C 230 kompressorin hihnapyörä

Asiaa ahtimista ja ahtamisesta.
Vastaa Viestiin
teukka39
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 3
Liittynyt: Su 08.05.2016 18:23

C 230 kompressorin hihnapyörä

Viesti Kirjoittaja teukka39 »

Osaisiko kukaan sanoo mistä vois löytää eatonin M62 ahtimen hihnapyörän?
Rare
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 53
Liittynyt: To 03.07.2014 09:02

Re: C 230 kompressorin hihnapyörä

Viesti Kirjoittaja Rare »

teukka39 kirjoitti:Osaisiko kukaan sanoo mistä vois löytää eatonin M62 ahtimen hihnapyörän?
Ebaysta.
http://www.ebay.com/itm/360423974393?_t ... EBIDX%3AIT" onclick="window.open(this.href);return false;

Paremmat Kleemannin sarjat maksaa sitten +1000e?
teukka39
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 3
Liittynyt: Su 08.05.2016 18:23

Re: C 230 kompressorin hihnapyörä

Viesti Kirjoittaja teukka39 »

Kiitos vinkistä. Etsin tuota Kompuran päähän tulevaa magneettikytkintä, kun se otti hajosi. Pitää melkoista ääntä tietyillä kierrosalueilla. Kyllä taidan samassa remontissa vaihtaa tuon toisenkin pyörän hieman isompaan.
teukka39
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 3
Liittynyt: Su 08.05.2016 18:23

Re: C 230 kompressorin hihnapyörä

Viesti Kirjoittaja teukka39 »

Niin semmoista mietin kun en tiedä että voiko tuon magneettikytkimen tilalle vaihtaa kiinteän hihnapyörän? Tuleeko minkälaisia ongelmia?
Avatar
tomant
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3966
Liittynyt: Ti 06.06.2006 00:50
Viesti:

Re: C 230 kompressorin hihnapyörä

Viesti Kirjoittaja tomant »

Silloin ahdin ahtaa koko ajan ja se luultavasti aiheuttaa ongelmia tyhjäkäynnillä.

tomant
Kiihdytin 190E 201.024 Kuva1,951 - 13,077 / 171,51
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
Rare
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 53
Liittynyt: To 03.07.2014 09:02

Re: C 230 kompressorin hihnapyörä

Viesti Kirjoittaja Rare »

tomant kirjoitti:Silloin ahdin ahtaa koko ajan ja se luultavasti aiheuttaa ongelmia tyhjäkäynnillä.

tomant
Mutta eikös jossain aiheessa ollut keskustelua siitä, että laittaa ennen (tai jälkeen?) kaasuläppää sellaisen tavan holkin sinne niin saa ahtimen pyörimään koko ajan. Tuleeko silloinkin noita ongelmia? Ja onko tuossa loppupeleissä hyötyä kun saa huijattua ahdinta tuolla tavalla?
Avatar
atlas
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 19213
Liittynyt: Su 25.01.2009 21:06
Paikkakunta: Itä-Suomi

Re: C 230 kompressorin hihnapyörä

Viesti Kirjoittaja atlas »

kiinteällä pyörällä olevassa systeemissä on toi ohitus läppä ja sen kuristaminen nostaa sitä alakierros ahtoja hiemn kunnes läppä menee kokonaan kiinni kun taas mangneetti pyörässä ei ole läppiä vaan lähtee ahtamaan sitten suoraan...aivan erilaisia systeemejä...erilaiset ohjaus laitteet eli ecut noiden osalta.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor

-Rämät mutta maksetut-
Vastaa Viestiin