m103
Re: m103
Hiukan väärä osasto ja olisi haullakin löytynyt. Öljynpaluun voi tehdä lohkoon öljypohjan yläpuolelle. tai vaihtoehtoisesti esim. hitsaamalla öljypohjaan ihan yläreunaan mikäli TIG-vehkeet pysyy käsissä. Ite hitsasin alumiiniletkukaran öljypohjaan. Anturilta otin ensin T-haaralla turbolle ja toimi ihan hyvin, lukite kannattaa laittaa kierteisiin, sillä vaikea kiristää kunnolla tuolla tulipellin välissä. Uuteen setuppiin porasin auki siinä suodatinjalassa valmiina olevan paikan ja väänsin kierteen, suosittelen tätä vaihtoehtoa.
Nykyinen kalusto:
C124 M103 2.6 Turbo+megasquirt (Versio 2.0 rakenteilla) -89
S124 E280 -93
C124 M103 2.6 Turbo+megasquirt (Versio 2.0 rakenteilla) -89
S124 E280 -93