Uusi auto ja yritän opiskella sen multimediakikkareita.
Puhelimeni iPhone6 HF ja audiostreamaus toimii hienosti Bluetoothin kautta, puhelutiedot ja -luettelot siirtyy ja toimii eli itse puhelin ja Bluetooth on kunnossa. Mutta mitkään internet-palvelut ei toimi, ei pääsee nettiin audio20:n selaimella, ei MB sivustolle, ei appseihin jne.
Yrittää: Establishing internet connection..., sitten tulee aina sama herja: "Data Connection Temporarily not available".
Puhelimen internet asetukset siirtyy automaattisesti (asetusten muutosvalikkokin jää harmaaksi) audio20:lle ja puhelin näkyy internet devices -listalla. Kaikki asetukset (vähän ja automaatttisesti) meni läpi valittamatta ja audio20 on tyytyväinen. Mutta internet device (iPhone) on aina offline -tilassa. Itse puhelimella tietysti pääsee nettiin eli sen asetukset on kunnossa;)
Mitähän pitäisi yrittää?
Audio20 Internetyhteys -ongelma (W205)
-
- Sisäänajossa
Audio20 Internetyhteys -ongelma (W205)
W205 C200 A
Re: Audio20 Internetyhteys -ongelma (W205)
Kokeilitko mankasta laittaa internet-yhteyden operaattoriasetukset manuaalisesti?
-
- Sisäänajossa
Syy selvisi ja nyt toimii. Personal Hotspot pitää tietysti olla puhelimessa päällä, jotta internetiä voi käyttää BT:n yli.
W205 C200 A
Tuo olisi pitänyt osata mainita vaikka en itse omppuihmisiä olekaan, sen verran yleinen ongelma ja ratkaisu näillä foorumeilla (omassa puhelimessani taas ei vastaavaa asetusta tarvita).kurkkukarkki kirjoitti:Syy selvisi ja nyt toimii. Personal Hotspot pitää tietysti olla puhelimessa päällä, jotta internetiä voi käyttää BT:n yli.
Hyvä että löysit ratkaisun.
tere
sama ongelma mutten saa onnistumaan vaikka hotspot on päällä.Pysyy vaan offline tilassa. Puhelin iphone 6s eikä myöskään toiminut samsung galaxy s5 neolla.
sama ongelma mutten saa onnistumaan vaikka hotspot on päällä.Pysyy vaan offline tilassa. Puhelin iphone 6s eikä myöskään toiminut samsung galaxy s5 neolla.
w123 200d
w203 220cdi
W204 200d
W205 sedan
W205 Farkku
w203 220cdi
W204 200d
W205 sedan
W205 Farkku