W203 270cdi kulku hukassa

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Woodland
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 57
Liittynyt: Ma 15.07.2013 16:59
Paikkakunta: Nurmijärvi

W203 270cdi kulku hukassa

Viesti Kirjoittaja Woodland »

On varmaan miljoonasti käsitelty aihe mutta pakko nostaa taas esille. Eli 2004 w203 270cdi automaatti. Kulku huononi dramaattisesti,kickdown ei aina pelaa ja lopulta sytty vikavalo kojetauluun. Kävi koodinluvussa ja kerto että ahtopaine ei raja-arvoissa tai jotain....valo sammu lukemalla. Ajoa 20 kilsaa ja nuhanen ja kickdown ei toimi,laatikko muutenkin vaihtaa tosi huonosti pienemmälle jo ennen kickdownia. Rankkaa polkemista ja vikavalo syttyy. Vaihdettu koemielessä ahtopaineanturi ja imuilman lämpöanturi mutta ei vaikutusta. Turbon siipiä kiusattu käsi ap pumpulla tyhjäkäynnillä,säätötanko liikkuu mielestäni ok. Siihen alipaineen solenoidille tulee alipaine,putki suhisee kun työntää korvaan. Paikallaan kierrokset noin 2000.....3000 niin säätötanko liikkuu pikkusen. Ehdotuksia vikalistaan.

Onko kukaan tehny MBeen ahtimelle mr muscle käsittelyä.....mitä kautta moskat sisään jne....auto noin 200tkm ajettu ja saanu ihan reipasta ajoa.
W203 C270 CDI Avantgarde Sport AMG-Styling
Avatar
CDI203
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 12889
Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°

Re: W203 270cdi kulku hukassa

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

Woodland kirjoitti:On varmaan miljoonasti käsitelty aihe mutta pakko nostaa taas esille. Eli 2004 w203 270cdi automaatti. Kulku huononi dramaattisesti,kickdown ei aina pelaa ja lopulta sytty vikavalo kojetauluun. Kävi koodinluvussa ja kerto että ahtopaine ei raja-arvoissa tai jotain....valo sammu lukemalla. Ajoa 20 kilsaa ja nuhanen ja kickdown ei toimi,laatikko muutenkin vaihtaa tosi huonosti pienemmälle jo ennen kickdownia. Rankkaa polkemista ja vikavalo syttyy. Vaihdettu koemielessä ahtopaineanturi ja imuilman lämpöanturi mutta ei vaikutusta. Turbon siipiä kiusattu käsi ap pumpulla tyhjäkäynnillä,säätötanko liikkuu mielestäni ok. Siihen alipaineen solenoidille tulee alipaine,putki suhisee kun työntää korvaan. Paikallaan kierrokset noin 2000.....3000 niin säätötanko liikkuu pikkusen. Ehdotuksia vikalistaan.

Onko kukaan tehny MBeen ahtimelle mr muscle käsittelyä.....mitä kautta moskat sisään jne....auto noin 200tkm ajettu ja saanu ihan reipasta ajoa.
Kannataa aloitaa tarkistamalla vika koodit uudelleen
Mitä on tullut takisin(ja katsoo/ottaa ne sen verran tarksti ylös että
Muistaa ;) ) minkä jälkeen tekee *:rin kehotamata tarkistukset
Ja jos ei siinä vielä selviä niin laittaa ne tänne näkösälle

Kanattaa tarkistela ahtopuolen tiiveys

Vim uunin puhdistajaa laitellut pakopesää
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)

100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)

jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
:)
Woodland
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 57
Liittynyt: Ma 15.07.2013 16:59
Paikkakunta: Nurmijärvi

Re: W203 270cdi kulku hukassa

Viesti Kirjoittaja Woodland »

Nyt vikakoodi katottiin Boschin testerillä kun ei tässä oo star tuttuja lähellä.

Eli putki irti ahtimesta ja sieltä sisään? Onko mitään iloa puhkoa samalla kattiin reikä jos/kun irti on?
W203 C270 CDI Avantgarde Sport AMG-Styling
Vastaa Viestiin