Minullahan on tällaiset R129/ W201 EVO vanteet kotona, 8x16 ET34 mutta nuo tarttis 10-15 mm limput väliin E500 korissa, E420 oli just perfect...

Täällä myös joku, joka ei ollenkaan ymmärrä vanhempien Mersujen faceliftausta. Samaten vannevalinnat jaksaa aina hirvittää, vaikka noihin löytäisi auton tyyliin ja aikakauteen sopivaakin vannetta.Marko M kirjoitti:Kyllä on todella upea peli juuri tuollaisenaan![]()
Valitettavan moneen noihin on vaihdettu e-peltiä ja törkeitä vanteita
Paljonko vei?karra kirjoitti:Heitin Lammin reissun (440 km) viime vkl, ei ole paharuokainen tien päällä.
..eikä renkailla..karra kirjoitti:Ei voi sanoin kuvata auton erilaisuutta muihin tähän asti ajettuihin verratuna, viissatanen täytyy kokea. Ajo-ominaisuuksia ei todellakaan kannata pilata millään "huonommalla vanteistuksella"!
Ja varttimailin aikahan oli tuolloin 14.305kilander kirjoitti:Ai tämä auto kyseessä,juttelin omistajan kanssa viime syksyn ilmailupäivillä lentokentällä.
216 km/h / 1609 m.
Tuota ajettavuuseroa normaaliin lankkuun ei tosiaan ymmärrä, kuin vasta ajettuaankarra kirjoitti:Heitin Lammin reissun (440 km) viime vkl, ei ole paharuokainen tien päällä. On sitten loistava auto ajaa, kaikessa suhteessa...recarot...jne. Ei voi sanoin kuvata auton erilaisuutta muihin tähän asti ajettuihin verratuna, viissatanen täytyy kokea. Ajo-ominaisuuksia ei todellakaan kannata pilata millään "huonommalla vanteistuksella"!
Niin juu, en mitannut tarkasti vaan seurasin mittaria että se laski suurinpiirtein siihen mistä lähdettiin, ja ajomatkan perusteella noin kympin sadalla. Mittaan sitten tarkemmin kun tulee seuraava tilaisuus.Efraim kirjoitti:Paljonko vei?karra kirjoitti:Heitin Lammin reissun (440 km) viime vkl, ei ole paharuokainen tien päällä.
Kyllä täällä on tehty. Suosittelen Litmasen automeikkausta. Varmaan muitakin hyvä on...AMGMika kirjoitti:Joskus olen tämän nähnyt livenäkin ja hieno onOnkos tuo lappeessa myllytetty ? pitäisi tuo omakin käyttää kyseisessä operaatiossa ja kun tuolla lappeenrannassa tulee nuo päivät vietetttyä niin hyvää myllyttäjää olisi hakusessa.
Oletko pessyt autoa vahauksen jälkeen? Ettei vaan olis ns rasvaholoa? Pystytkö laittamaan kuvaa laikuista niin voisi miettiä mitä ne on ja millä ne lähtisi pois.karra kirjoitti:Rupesin kattoo kattoo, eli auton katossa on näkyvissä niitä laikkuja vielä, en tiedä oliko se vaan valaistuksesta vaiko alkaako ne tulla esiin? Plan B on tehdä vaakapinnat vielä kerran, erittäin hienolla hiomapaperilla ja sitten joku uutuuspinnoite mitä on kuulemma saatavana; jonkinlainen akryyli joka kovettuu kun se hierotaan siihen. Vähän kuin lakka mutta se levitetään mekaanisesti, ei ruiskulla...