua noista vesipumpuista. Eihän se kennokaan ole kovin iso keulassa...
http://mbworld.org/forums/sl55-amg-sl63 ... -pump.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://mbworld.org/forums/sl55-amg-sl63 ... -pump.html" onclick="window.open(this.href);return false;
**********
Tesla Y LR
X164 V8
W123 300CD
Niva 1.9TD 4x4
W242 B250e -ex
W251 CDI 4-matic -ex
C30 AMG -03 -ex
A170 CDI -99 -ex
Tesla Y LR
X164 V8
W123 300CD
Niva 1.9TD 4x4
W242 B250e -ex
W251 CDI 4-matic -ex
C30 AMG -03 -ex
A170 CDI -99 -ex
Re: Mercedes-Benz C 30 CDI AMG viritysprojekti
ei taida sopia tähän autoon.
Re: Mercedes-Benz C 30 CDI AMG viritysprojekti
Miksi ei rakentaisi tuosta pumppua rinnalle, vaikka ihan lämpökytkimen ohjaamana? Helppoa ja halpaa.
Ja isomman kennonkin saa varmasti keulaan rakennettua.
Ja isomman kennonkin saa varmasti keulaan rakennettua.
Re: Mercedes-Benz C 30 CDI AMG viritysprojekti
Vesimetanoli ruisku. Itellä coolingmistin vermeet, tosin ei vielä toistaseksi missään vehkeessä paikoillaan. Alkaa pysymään ahtolämmöt alhaisina.
Re: Mercedes-Benz C 30 CDI AMG viritysprojekti
voitko kertoa lisää vesimetanoliriuskusta? otin tänään puskurin, etuvalon ja vesipumpun irti kattoakseni siitä hiilet mutta se olikin hiiletön moottori. laakeritkin tuntui olevan kunnos. soittelin uutta pumppua koskiselle, mb osalle, merteilille ja kl-varaosiin mistään ei saanu. pian taidan siirtyä bmw leiriin. jos joku on kiinnostunut ostamaan projektia niin järkeviä tarjouksia kuunnellaan.
Re: Mercedes-Benz C 30 CDI AMG viritysprojekti
No eikai se nyt siihen pumppuun kaadu, luulisin ettei se mikään tekemätön paikka ole rakentaa sinne jotain muuta pumppua 

S124 300TE
W124 300D
W124 300D
Re: Mercedes-Benz C 30 CDI AMG viritysprojekti
Väheneekö näissä syöttö jo kun vesikuulerin neste lämpenee tietyn rajan yli? Silloinhan vesiruiskutus ei auta tässä tilanteesta kun täyttä syöttöä ei tule.
Edit. Niin ja älä nyt täsä vaiheesa ala perääntyyn. Varmasti sinne saa jonku muun pumpun laitettua ja isompaa kennoa.
Edit. Niin ja älä nyt täsä vaiheesa ala perääntyyn. Varmasti sinne saa jonku muun pumpun laitettua ja isompaa kennoa.
Re: Mercedes-Benz C 30 CDI AMG viritysprojekti
lämmöt pysyi tänään 35-45 asteen välillä. eli 5 astetta pienempänä kuin aikaisemmin. mikseikään rail paine nouse kun johonkin 1200?
Re: Mercedes-Benz C 30 CDI AMG viritysprojekti
No ei tule vetoja ei, jos tosiaan raili noin alhaalla.
Meneekö vikatilaan? Luulis jos jää pyynnistä noin alas..
Kyllä noitten ahtolämpöjen puolesta on ihan normi amggi ja pitäs tulla aikalailla kaiket syötöt.
Tietty alemmaksikin saa lämmöt mennä.
Vanhemmissa amgeissa ei muistaakseni näykkään kuin max 1360 bar.
Oliko tää facelift?
Sitä pittää staarin kans ajella silmä tarkkana ja testailla kaikenlaisia eri kombinaatioita, eiköhän selvee.
Tämmöset kustomipaketit vaatii aina hieromista ja pitää miettiä, että mitä osia on vaihdettu ja voisko niissä olla jotain viallista.
Yks kerrallaan testailla.
Meneekö vikatilaan? Luulis jos jää pyynnistä noin alas..
Kyllä noitten ahtolämpöjen puolesta on ihan normi amggi ja pitäs tulla aikalailla kaiket syötöt.
Tietty alemmaksikin saa lämmöt mennä.
Vanhemmissa amgeissa ei muistaakseni näykkään kuin max 1360 bar.
Oliko tää facelift?
Sitä pittää staarin kans ajella silmä tarkkana ja testailla kaikenlaisia eri kombinaatioita, eiköhän selvee.
Tämmöset kustomipaketit vaatii aina hieromista ja pitää miettiä, että mitä osia on vaihdettu ja voisko niissä olla jotain viallista.
Yks kerrallaan testailla.
Star/bittiTuikkaukset Kalajoella.
Re: Mercedes-Benz C 30 CDI AMG viritysprojekti
ei mene vikatilaan. tässä on nyt kiinni 1600bar rail anturi ja maksimi paineeksi ohjelmoitu 1600bar. ei oo facelift. itsellä kyllä stari mutta tietäis vain mitä tehdä.
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: Mercedes-Benz C 30 CDI AMG viritysprojekti
Väheneejukkis. kirjoitti:Väheneekö näissä syöttö jo kun vesikuulerin neste lämpenee tietyn rajan yli? Silloinhan vesiruiskutus ei auta tässä tilanteesta kun täyttä syöttöä ei tule.
Edit. Niin ja älä nyt täsä vaiheesa ala perääntyyn. Varmasti sinne saa jonku muun pumpun laitettua ja isompaa kennoa.
myös jäähdytys pumppu vika rajaa tehoa vaikka lämpö ei olisi liikaa
(jos pumppu ottaa liikaa/liian vähän virtaa
niin joisakin kompuroisa/vesi jäähdytetyissä tulee siitäkin)
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21

EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

Re: Mercedes-Benz C 30 CDI AMG viritysprojekti
rajaako se myös rail painetta vai vain syöttömäärää?CDI203 kirjoitti:Väheneejukkis. kirjoitti:Väheneekö näissä syöttö jo kun vesikuulerin neste lämpenee tietyn rajan yli? Silloinhan vesiruiskutus ei auta tässä tilanteesta kun täyttä syöttöä ei tule.
Edit. Niin ja älä nyt täsä vaiheesa ala perääntyyn. Varmasti sinne saa jonku muun pumpun laitettua ja isompaa kennoa.
myös jäähdytys pumppu vika rajaa tehoa vaikka lämpö ei olisi liikaa
(jos pumppu ottaa liikaa/liian vähän virtaa
niin joisakin kompuroisa/vesi jäähdytetyissä tulee siitäkin)
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: Mercedes-Benz C 30 CDI AMG viritysprojekti
Kannatta kysyä ohjelman tekijältä minkälaisiateemu5566 kirjoitti:rajaako se myös rail painetta vai vain syöttömäärää?CDI203 kirjoitti:Väheneejukkis. kirjoitti:Väheneekö näissä syöttö jo kun vesikuulerin neste lämpenee tietyn rajan yli? Silloinhan vesiruiskutus ei auta tässä tilanteesta kun täyttä syöttöä ei tule.
Edit. Niin ja älä nyt täsä vaiheesa ala perääntyyn. Varmasti sinne saa jonku muun pumpun laitettua ja isompaa kennoa.
myös jäähdytys pumppu vika rajaa tehoa vaikka lämpö ei olisi liikaa
(jos pumppu ottaa liikaa/liian vähän virtaa
niin joisakin kompuroisa/vesi jäähdytetyissä tulee siitäkin)
rajoja ko ohjelmassa on
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21

EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

Re: Mercedes-Benz C 30 CDI AMG viritysprojekti
nyt on maanantaiksi varattu aika mbkoskiselle. saavat kattoa miksei rail paine nouse.
Re: Mercedes-Benz C 30 CDI AMG viritysprojekti
Paljollako myyt projektin?
Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
Re: Mercedes-Benz C 30 CDI AMG viritysprojekti
ei tarvinnut viedä koskiselle kun tuikku löysi virheen ohjelmasta jonka takia todellinen rail paine jäi 1450bar. tänään kävin vaasas päivittämäs ohjelman. nyt näyttää 1350bar eli 1600bar toteutuu se vaan ei näytä 1350baria enempää. syöttöä lisättiin samalla 15% eli nyt pitäisi olla ~160ml. herlevin mukaan nykyiset suuttimet pitäisi riittää 400hp koska vanhemmista 5 sylinterisistä moniventtiilikoneista on otettu 420hp 120ml suuttimilla. no se selviää huomenna kun on aika aj techille penkkiin jos lukema jää alle 350hp niin herlevi saa vaihtaa kärjet suurempiin/suurimpiin samaan hintaan koska sellaiset olisin ostanut ellei matti olisi suosittellu pienimpiä.
Re: Mercedes-Benz C 30 CDI AMG viritysprojekti
.
Eipä kannata syöttömääristä paljonkaan arvailla eikä taivastella, ennen kuin auton teho ja vääntö on mitattu, vasta sitten näkee ja voi laskea toteutuneen syöttömäärän ja arvioida ruiskutuspaineen - tässä on vielä liian monta "jossia".
Jos kaikki menee ihan nappiin ja paineet ja jos määrät toteutuu täysimääräisenä ja jos ylipäätään olen edes osannut ohjelman tehdä, niin max syöttömäärä on luokkaa 148milliä.
Sillä voisi irrota lähelle 800nm ja hiukan päälle 350hv, neljään sataan en nyt oikein usko.
Eipä kannata syöttömääristä paljonkaan arvailla eikä taivastella, ennen kuin auton teho ja vääntö on mitattu, vasta sitten näkee ja voi laskea toteutuneen syöttömäärän ja arvioida ruiskutuspaineen - tässä on vielä liian monta "jossia".
Jos kaikki menee ihan nappiin ja paineet ja jos määrät toteutuu täysimääräisenä ja jos ylipäätään olen edes osannut ohjelman tehdä, niin max syöttömäärä on luokkaa 148milliä.
Sillä voisi irrota lähelle 800nm ja hiukan päälle 350hv, neljään sataan en nyt oikein usko.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Re: Mercedes-Benz C 30 CDI AMG viritysprojekti
Joko penkissä käyty?teemu5566 kirjoitti: no se selviää huomenna kun on aika aj techille penkkiin
Re: Mercedes-Benz C 30 CDI AMG viritysprojekti
289hp ja 636nm oli tulos. (50€) todettiin että laatikko luistaa. ei pitäisi luistaa vielä näillä tehoilla. siekkinen ei vastaa puhelimeen jotta sais tiedustella huollon ja vahvistuksen hintaa. saa vielä muutaman puhelimen ja tietokoneen korjata että on huoltoon rahat kasas.
yht. rahaa palanut 2633€.
yht. rahaa palanut 2633€.
Viimeksi muokannut teemu5566, Su 29.05.2016 18:22. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Re: Mercedes-Benz C 30 CDI AMG viritysprojekti
Toivotaan että 648 runko ei ole pullonkaula.
http://bbtmotorsport.fi/" onclick="window.open(this.href);return false;
Tämä firma auttaa laatikko asiassa.
http://bbtmotorsport.fi/" onclick="window.open(this.href);return false;
Tämä firma auttaa laatikko asiassa.
Star/bittiTuikkaukset Kalajoella.
Re: Mercedes-Benz C 30 CDI AMG viritysprojekti
mistä rungosta puhut?
Viimeksi muokannut teemu5566, To 26.05.2016 20:48. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Re: Mercedes-Benz C 30 CDI AMG viritysprojekti
Suutinrunko. Kunhan mutuilen.
Star/bittiTuikkaukset Kalajoella.
Re: Mercedes-Benz C 30 CDI AMG viritysprojekti
ihmeellinen firma kun ei ole puhelinnumeroa kotisivulla.Kumipää kirjoitti:Toivotaan että 648 runko ei ole pullonkaula.
http://bbtmotorsport.fi/" onclick="window.open(this.href);return false;
Tämä firma auttaa laatikko asiassa.