Vaihdoin eilen tenavaa uudet kallistuksenvakaajan puslat, iskarit ja iskarien yläpään kiinnikkeet etupäähän. Auton ajettavuus parani huomattavasti, mutta nyt alkoi täristää aika voimakkaasti yli 80km/h vauhdissa.
Vanhat iskarit oli nesteellä toimivat, eli jäivät ala asentoon kun kädellä painoi iskarin luttuun. Uudet taas ovat kaasuiskarit, eli palautuu automaattisesti. Uudet iskarit piti aika väkivalloin vänätä paikoilleen, juurikin sen takia kun eihän se koko pitkänä sinne mahdu.
Onko mahdollista että onnistuin jotakin rikkomaan asennuksen yhteydessä?
Toinen outo seikka on että keulasta tuli 3-5cm korkeampi kuin ennen, ei kai auto makaa nyt iskarien varassa? Pohjaanlyöntikumista on leikattu yksi "mutikka" pois, kärsiikö leikata enemmänkin? Autossa on n.45mm madaltavat jouset.
Kuuluu myös outo narina/nitkutus ääni kun painelee käsillä keulaa alas.
Myös ratti on hieman vinossa oikelle, pystyykö tätä korjaamaan mitenkään? Tämä siis ollut jo ennen iskareitten vaihtoa.
Autossa on 5mm spacerit edessä, ne on 66,6 keskireiällä joten ne hakeutuu suoraan itsestään, ei pitäisi kai tärinän niistä johtua?