W124 ei mene vapaalle
W124 ei mene vapaalle
Eli W124 automaatti, auto ei käynnisty ja vaihdekeppi ei suostu liikkumaan. Onko mitään konstia saada askia n-asentoon niin olisi helpompi sitä hieman siirtää?
Re: W124 ei mene vapaalle
Jotain tipahtanut kulissin reiästä..kolikko yleisesti...toinen keino tanko alta irti laatikonpäästä ja käsin käännät sitten mihin asentoon ja mitä kytket päälle.
Virtalukossahan taitaa olla uudemmissa se vaijeri joka estää jotakin.
Virtalukossahan taitaa olla uudemmissa se vaijeri joka estää jotakin.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
- Juhani Halmeenmäki
- Mersumies
- Viestit: 1510
- Liittynyt: Ti 23.06.2015 21:57
- Paikkakunta: Varsinainen Suomi
- Viesti:
Re: W124 ei mene vapaalle
Ainakin '90-sessä on P-lukitus, eli auto ei sammu virtalukosta jollei vaihde ole P-asennossa.
Samoin vaihde ei lliku P-asennosta jollei virtalukko ole käyntiasennossa.
Siellä rattilukon kyljessä on vaijeri, ihan kuin pienempi versio mittarivaijerista. Se irti ja painaa vaijerin sisällä näkyvää tappia, niin P-lukitus aukeaa. Rattilukkoa ei tarvi purkaa, riittää kun ottaa kojelaudan alaverhoilut auki.
Samoin vaihde ei lliku P-asennosta jollei virtalukko ole käyntiasennossa.
Siellä rattilukon kyljessä on vaijeri, ihan kuin pienempi versio mittarivaijerista. Se irti ja painaa vaijerin sisällä näkyvää tappia, niin P-lukitus aukeaa. Rattilukkoa ei tarvi purkaa, riittää kun ottaa kojelaudan alaverhoilut auki.
Mikä ihmeen lankku, tässä puuta ole kuin sisustassa koristeena!
230CE W124 & SLK200 R170 ja monta muuta eri merkkistä
Exiä W114, W115, W116, W123, W201 pitkä rivi...
230CE W124 & SLK200 R170 ja monta muuta eri merkkistä
Exiä W114, W115, W116, W123, W201 pitkä rivi...