Laitetaampas lisää kysymyksiä tietämättömältä tietäjille.
Mikä mahtaa olla kun kylmä kone ja lähtee autolla ajoon niin ohjaustehostin toimii ns niinkuin kuuluukin, mutta kun päästään koneen normilämpöihin niin ratin veivaus muuttuu paljon raskaammaksi. Tuntuu kuin ohajustehostimen toimivuus heikkenisi sitä mukaa kun kone lämpiää.
Koneen lämmöt ja ohjaustehostimen heikkeneminen eivät sinänsä välttämättä liity mitenkään toisiinsa, mutta sitä oli hyvä käyttää vertauskuvana ja koska ohjaustehostin toimii aina paremmin ku kone kylmä ja auto saanut seistä useamman tunnin.
W210 -95 ohjaustehostin
Re: W210 -95 ohjaustehostin
Miten perustelen onko ne kunnosa vai ei?simoks kirjoitti:Onko öljyt kunnossa?

Re: W210 -95 ohjaustehostin
Siis itellä vuotanu enemmän tai vähemmän sieltä banjoliittimestä pohjasta ja alkaa huomaan ratin tökkiessä kun öljyä pitäis lisätä. Niitten tiivisteiden vaihto ei auttanu mitään.vlttri kirjoitti:Miten perustelen onko ne kunnosa vai ei?simoks kirjoitti:Onko öljyt kunnossa?Öljyä löytyy ja lisäilin, vaikka ei ollutkaan lopussa.
W210 E320cdi
Re: W210 -95 ohjaustehostin
Aijaij tulee kalliiks jos joutuu pumpun uusimaantuura kirjoitti:Pumppu alkaa olemaan finaalissa. Ylipaineventtilin voisit tarkastaa jos vaikka jumittaa lämpöisenä.vlttri kirjoitti:Laitetaampas lisää kysymyksiä tietämättömältä tietäjille.
Mikä mahtaa olla kun kylmä kone ja lähtee autolla ajoon niin ohjaustehostin toimii ns niinkuin kuuluukin, mutta kun päästään koneen normilämpöihin niin ratin veivaus muuttuu paljon raskaammaksi. Tuntuu kuin ohajustehostimen toimivuus heikkenisi sitä mukaa kun kone lämpiää.
Koneen lämmöt ja ohjaustehostimen heikkeneminen eivät sinänsä välttämättä liity mitenkään toisiinsa, mutta sitä oli hyvä käyttää vertauskuvana ja koska ohjaustehostin toimii aina paremmin ku kone kylmä ja auto saanut seistä useamman tunnin.

Re: W210 -95 ohjaustehostin
Vaiko oisko vaan jäänyt ilmaamatta kunnolla kun korkkia availtu.
W210 E320cdi