Meinaatko, että joku muuten oikeasti sekoittaisi korisarjan ja aidon AMG:n? Jos ihminen ylipäätään tietää, mitä AMG tarkoittaa, niin varmaan erottaa ihan ulkoisestikin mallit toisistaanSimo M. A. kirjoitti:Tuollaiseen pitäisi laittaa perään merkintä "AMG-look" niin tulisi paremmin selväksi mistä on kyse.
W213 E-sarja topikki
Re: Tulossa: W213 E-sarja 2016
Ajossa: Kia ProCeed GT 2020
Ex:
W205 C180 A Edition AMG 2018
S204 C180 CDI AMG 2013
W176 A180 BE Urban 2013
Nippu Pösöjä ja vanha Bemari
Ex:
W205 C180 A Edition AMG 2018
S204 C180 CDI AMG 2013
W176 A180 BE Urban 2013
Nippu Pösöjä ja vanha Bemari
Re: Tulossa: W213 E-sarja 2016
Samaa mieltä tuosta, että eiköhän AMG-linen ostajat valitse sen ihan ulkonäön perusteella eikä sen takia että joku luulisi heillä olevan aito AMG, poislukien muutamat sankarit jotka laittaa ne neljä putkea ja badget perään. Tosin ääniä voi olla jo vaikeampi jäljitellä. Aika usein näitä asiota katsotaan juuri siitä omasta näkökulmasta, eli jos itsellä on vaikka E-sarjalainen niin "oikeat" mersut alkaa E-sarjasta ja tähti kuuluu olla konepellillä yms. Välillä näkee niitäkin malleja joissa tähti on maskissa ja sitten törkätty vielä konepellille.Legge kirjoitti:Meinaatko, että joku muuten oikeasti sekoittaisi korisarjan ja aidon AMG:n? Jos ihminen ylipäätään tietää, mitä AMG tarkoittaa, niin varmaan erottaa ihan ulkoisestikin mallit toisistaanSimo M. A. kirjoitti:Tuollaiseen pitäisi laittaa perään merkintä "AMG-look" niin tulisi paremmin selväksi mistä on kyse.Jos ei tiedä, niin varmaan välittää piupaut koko asiasta. Minusta mallit on nimetty varsin selkeästi. Aito on "Mercedes-AMG C 63" ja korisarjakikkare "Mercedes C 200d AMG"
2011 MERCEDES-BENZ CLS (W218) 350 CDI
Re: Tulossa: W213 E-sarja 2016
Myynti-ilmoitukseen vaan röyhkeästi: "aito AGM, eiku...":Simo M. A. kirjoitti:Tuollaiseen pitäisi laittaa perään merkintä "AMG-look" niin tulisi paremmin selväksi mistä on kyse.manonyymi kirjoitti:Tuli myös käytyä katsomassa uudessa Airportissa E-mallia livenä. Siellä oli esillä ainakin Avantgarde ja pari Exclusive versiota ja ulkosalla nökötti valkoinen AMG-line. Ainakin mustana tähti konepellillä oli aika arvokkaan näköinen, mutta sitten taas AMG-line parantaa mielestäni enemmän sporttisemman C-sarjan ulkonäköä. Luulisi että kestää hyvin aikaa tuollainen muotoilu, niin kuin on varmaan tarkoituskin.

https://www.youtube.com/watch?v=Kuc6LBqyuF4" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Tulossa: W213 E-sarja 2016
No, mut eikös näissä oo AGM-akut, joten ei olis lainkaan harhaanjohtavaa 
Ajossa: Kia ProCeed GT 2020
Ex:
W205 C180 A Edition AMG 2018
S204 C180 CDI AMG 2013
W176 A180 BE Urban 2013
Nippu Pösöjä ja vanha Bemari
Ex:
W205 C180 A Edition AMG 2018
S204 C180 CDI AMG 2013
W176 A180 BE Urban 2013
Nippu Pösöjä ja vanha Bemari
Re: Tulossa: W213 E-sarja 2016
Farkun esittely 6.6:
http://www.mercedes-fans.de/magazin/new ... I.facebook" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mercedes-fans.de/magazin/new ... I.facebook" onclick="window.open(this.href);return false;
- Simo M. A.
- Vakiokalustoa

- Viestit: 264
- Liittynyt: Ke 27.12.2006 14:50
- Paikkakunta: Kouvola
Re: Tulossa: W213 E-sarja 2016
Sepä se olisikin komeaa kun olisi AMG-merkki perässä ja sen alla vielä AGM, jos on AGM-akkuLegge kirjoitti:No, mut eikös näissä oo AGM-akut, joten ei olis lainkaan harhaanjohtavaa
Kyllä näitä näkee jonkin verran eikä ihan vähänkään ihan oikeasti, joissa on AMG-korisarja ja ehkä jotain muuta AMG-tilpehööriä ja sitten perässä AMG -merkit. Eihän siinä tietenkään mitään jos haluaa korisarjan sen takia että se auto näyttäisi komeammalle, mutta jos sen lisäksi sen merkinnän laittaa perään niin alkaa olemaan hieman naurettavaa pelleilyä, minkä takia olisi hyvä että jos haluaa jonkin merkinnän sinne perään niin voisi laittaa sitten tuon "AMG-look" jos jotain asiaan liittyvää sinne perään haluaa laittaa.
Nettiautosta jos katsoo niin oikeastaan enemmän siellä on myynnissä Mersuja AMG-korisarjalla, joiden kohdalla on maininta "AMG" tuolla lailla lainausmerkeissä tai jotenkin muuten tätä "tämä on ulkonäöltään kuin AMG" asiaa korostettu kuin aitoja AMG-mersuja, kertoo jotain ilmiön yleisyydestä että halutaan myynti-ilmoituksissa korostaa erikseen sitä että tämä on osittain vähän niin kuin AMG tai ainakin AMG-look.
Pari vuotta sitten pohtiessani vaihtoa R230 SL:ään kun laitoin autokauppiaalle viestiä että olisi SLK 32 AMG vaihdokkina ja paljonko olisi väliraha tuohon SL:ään niin heti ensimmäinen kysymys oli "onko aito AMG", eli autokauppiaatkin tietävät leikki-AMG -ilmiön yleisyyden selvästikin, vaikka aivan tarkasti mallimerkinnän laitoin että se on kahdella numerolla. Heti ensimmäiseksi kauppiaalla heräsi siis epäilys että tarjoan AMG-korisarjalla olevaa autoa tai jotain muuta feikki-AMG:tä vaihdossa, niin yleistä tuo on että esitellään auto vähän niin kuin AMG:nä vaikka kyseessä ei olisi AMG-malli.
Talvella ja sadepäivinä:
Volvo V60 T8 AWD Inscription vm. 2020
Kesällä:
R170 SLK 32 AMG vm. 2001
Obsidian black metallic
Sisusta anthracite / alpaca gray
Ex-Mercedekset:
W123 230E A 1980,
R170 SLK 230 Kompressor A 1997
Volvo V60 T8 AWD Inscription vm. 2020
Kesällä:
R170 SLK 32 AMG vm. 2001
Obsidian black metallic
Sisusta anthracite / alpaca gray
Ex-Mercedekset:
W123 230E A 1980,
R170 SLK 230 Kompressor A 1997
- Simo M. A.
- Vakiokalustoa

- Viestit: 264
- Liittynyt: Ke 27.12.2006 14:50
- Paikkakunta: Kouvola
Re: Tulossa: W213 E-sarja 2016
Minun mielestäni sen tähden kuuluu olla konepellillä perinteisesti ehdottomasti mikäli kyseessä on sedan tai farmari, cabrioletissa mieluiten konepellillä, mutta maskissakin se voi olla, coupessa se voi olla joko konepellillä tai maskissa yhtä lailla ja roadsterissa sitten maskissa taas ehdottomasti, tässä järjestyksessä alenevasti siis konepellistä maskiin. Olisi todella naurettavan näköistä jos SL:ssä olisi tähti konepellillä siis ja yhtä typerää jos S-sarjalaisessa se on maskissa. Vielä pahempaa on se jos tähtiä on kaksin kappalein eli sekä maskissa että konepellillä ja tosiaan tälläisiäkin hirvityksiä näkee joskus ihan oikeasti. Vielä ei ole kolmella keulatähdellä varustettua tullut vastaan mutta eiköhän sekin joku päivä tule, esim. kaksi tähteä maskiin vierekkäin ja niiden ylle yksi konepellille niin olisi ikään kuin symmetrisesti sitten kolmisakarainen tähti kolmena kappaleena eli sakarat ja tähdet sojottaisivat kaikki samoihin suuntiin.manonyymi kirjoitti:Samaa mieltä tuosta, että eiköhän AMG-linen ostajat valitse sen ihan ulkonäön perusteella eikä sen takia että joku luulisi heillä olevan aito AMG, poislukien muutamat sankarit jotka laittaa ne neljä putkea ja badget perään. Tosin ääniä voi olla jo vaikeampi jäljitellä. Aika usein näitä asiota katsotaan juuri siitä omasta näkökulmasta, eli jos itsellä on vaikka E-sarjalainen niin "oikeat" mersut alkaa E-sarjasta ja tähti kuuluu olla konepellillä yms. Välillä näkee niitäkin malleja joissa tähti on maskissa ja sitten törkätty vielä konepellille.Legge kirjoitti:Meinaatko, että joku muuten oikeasti sekoittaisi korisarjan ja aidon AMG:n? Jos ihminen ylipäätään tietää, mitä AMG tarkoittaa, niin varmaan erottaa ihan ulkoisestikin mallit toisistaanSimo M. A. kirjoitti:Tuollaiseen pitäisi laittaa perään merkintä "AMG-look" niin tulisi paremmin selväksi mistä on kyse.Jos ei tiedä, niin varmaan välittää piupaut koko asiasta. Minusta mallit on nimetty varsin selkeästi. Aito on "Mercedes-AMG C 63" ja korisarjakikkare "Mercedes C 200d AMG"
Talvella ja sadepäivinä:
Volvo V60 T8 AWD Inscription vm. 2020
Kesällä:
R170 SLK 32 AMG vm. 2001
Obsidian black metallic
Sisusta anthracite / alpaca gray
Ex-Mercedekset:
W123 230E A 1980,
R170 SLK 230 Kompressor A 1997
Volvo V60 T8 AWD Inscription vm. 2020
Kesällä:
R170 SLK 32 AMG vm. 2001
Obsidian black metallic
Sisusta anthracite / alpaca gray
Ex-Mercedekset:
W123 230E A 1980,
R170 SLK 230 Kompressor A 1997
Re: Tulossa: W213 E-sarja 2016
Juurikin. Jotain rajaa sentään pitää ollaSimo M. A. kirjoitti: Minun mielestäni sen tähden kuuluu olla konepellillä perinteisesti ehdottomasti mikäli kyseessä on sedan tai farmari, cabrioletissa mieluiten konepellillä, mutta maskissakin se voi olla, coupessa se voi olla joko konepellillä tai maskissa yhtä lailla ja roadsterissa sitten maskissa taas ehdottomasti, tässä järjestyksessä alenevasti siis konepellistä maskiin. Olisi todella naurettavan näköistä jos SL:ssä olisi tähti konepellillä siis ja yhtä typerää jos S-sarjalaisessa se on maskissa.
Re: Tulossa: W213 E-sarja 2016
En hirveän tarkkaan vanhempia Mersun malleja tunne, mutta mielestäni ei vähään aikaa enää ole avo- tai coupemalleissa ollut muita vaihtoehtoja kuin maskissa olevia tähtiä. Ilmeisesti joillain markkinoilla, ei tarjota pienempiin sedaneihin ja farkkuihinkaan elegance/exclusive varustetasoa jolla saisi tähden konepellille. W212 ja W204 taisi saada yhdistettyä vielä tuon elegance/exclusive ja AMG-paketin joka oli mielestäni hyvä mutta enää ei saa.RH kirjoitti:Juurikin. Jotain rajaa sentään pitää ollaSimo M. A. kirjoitti: Minun mielestäni sen tähden kuuluu olla konepellillä perinteisesti ehdottomasti mikäli kyseessä on sedan tai farmari, cabrioletissa mieluiten konepellillä, mutta maskissakin se voi olla, coupessa se voi olla joko konepellillä tai maskissa yhtä lailla ja roadsterissa sitten maskissa taas ehdottomasti, tässä järjestyksessä alenevasti siis konepellistä maskiin. Olisi todella naurettavan näköistä jos SL:ssä olisi tähti konepellillä siis ja yhtä typerää jos S-sarjalaisessa se on maskissa..
Toinen vähän outo ilmiö on tuo todella korostetut pako"aukot", muissakin kuin AMG-line malleissa jotka varsikin dieselmalleissa taitaa olla feikit. Esim vaikka uudet GLC ja E. Itseä miellyttää jopa tuossa uudessa E-sarjassa se standard version hillitty ulkonäkö, joka varmaan useimpia syletyttää.
2011 MERCEDES-BENZ CLS (W218) 350 CDI
-
tahtoomersun
- Mersumies

- Viestit: 3183
- Liittynyt: Pe 06.12.2013 14:02
Re: Tulossa: W213 E-sarja 2016
Simo M. A. kirjoitti:Minun mielestäni sen tähden kuuluu olla konepellillä perinteisesti ehdottomasti mikäli kyseessä on sedan tai farmari, cabrioletissa mieluiten konepellillä, mutta maskissakin se voi olla, coupessa se voi olla joko konepellillä tai maskissa yhtä lailla ja roadsterissa sitten maskissa taas ehdottomasti, tässä järjestyksessä alenevasti siis konepellistä maskiin. Olisi todella naurettavan näköistä jos SL:ssä olisi tähti konepellillä siis ja yhtä typerää jos S-sarjalaisessa se on maskissa. Vielä pahempaa on se jos tähtiä on kaksin kappalein eli sekä maskissa että konepellillä ja tosiaan tälläisiäkin hirvityksiä näkee joskus ihan oikeasti. Vielä ei ole kolmella keulatähdellä varustettua tullut vastaan mutta eiköhän sekin joku päivä tule, esim. kaksi tähteä maskiin vierekkäin ja niiden ylle yksi konepellille niin olisi ikään kuin symmetrisesti sitten kolmisakarainen tähti kolmena kappaleena eli sakarat ja tähdet sojottaisivat kaikki samoihin suuntiin.manonyymi kirjoitti:Samaa mieltä tuosta, että eiköhän AMG-linen ostajat valitse sen ihan ulkonäön perusteella eikä sen takia että joku luulisi heillä olevan aito AMG, poislukien muutamat sankarit jotka laittaa ne neljä putkea ja badget perään. Tosin ääniä voi olla jo vaikeampi jäljitellä. Aika usein näitä asiota katsotaan juuri siitä omasta näkökulmasta, eli jos itsellä on vaikka E-sarjalainen niin "oikeat" mersut alkaa E-sarjasta ja tähti kuuluu olla konepellillä yms. Välillä näkee niitäkin malleja joissa tähti on maskissa ja sitten törkätty vielä konepellille.Legge kirjoitti:Meinaatko, että joku muuten oikeasti sekoittaisi korisarjan ja aidon AMG:n? Jos ihminen ylipäätään tietää, mitä AMG tarkoittaa, niin varmaan erottaa ihan ulkoisestikin mallit toisistaanSimo M. A. kirjoitti:Tuollaiseen pitäisi laittaa perään merkintä "AMG-look" niin tulisi paremmin selväksi mistä on kyse.Jos ei tiedä, niin varmaan välittää piupaut koko asiasta. Minusta mallit on nimetty varsin selkeästi. Aito on "Mercedes-AMG C 63" ja korisarjakikkare "Mercedes C 200d AMG"
Itsellä jos olisi mahdollisuus hommata aito AMG, niin siihen pistäisin perään kyllä 200cdi merkin!
Perheessä:
W 243 EQB 250 -23
C 126 500 SEC-89
ex
S 203 C 200 CDI -05
S 205 C 220 CDI -15
S 204 C 350 CDI -09
S 212 200 CDI -11
W 208 CLK 320 -99
W 211 E 220 cdi -05
S 210 E 220 cdi -02
S 202 c 180 -99
W 243 EQB 250 -23
C 126 500 SEC-89
ex
S 203 C 200 CDI -05
S 205 C 220 CDI -15
S 204 C 350 CDI -09
S 212 200 CDI -11
W 208 CLK 320 -99
W 211 E 220 cdi -05
S 210 E 220 cdi -02
S 202 c 180 -99
Re: Tulossa: W213 E-sarja 2016
BMW:n hovivirittäjä Alpina on halunnut säilyttää "rodullisen puhtauden" sillä, että vanteet ovat ainoa Alpina-varuste, mitä myydään irrallisena, jos joku esim. tarvitsee Alpinaansa puskurin rikkoutuneen tilalle, on se kai asennettava virallisessa Alpinan huollossa, jottei kaduille alkaisi ilmestyä kaikenlaisia feikki-Alpinoita pilaamaan aitojen maineen, kuten esim. M-mallien ja AMG:eiden kohdalla on jo käynyt. 
Re: Tulossa: W213 E-sarja 2016
Tietääkö kukaan, onko w 213 rengaspaineanturi A0009050030? Siis originaali anturi.
Re: Tulossa: W213 E-sarja 2016
A0009052102 näyttäisi olevan.monsteri kirjoitti:Tietääkö kukaan, onko w 213 rengaspaineanturi A0009050030? Siis originaali anturi.
Re: Tulossa: W213 E-sarja 2016
Suuret kiitokset. Jos 17 tuumaisesta talvirengassetistä pyydetään 2450 euroa, taidan koota oman setin.
Re: Tulossa: W213 E-sarja 2016
Hahmotelma:Laaksonen kirjoitti:Farkun esittely 6.6:
http://www.mercedes-fans.de/magazin/new ... I.facebook" onclick="window.open(this.href);return false;
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: Tulossa: W213 E-sarja 2016
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=WqAnKJJs9P8[/youtube]
- Etwas Anders
- Mersumies

- Viestit: 1056
- Liittynyt: Su 31.07.2005 15:07
- Paikkakunta: Pieksämäki
Re: Tulossa: W213 E-sarja 2016
Tuoreessa TM:ssä W213-sarjalaisen koeajo eli E220d. On taas testiautoksi tarjottu ylikokoisilla vanteilla ja matalilla renkailla lisävarusteltu malli...ja tietysti moitetta tulee RENGASMELUSTA
..harmillista huonontaa hyvää autoa moisella tuunauksella.
..harmillista huonontaa hyvää autoa moisella tuunauksella.
Volvo V60 D3 Automat -12
ex-BMW E87 118d Manual -04
ex-W202 C180 Manual-00
ex-VW Bora 2.0 Manual -02
ex-W124 250D Automatik -91 (model -92)
ex-Chrysler Stratus 2.0 LE ABS -95 Manual
ex-Volvo S80 2.4 170hv Automatic -99
ex-W124 200D Manual -91
ex-Toyota Carina 1.8 GLi Automatic sedan -96
ex-S124 300 TDT Automatik -92
ex-S210 E 200 T Automatik -97
ex-Honda Civic 1.6i LS Aut. -01
ex-W124 300D Aut.-89
ex-Honda Accord 2.0 EX Aut. -90
ex-Skoda Felicia 1.3 LXi Combi -96
ex-BMW E87 118d Manual -04
ex-W202 C180 Manual-00
ex-VW Bora 2.0 Manual -02
ex-W124 250D Automatik -91 (model -92)
ex-Chrysler Stratus 2.0 LE ABS -95 Manual
ex-Volvo S80 2.4 170hv Automatic -99
ex-W124 200D Manual -91
ex-Toyota Carina 1.8 GLi Automatic sedan -96
ex-S124 300 TDT Automatik -92
ex-S210 E 200 T Automatik -97
ex-Honda Civic 1.6i LS Aut. -01
ex-W124 300D Aut.-89
ex-Honda Accord 2.0 EX Aut. -90
ex-Skoda Felicia 1.3 LXi Combi -96
Re: Tulossa: W213 E-sarja 2016
Olihan vastavuoroisesti kehuttu suoriutumisesta väistökokeessa. Ei ehkä onnistu 16" tuumaisilla 65 sarjalaisilla yhtä mallikkaasti.
Näkyy olevan runflatit alla. On jostakin syntynyt mielikuva, ettei ainakaan paranna ajo-ominaisuuksia tai rengasmelua? Kalliit ne ainakin on, ja matka sitten keskeytyy takuuvarmasti jonnekin kehä 3 ulkopuolelle, kun renkaat on tilaustavaraa
Onko 213:ssa enään edes tilaa varapyörälle?
Näkyy olevan runflatit alla. On jostakin syntynyt mielikuva, ettei ainakaan paranna ajo-ominaisuuksia tai rengasmelua? Kalliit ne ainakin on, ja matka sitten keskeytyy takuuvarmasti jonnekin kehä 3 ulkopuolelle, kun renkaat on tilaustavaraa
Onko 213:ssa enään edes tilaa varapyörälle?
Miksi tehdään muitakin autoja, kuin mersuja?
Persaukistenkin pitää liikkua jollain.
Persaukistenkin pitää liikkua jollain.
- Etwas Anders
- Mersumies

- Viestit: 1056
- Liittynyt: Su 31.07.2005 15:07
- Paikkakunta: Pieksämäki
Re: Tulossa: W213 E-sarja 2016
Noo, ton E220d:n vakiorengastus on 225/55 R17, että eiköhän niilläkin väistökoe kohtuullisesti suju.simosami kirjoitti:Olihan vastavuoroisesti kehuttu suoriutumisesta väistökokeessa. Ei ehkä onnistu 16" tuumaisilla 65 sarjalaisilla yhtä mallikkaasti.
Näkyy olevan runflatit alla. On jostakin syntynyt mielikuva, ettei ainakaan paranna ajo-ominaisuuksia tai rengasmelua? Kalliit ne ainakin on, ja matka sitten keskeytyy takuuvarmasti jonnekin kehä 3 ulkopuolelle, kun renkaat on tilaustavaraa
Onko 213:ssa enään edes tilaa varapyörälle?
Volvo V60 D3 Automat -12
ex-BMW E87 118d Manual -04
ex-W202 C180 Manual-00
ex-VW Bora 2.0 Manual -02
ex-W124 250D Automatik -91 (model -92)
ex-Chrysler Stratus 2.0 LE ABS -95 Manual
ex-Volvo S80 2.4 170hv Automatic -99
ex-W124 200D Manual -91
ex-Toyota Carina 1.8 GLi Automatic sedan -96
ex-S124 300 TDT Automatik -92
ex-S210 E 200 T Automatik -97
ex-Honda Civic 1.6i LS Aut. -01
ex-W124 300D Aut.-89
ex-Honda Accord 2.0 EX Aut. -90
ex-Skoda Felicia 1.3 LXi Combi -96
ex-BMW E87 118d Manual -04
ex-W202 C180 Manual-00
ex-VW Bora 2.0 Manual -02
ex-W124 250D Automatik -91 (model -92)
ex-Chrysler Stratus 2.0 LE ABS -95 Manual
ex-Volvo S80 2.4 170hv Automatic -99
ex-W124 200D Manual -91
ex-Toyota Carina 1.8 GLi Automatic sedan -96
ex-S124 300 TDT Automatik -92
ex-S210 E 200 T Automatik -97
ex-Honda Civic 1.6i LS Aut. -01
ex-W124 300D Aut.-89
ex-Honda Accord 2.0 EX Aut. -90
ex-Skoda Felicia 1.3 LXi Combi -96
Re: Tulossa: W213 E-sarja 2016
S211, vm 2005Etwas Anders kirjoitti:Ennen vanhaan oli Mersun tunkkikin sellainen, että sillä pystyi jotakin tienpäällä tekemään...miten lie näissä 2000-luvun Mercedeksissä..?
W246, vm 2014
S205, vm 2015
Ei tunkkia ja vararengasta, paikkaussysteemi niissä kaikissa.
Re: Tulossa: W213 E-sarja 2016
Tahtoisinpa nähdä, millaista on pelata tupakansytytinkompuran ja paikka-ainepullon kanssa yöllä pakkasessa. Sitä paitsi itseltäni on kerran tien päällä rengas mennyt riekaleeksi, joten noista ei olisi ollut apua. Taitavat runflatit olla järkevin valinta uusiin malleihin.taky kirjoitti: Ei tunkkia ja vararengasta, paikkaussysteemi niissä kaikissa.
Re: Tulossa: W213 E-sarja 2016
Onneksi ei ole tarvinnut testata, mutta varmaan tänään se nyt on edessä kop kop!Laaksonen kirjoitti:Tahtoisinpa nähdä, millaista on pelata tupakansytytinkompuran ja paikka-ainepullon kanssa yöllä pakkasessa.taky kirjoitti: Ei tunkkia ja vararengasta, paikkaussysteemi niissä kaikissa.
Re: Tulossa: W213 E-sarja 2016
Matkaa voi jatkaa 50-150km, mutta sitten rengas ei ole korjattavissa.Laaksonen kirjoitti:Tahtoisinpa nähdä, millaista on pelata tupakansytytinkompuran ja paikka-ainepullon kanssa yöllä pakkasessa. Sitä paitsi itseltäni on kerran tien päällä rengas mennyt riekaleeksi, joten noista ei olisi ollut apua. Taitavat runflatit olla järkevin valinta uusiin malleihin.taky kirjoitti: Ei tunkkia ja vararengasta, paikkaussysteemi niissä kaikissa.
https://www.nokianrenkaat.fi/innovatiiv ... eknologia/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja kuten mainitsin, uutta rengasta ei ole sitten hyllyssä, ei edes Vehossa.
Parempi on vaan pukata vaahtoa ja toivoa parasta.
W205 vararengas tila on, mutta siihen on kiusallaan viritetty jokin palkki estämään renkaan sijoittamisen.
Onko w213:ssa sama juttu?
Miksi tehdään muitakin autoja, kuin mersuja?
Persaukistenkin pitää liikkua jollain.
Persaukistenkin pitää liikkua jollain.
Re: Tulossa: W213 E-sarja 2016
Hinurin lavallahan se matka jatkuu suurimmassa osassa tapauksista, jos paikkapullo ei korjaa tms. Eli haittaako kauheasti sekään.
Re: Tulossa: W213 E-sarja 2016
Tässä linkki TM koeajo videoon. Kehuja sataa, mutta rengasmelua on. Silti valitsisin sen 19 tai 20" kumeilla. Runflatit voi kyllä unohtaa.
Mittaristo näyttää kyllä hiukan lattealta, vaikka kokonaisuus onkin parempi, kuin w205:n ipadi malli.
https://youtu.be/WqAnKJJs9P8" onclick="window.open(this.href);return false;
http://tekniikanmaailma.fi/share/685911/64a1bc" onclick="window.open(this.href);return false;
Mittaristo näyttää kyllä hiukan lattealta, vaikka kokonaisuus onkin parempi, kuin w205:n ipadi malli.
https://youtu.be/WqAnKJJs9P8" onclick="window.open(this.href);return false;
http://tekniikanmaailma.fi/share/685911/64a1bc" onclick="window.open(this.href);return false;
Miksi tehdään muitakin autoja, kuin mersuja?
Persaukistenkin pitää liikkua jollain.
Persaukistenkin pitää liikkua jollain.
Re: Tulossa: W213 E-sarja 2016
Runflatit ovat painavia ja äänekkäitä jyriä, eipä kannata sekaantua.
Toimivat parhaiten laiturin ja veneen välissä.
Näin entisen rengasmiehen näkökulmasta.
Toimivat parhaiten laiturin ja veneen välissä.
Näin entisen rengasmiehen näkökulmasta.
Star/bittiTuikkaukset Kalajoella.
Re: Tulossa: W213 E-sarja 2016
Tämmöinen ominaisuus. Tätä ei varmaan muista, kun joskus sattuu melkein tilanne
Olisikos "törmäysvaroitin" hyvä termi tälle?
TM juttu:
Törmäävä Mersu sähisi testaajille – uusi ominaisuus on ennenkuulumaton
http://tekniikanmaailma.fi/autot/tormaa ... 2e82ae-999" onclick="window.open(this.href);return false;
Olisikos "törmäysvaroitin" hyvä termi tälle?
TM juttu:
Törmäävä Mersu sähisi testaajille – uusi ominaisuus on ennenkuulumaton
http://tekniikanmaailma.fi/autot/tormaa ... 2e82ae-999" onclick="window.open(this.href);return false;
Miksi tehdään muitakin autoja, kuin mersuja?
Persaukistenkin pitää liikkua jollain.
Persaukistenkin pitää liikkua jollain.
Re: Tulossa: W213 E-sarja 2016
IS koeajoi: Mercedes-Benzin uusi E-sarja on selkeä siirtymä digiaikaan – ajaa sopivasti varusteltuna jopa itse
http://www.iltasanomat.fi/autot/art-2000001193250.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.iltasanomat.fi/autot/art-2000001193250.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Tulossa: W213 E-sarja 2016
Mulla W211, ja normaalikokoinen vararengas , koska autoni oli tilattu taxi varusteilla, mutta niihin hommiin se ei koskaan päässyt.taky kirjoitti:S211, vm 2005Etwas Anders kirjoitti:Ennen vanhaan oli Mersun tunkkikin sellainen, että sillä pystyi jotakin tienpäällä tekemään...miten lie näissä 2000-luvun Mercedeksissä..?
W246, vm 2014
S205, vm 2015
Ei tunkkia ja vararengasta, paikkaussysteemi niissä kaikissa.
Vain Mersuilla since 2002
MB E200 Avantgarde 5g. aut. 722.699 CDI W211 Facelift -08 OM 646.821 Nyt ajettuna 260 tkm
ex MB E320 5g. aut. S210 -98 Avantgarde moottorina M112.941 Ajettu 378tkm. (hirvikolarista => lunareihin. Muuten olisi palvellut vielä pitkään ja hyvin.)
MB E200 Avantgarde 5g. aut. 722.699 CDI W211 Facelift -08 OM 646.821 Nyt ajettuna 260 tkm
ex MB E320 5g. aut. S210 -98 Avantgarde moottorina M112.941 Ajettu 378tkm. (hirvikolarista => lunareihin. Muuten olisi palvellut vielä pitkään ja hyvin.)
Re: Tulossa: W213 E-sarja 2016
Mitä tuolla vararenkaan poisjättämisellä on alunperin tavoiteltu? -Painon vai kustannusten säästöä




