Minulla on 100000km ajettu 2012 E350 CDI 4Matic (airmatic) jonka alusta lievästi kolisee mukulakivillä. Ajattelin että pitäisikö päivittää kerralla "kaikki" kuluvat osat alustasta - koiranluut, bushingit yms. Mitä näitä nyt on?. Onko tuossa mitään järkeä, vai korjauttelenko vain sitä mukaa kun korjaamossa huomaavat löysiä kohtia?
Mikä paikka pääkaupunkiseudulla olisi paras tuollaiseen alustan kolinoiden tutkimiseen?
W212 Alusta "refresh"?
- terasankka
- Vakiokalustoa
- Viestit: 63
- Liittynyt: Ke 06.04.2016 00:39
W212 Alusta "refresh"?
W212 E350 CDI 4Matic -12
Re: W212 Alusta "refresh"?
Ei sitten niin mitään järkeä. W212 alusta on niveliltään ja pusliltaan erittäin kestävä, nimim. 470tkm samoilla osilla. Eiköhän tuo korjaamolla selviä kun tutkivat kaikki paikat.
S124 300TE
W124 300D
W124 300D
- terasankka
- Vakiokalustoa
- Viestit: 63
- Liittynyt: Ke 06.04.2016 00:39
Re: W212 Alusta "refresh"?
Heh... OK... (minulla oli BMW ennen tätä... joten sillä kokemuksella tuli tämmöistä mieleen - 90K kohdalla meni narinahelat uusiksi, puslat edestä ja yksi pallonivel..S202 kirjoitti:Ei sitten niin mitään järkeä. W212 alusta on niveliltään ja pusliltaan erittäin kestävä, nimim. 470tkm samoilla osilla. Eiköhän tuo korjaamolla selviä kun tutkivat kaikki paikat.

W212 E350 CDI 4Matic -12