CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Ohjelmassako tuo vika sitten on?
S124 300TE
W124 300D
W124 300D
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
No ei, tekijässä se on, minussa.S202 kirjoitti:Ohjelmassako tuo vika sitten on?
Tässä mallissa ja ecussa, siis "toisen sukupolven" Delphiläinen 220cdi solenoidisuuttimilla.
On sellainen inhottavuus, että kun vetoja on hyvin, niin aivan pienessä rasituksessa, kun kaasua on painettu siis ihan vaan että auto liikku, niin tulee helposti herja laskennallisesta väännöstä, ei siis siitä että jotain särkyisi tai vetoja olisi liikaa, vaan siis laskennallinen.
Se on herkimmillään tässä mallissa.
Ko. autoon tuli kyllä reilusti syöttöjäkin, ei siinä mitään, muttei sillä siis ole varsinaisesti mitään tekemistä tämän herjan kanssa, joka tulee sellaisella alueella, johon en ole mitään muuttanut, hauska boonus.
No, se kohta, josta ko. herjan saa poikkeen, selvisi.
Eiköhän tämä vaiva nyt ratkennut, eikä sitä edes kaikille tulekkaan.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
On kyl mystinen tuo homma mut nykyajan vehkeillä pienikin virhe saa aikaan safemoden. Mutta missään nimessä en haluu haukkua s1jviitaa enkä tuikkua. Palvelu ja asenne on huippua eikä softassa ole valittamista!!! Auto kulkee kyllä loistavasti ja tehoa sen verran että voi verrata v6 koneeseen, ainakin vakioon sellaiseen, kai. Joskus vaan joku pikku fikasaus tarvitaan ja se on mulle ihan ok 

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
.
Eipä se aina onnistu, niin kuin haluaisi.
Joskus käy tosiaan vielä niin, että kestää jonkun päivän tai satoja kilometrejä, ennen kuin häiriö tulee esiin.
Vakioautoissa oikeastaan melko harvoin, rakennelluissa autoissa ja hiukkasloukun poistoissa silloin tällöin.
Vakioissa autoissa oikeastaan vaan tietyissä, kahden ahtimen delphiläisissä on näitä "ominaisuuksia", niin hyvä moottori kun se muuten minun kannaltani olisikkin.
Delphiläinen on "toimintafiosofialtaan" erilainen, karttojen täytyy vastata toisiaan melko lailla tarkalleen, muutoin tulee tämä ecun sisäinen, "laskennallinen" ristiriita, josta seuraa vikatila, vaikkei toiminnassa itsessään ole mitään ongelmaa.
"Hauskana" lisämausteena tässä on tämän 220cdi tuplaturbon kohdalla se, että ko. herja tulee kierrosalueella alle 2000rpm, jossa mennään täysin vielä valmistajan jäljiltä olevilla asetuksilla.
Tämä, laskennallinen väännön aiheuttama herja näissä määrätyissä Delphin ohjelmissa tulee vielä aiheuttamaan harmaita hiuksia.
Eipä se aina onnistu, niin kuin haluaisi.
Joskus käy tosiaan vielä niin, että kestää jonkun päivän tai satoja kilometrejä, ennen kuin häiriö tulee esiin.
Vakioautoissa oikeastaan melko harvoin, rakennelluissa autoissa ja hiukkasloukun poistoissa silloin tällöin.
Vakioissa autoissa oikeastaan vaan tietyissä, kahden ahtimen delphiläisissä on näitä "ominaisuuksia", niin hyvä moottori kun se muuten minun kannaltani olisikkin.
Delphiläinen on "toimintafiosofialtaan" erilainen, karttojen täytyy vastata toisiaan melko lailla tarkalleen, muutoin tulee tämä ecun sisäinen, "laskennallinen" ristiriita, josta seuraa vikatila, vaikkei toiminnassa itsessään ole mitään ongelmaa.
"Hauskana" lisämausteena tässä on tämän 220cdi tuplaturbon kohdalla se, että ko. herja tulee kierrosalueella alle 2000rpm, jossa mennään täysin vielä valmistajan jäljiltä olevilla asetuksilla.
Tämä, laskennallinen väännön aiheuttama herja näissä määrätyissä Delphin ohjelmissa tulee vielä aiheuttamaan harmaita hiuksia.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Eilen kotiinpäin motarilla mittarissa sen verran että kierrokset n.2400rpm ja ja sillon tuo esp hässäkkä lävähti tauluun. Sit köröteltiin 80kmh. Mut katotaan ku nyt tästä lähen töihin että mitenkä käy...
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Perille päästy
Ilmeisesti 4. ja 5. vaihde ovat ne jotka pistää viestiä ruudulle. 3. vaihteella pääsin pidemmän matkan ajamaan ilman mitään ongelmaa.

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
No huomisen jälkeen voit pistellä vaikka jo 6. vaihteellakinBraide kirjoitti:Perille päästyIlmeisesti 4. ja 5. vaihde ovat ne jotka pistää viestiä ruudulle. 3. vaihteella pääsin pidemmän matkan ajamaan ilman mitään ongelmaa.

ML W166 350CDI AMG -12
Jaguar XF 3.0D FL -12
ex: S204 200CDI BE Avantgarde -10 212/521
Pelit ja vehkeet löytyy --> https://www.lisaatehoa.fi/ P. 044-5867096
Jaguar XF 3.0D FL -12
ex: S204 200CDI BE Avantgarde -10 212/521
Pelit ja vehkeet löytyy --> https://www.lisaatehoa.fi/ P. 044-5867096
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
No se ois kiva jos vaihdelaatikonkin vaihdat samallas1jviita kirjoitti:No huomisen jälkeen voit pistellä vaikka jo 6. vaihteellakinBraide kirjoitti:Perille päästyIlmeisesti 4. ja 5. vaihde ovat ne jotka pistää viestiä ruudulle. 3. vaihteella pääsin pidemmän matkan ajamaan ilman mitään ongelmaa.



Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Kaikki onnistuuBraide kirjoitti:No se ois kiva jos vaihdelaatikonkin vaihdat samallas1jviita kirjoitti:No huomisen jälkeen voit pistellä vaikka jo 6. vaihteellakinBraide kirjoitti:Perille päästyIlmeisesti 4. ja 5. vaihde ovat ne jotka pistää viestiä ruudulle. 3. vaihteella pääsin pidemmän matkan ajamaan ilman mitään ongelmaa.
![]()
![]()
hehehe

ML W166 350CDI AMG -12
Jaguar XF 3.0D FL -12
ex: S204 200CDI BE Avantgarde -10 212/521
Pelit ja vehkeet löytyy --> https://www.lisaatehoa.fi/ P. 044-5867096
Jaguar XF 3.0D FL -12
ex: S204 200CDI BE Avantgarde -10 212/521
Pelit ja vehkeet löytyy --> https://www.lisaatehoa.fi/ P. 044-5867096
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Tuikku, tuolla aiemmin suosittelit jättää nämä molemmat egr ja hiukkasloukku näisä Delphiläisissä koodaamatta pois käytöstä sinun ohjelman laiton yhteydessä. Niin mites silloin toi asian laita on , kun mulla on EGR , mutta ei hiukkasloukkua? Haluaisin sen egr.n pois sotkemasta imusarjaa, mutta mitä ongelmia siitä minulle tulisi silloin...katsastus?
Moottorin mahdollinen hitaampi lämpeneminen ei minua haittaisi, koska autossa on Eberi.
Mites toi, jos laitat mulle 90mg syötön 4000rpm asti, niin kuinka extremeä se on?
Onko silloin ainoa ongelma normiohjelmaan 80mg/ 4000rpm nähden se, että ahdin vähän alkaa ahdistaan neljässä tonnissa?
Tarkoitus ei ole jatkuvasti revitellä autolla, vaan haen huippu suorituskykyä ohitustilanteisiin turvallisuutta luomaan.
Pystytkö samalla ohjelmoinilla/rahalla rajoittaan varalta myös laatikon luistoa KYB venttiilillä? (laatikko toimii tällä hetkellä moitteettomasti)
Moottorin mahdollinen hitaampi lämpeneminen ei minua haittaisi, koska autossa on Eberi.
Mites toi, jos laitat mulle 90mg syötön 4000rpm asti, niin kuinka extremeä se on?
Onko silloin ainoa ongelma normiohjelmaan 80mg/ 4000rpm nähden se, että ahdin vähän alkaa ahdistaan neljässä tonnissa?
Tarkoitus ei ole jatkuvasti revitellä autolla, vaan haen huippu suorituskykyä ohitustilanteisiin turvallisuutta luomaan.
Pystytkö samalla ohjelmoinilla/rahalla rajoittaan varalta myös laatikon luistoa KYB venttiilillä? (laatikko toimii tällä hetkellä moitteettomasti)
Vain Mersuilla since 2002
MB E200 Avantgarde 5g. aut. 722.699 CDI W211 Facelift -08 OM 646.821 Nyt ajettuna 260 tkm
ex MB E320 5g. aut. S210 -98 Avantgarde moottorina M112.941 Ajettu 378tkm. (hirvikolarista => lunareihin. Muuten olisi palvellut vielä pitkään ja hyvin.)
MB E200 Avantgarde 5g. aut. 722.699 CDI W211 Facelift -08 OM 646.821 Nyt ajettuna 260 tkm
ex MB E320 5g. aut. S210 -98 Avantgarde moottorina M112.941 Ajettu 378tkm. (hirvikolarista => lunareihin. Muuten olisi palvellut vielä pitkään ja hyvin.)
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Ihan niin kuin haluat, ei tule ongelmia.Metusalem kirjoitti:Tuikku, tuolla aiemmin suosittelit ...
Teho ei nouse tuplaturbon tasolle millään.
Ylimääräinen syöttö muuttuu lämpökuormaksi ja savuksi.
Kaikissa automaateissa rajoitan turbiinin luistoa.
Jos en itse olisi asiasta aikoinaan puhunut täällä, niin eipä siitä mahdollisuudesta kukaan mitään tietäisikään.
W212 220cdi automaatti OM651, siis tuplaturbo, alkupään autoja.
Turbiinissa jotain pikkuhäikkää ja niinhän se vähän jo luisti tehon mittauksessa.
Vääntö pikkuisen jäi "normituloksesta"
~480/230

.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Aikaisemmin oli keskustelua 220cdi:n ja 250cdi:n eroista. Jos ero on pelkästään ohjelmassa ja suuttimissa, voiko 220cdi:stä saada 280hv, ohjelmoinnin lisäksi vaihtamalla 250cdi:n suuttimet? Onko uuden Viton 119-mallista kokemusta, tämä taitaa olla jo tupla-ahtimilla?tuikku kirjoitti:.
Eroa on ohjelmissa ja suuttimissa.
250cdi,n ohjelma huomattavasti hankalampi.
250cdi,n max teho jää väkisellä noin 280 tasoon, ahtimien pienuuden takia.
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
No, en ole kokeillut, suuttimet on niin kalliit, ettei niitä oikein kannata tämän takia ostaa, pitäisi sitten tehdä muutakin.TuomasTee kirjoitti:Aikaisemmin oli keskustelua 220cdi:n ja 250cdi:n eroista. Jos ero on pelkästään ohjelmassa ja suuttimissa, voiko 220cdi:stä saada 280hv, ohjelmoinnin lisäksi vaihtamalla 250cdi:n suuttimet? Onko uuden Viton 119-mallista kokemusta, tämä taitaa olla jo tupla-ahtimilla?tuikku kirjoitti:.
Eroa on ohjelmissa ja suuttimissa.
250cdi,n ohjelma huomattavasti hankalampi.
250cdi,n max teho jää väkisellä noin 280 tasoon, ahtimien pienuuden takia.
220,sen suuttimet ei ole mitenkään pienet, vaikka 250,sen on suuremmat.
Niissä vaan loppuu suutinkartan arvot 90milliin vrt. 250/120milliä.
En usko, että edes tarvii vaihtaa, pitäis vaan löytää auto, johon voisi kokeilla, mihinkä pääsee vakiotekniikalla.
On kokemusta, kaapeli ei lukenut.
Se oli viime kesänä, nyt en tiedä.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia


Mercedes-Benz C 250 CDI BE T 4Matic A 57000km. Pikavippi on 100 - 3000 euron laina, jonka saa nostettua välittömästi tilille - joskus myös täysin kuluttomasti ja korottomasti.
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
.
AMG 3,0 cdi
Aavistuksen jäi kolmesta sadasta, ei ole kyllä mitenkään yritetty pelleilläkkään tuloksen kanssa.
Vääntöä ei saa paperille oikein, kun vasta kahden tonnin jälkeen voi polkaista kaasun pohjaan.
Kuitenkin, noin 650/299

AMG 3,0 cdi
Aavistuksen jäi kolmesta sadasta, ei ole kyllä mitenkään yritetty pelleilläkkään tuloksen kanssa.
Vääntöä ei saa paperille oikein, kun vasta kahden tonnin jälkeen voi polkaista kaasun pohjaan.
Kuitenkin, noin 650/299

.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Muistatko eroaako ohjelma paljon minun aikaisesta C30:stä? Versioita oli kyllä useampi. Siitä muistaakseni kovalla ohjelmalla polkaistiin reilummat lukemat..
Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
.
En muista ollenkaan.
Tämä versio on kuitenkin laitettuna melkein kaikkiin.
Jos vain kaasun olisi voinut avata pikkuisen aikaisemmin, niin luulen että se noin 700nm olisi myös toteutunut.
Syöttöjä on siihen tarpeeksi kyllä.
En muista ollenkaan.
Tämä versio on kuitenkin laitettuna melkein kaikkiin.
Jos vain kaasun olisi voinut avata pikkuisen aikaisemmin, niin luulen että se noin 700nm olisi myös toteutunut.
Syöttöjä on siihen tarpeeksi kyllä.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Onkos w212 350 cdi 4matic jossa on 185 kw (bluetec) moottoriin ohjelmaa?
Toivottavasti joku ymmärsi mitä kysyin....
Toivottavasti joku ymmärsi mitä kysyin....

Ei pysty ajaan ko risulla lehemää 
S213 220 cdia T 4Matic 2018 AMG
Ex. S212 350 cdia T 4Matic 2016 AMG
Ex. S212 350 cdia T 4Matic 2014
Ex. S211 270 cbia T

S213 220 cdia T 4Matic 2018 AMG
Ex. S212 350 cdia T 4Matic 2016 AMG
Ex. S212 350 cdia T 4Matic 2014
Ex. S211 270 cbia T
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
.
Kylläkait joku siihen voi ohjelman ihan tehdäkkin, jos ei ole valmiina vielä.
Veekuutosen ohjelmassa ei ole mitään kummallista.
Pitäisi onnistua "kaikilta".
Kylläkait joku siihen voi ohjelman ihan tehdäkkin, jos ei ole valmiina vielä.
Veekuutosen ohjelmassa ei ole mitään kummallista.
Pitäisi onnistua "kaikilta".
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Kysytäänpä vaatimattomia tässä. Eli ei olisi tarvis virittää mitään hurjaa, vaan ainoastaan saada vähän rekkojen ohituksiin lisää potkua 
Eli onnistuuko 2005 W169 A160 (2,0) dieselin ohjelmointi niin, että vastaisi esim. A180 (tai jopa A200) arvoja? Olen moista ostamassa ja koeajoin A180 ja A160 samana viikonloppuna. A160 on kyllä varsin hidas, jos pitäisi tien päällä rekka ohittaa.
Onko siihen lääkettä helposti saatavilla?
Koeajetun A180 ostaminen ei ole se lääke, oli aika pommin oloinen pirssi
Tuo A160 on taas muuten kopsakka peli.

Eli onnistuuko 2005 W169 A160 (2,0) dieselin ohjelmointi niin, että vastaisi esim. A180 (tai jopa A200) arvoja? Olen moista ostamassa ja koeajoin A180 ja A160 samana viikonloppuna. A160 on kyllä varsin hidas, jos pitäisi tien päällä rekka ohittaa.
Onko siihen lääkettä helposti saatavilla?
Koeajetun A180 ostaminen ei ole se lääke, oli aika pommin oloinen pirssi

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
.
Olen muutamaa yrittänyt.
Vetoja lähtee kyllä hyvin.
Mutta jokaisessa on kytkin luistanut, tai muuta vääntöön liittyvää herjaa/vaivaa ilmennyt.
Ei ole yksikään loppuviimein oikein kunnolla onnistunut.
Olen muutamaa yrittänyt.
Vetoja lähtee kyllä hyvin.
Mutta jokaisessa on kytkin luistanut, tai muuta vääntöön liittyvää herjaa/vaivaa ilmennyt.
Ei ole yksikään loppuviimein oikein kunnolla onnistunut.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Liekö noissa A180 manuaaleissa sitten vahvempi kytkin?tuikku kirjoitti: Vetoja lähtee kyllä hyvin.
Mutta jokaisessa on kytkin luistanut, tai muuta vääntöön liittyvää herjaa/vaivaa ilmennyt.
Minulla vain automaattivaihteiset tulevat kysymykseen, lopetin vaihdekepin veivaamisen jo vuonna '85

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
.
Enpäs muista.
Vois kait sitä kokeilla, jos haluat.
Enpäs muista.
Vois kait sitä kokeilla, jos haluat.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
pirkanmaan alueella ohjelmoijat voi heittää yv:tä minulle. Tehonlisäyksen lisäksi voisi live vetona katsoa starilla mikä aiheuttaa törkeän kulutuksen 7l/100km matka-ajossa, jos esim IMM antaa vääriä arvoja. Ajotietokone näyttää kohtuullisia kulutuksia, totuus eri kun laskee kulutuksen. Starilla ei kulutusongelmaan liittyviä vikakoodeja näkynyt eikä ajossa ole piuha ollut kiinni.
Auto on W211 -04 E220CDI automaatti
Auto on W211 -04 E220CDI automaatti
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Paljonko saa lisää 350 cdi 212 jossa on 190 kw nyt.?tuikku kirjoitti:.
Enpäs muista.
Vois kait sitä kokeilla, jos haluat.
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Kuinka vähällä pitäisi päästä? Ei tuo nyt kovin törkeä luku ole jos ajelet esim. +100km/h. Mulla vastaava auto ja kyllä se kulutus varmaan on lähellä 7l matka-ajossakin. Ajotietokone ei juurikaan minulla valehtele. Tankillisella pääsee yleensä n.1100km. Ikinä en oo tankillisella 1200 km (=n.6.5l/100km) ajanu vaikkas matka-ajoa olisi pääasiassa. Nyt kesäkeleistä / renkaista en vielä tiedä. Myös rengastus vaikuttaa tietysti kulutukseen..BHN kirjoitti:pirkanmaan alueella ohjelmoijat voi heittää yv:tä minulle. Tehonlisäyksen lisäksi voisi live vetona katsoa starilla mikä aiheuttaa törkeän kulutuksen 7l/100km matka-ajossa, jos esim IMM antaa vääriä arvoja. Ajotietokone näyttää kohtuullisia kulutuksia, totuus eri kun laskee kulutuksen. Starilla ei kulutusongelmaan liittyviä vikakoodeja näkynyt eikä ajossa ole piuha ollut kiinni.
Auto on W211 -04 E220CDI automaatti
Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
nautseri kirjoitti:Paljonko saa lisää 350 cdi 212 jossa on 190 kw nyt.?tuikku kirjoitti:.
Enpäs muista.
Vois kait sitä kokeilla, jos haluat.
305hp ja 700nm
MB Sprinter 319, MB R 320, MB e270
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
On sitten se maakinen 300 hv saavutettu.jakkeviet kirjoitti:nautseri kirjoitti:Paljonko saa lisää 350 cdi 212 jossa on 190 kw nyt.?tuikku kirjoitti:.
Enpäs muista.
Vois kait sitä kokeilla, jos haluat.
305hp ja 700nm
Onko Audi SQ5 vielä parempi kiihtymään ?
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Onkos noissa w203 C200 ja C220 eroa siinä, että paljonko niihin saadaan loppujen lopuksi ohjelmalla tehoa ja vääntöä? Eli onko loppulukemat lähellä toisiaan?
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
On lähellä toisaannakutin kirjoitti:Onkos noissa w203 C200 ja C220 eroa siinä, että paljonko niihin saadaan loppujen lopuksi ohjelmalla tehoa ja vääntöä? Eli onko loppulukemat lähellä toisiaan?
(alkujaan 200 tehty ohjelmalla "kuristamalla")
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21

EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
