Noniin. Alkaa tämän painajaisen loppulasku olemaan selvillä. Mutta parasta on nyt että auto saatiin tänään kotiin ja on jälleen ajossa. Eli kansiremontti tehtiin. Samalla huollettiin turbo koska oli irrallaan joten siitä tuli nyt pitkä viitonen lisää laskuun. Kyllä autossa vikaa oli koska nyt tulee tehot aivan eri tavalla ulos, tasaisen pehmeästi eikä meno lopu enää siihen 150km/h tienoille. Selvää laiskuutta oli havaittavissa ennen remonttia juuri noissa ramppi-lähdöissä kun vauhtia alkaa olemaan ja tehoja tarvitaan. Toki se nyt ennenkin kulki ihan kivasti mutta nyt eron huomaa.Delisiooso kirjoitti:Sysää painetta jäähdytysjärjestelmään. Pulputtaa paisuntasäiliössä kuulemma. Koitin ehdottaa että olisko vaikka termostaatti jumissa niin ei kuulemma. Että ilmeisesti se on sitten pahvi palanut. Niitä on kuulemma mennyt tuolla saksan maalla jos ajetaan baanalla lämä tiskissä ja sammutetaan auto liian äkkiä. Me ollaan kauppöareissujenkin jälkeen aina annettu ruksuttaa vähän aikaa. Entiä. Laskua tulee joka tapauksessa.
Eli vika oli yksinkertaisesti löystyneet kannen pultit. Ei kuulemma ole tavatonta ja muissakin autoissa ja merkeissä tätä on tapahtunut. Onneksi muutoin oli tekniikka kunnossa. Tosin nostajat vaihdettiin ja vesipumppu ja kiristäjät ja muuta sälää koska olisi ollut tyhmyyttä olla vaihtamatta niitä koska pata oli levällään.
Kansi plaanattiin, venttiilit ja seetit koneistettiin. Että ihan kunnon remppa tuli mutta nyt pitäisi olla autoa todella pitkäksi aikaa. Laskua tuli se 5000€ mutta työn hoiti pitkän linjan ammattilainen ja erittäin hyvämaineinen paja ja uskon että muualla olisi maksanut vielä enemmän.
Lisätyötä aiheutti hehkujen perkeleet ja 5:stä porasivat 3 irti. Tää on tyyppivika että jämähtävät ja sitten kun ne on sellasia saakelin "kyniä" niin ei kestä vääntää.
Vaikka taatelia palaa kun saunan pesässä tuohi tällä hetkellä niin kyllä taas tuossa pienen lenkin jälkeen tuli hyvä fiilis ja sellainen olo että tämä on sellainen auto johon kannattaa panostaa koska sen saa takaisin ajonautinnossa. On vaan niin loistava ajettava ja miellyttävä moottori. Harmittaa jo etukäteen kun tästä joskus kuitenkin täytyy luopua. Tulee olemaan vaikea paikka seuraavalla autolla päästä samalle tasolle kuin C-30 AMG.