Eaton M62 kiinteäksi? (magneettikytkin ongelma)
Eaton M62 kiinteäksi? (magneettikytkin ongelma)
Mites tuommoisen otsikon mukaisen remmiahtimen magneettikytkimen jos korvaa kiinteällä rautalaipalla toimisi näin käytännössä? Eli ahtaisi kokoajan. 203ssahan käytetään jo ilman kytkimiä myös. Vähän turhan kallis osa alkaa laittamaan uutta magneettikytkintä (~500e) tonnin räppänään. Onko kukaan toteuttanut, pitääkö nollailla vikakoodeja vai pelaako ihan semmosenaan? Bypass venttiili kumminkin jäisi, joten ei sen puoleen pitäisi ongelmia olla.
W202 C230K
ex. W201 190
ex. 2x W202 C180
ex. W124 E200
ex. W202 220D
ex. W201 190
ex. 2x W202 C180
ex. W124 E200
ex. W202 220D
Re: Eaton M62 kiinteäksi? (magneettikytkin ongelma)
jenkki forumeilla ollut joskus jotain juttua kun ihmiset yrittänyt vähentää ahto viiveitä. toimii mutta kuluttaa ahdinta enemmän, se että miten paljon enemmän niin en osaa sanoa.
W166 250CDI -12 exw447 114CDI -15 exS212 220CDI -14
exS205 180CDI -16 exW212 220CDI -14 exS211 320CDI -07 exW124 300D -91 exS211 320CDI -04 exW202 230K -96 exS124 300D -87
exS205 180CDI -16 exW212 220CDI -14 exS211 320CDI -07 exW124 300D -91 exS211 320CDI -04 exW202 230K -96 exS124 300D -87
Re: Eaton M62 kiinteäksi? (magneettikytkin ongelma)
Itsekkin lueskelin joo. Jospa se kestänee, jos ei kestä nii takasin vapari 2.3 täytynee palata, niinkun nytkin. 

W202 C230K
ex. W201 190
ex. 2x W202 C180
ex. W124 E200
ex. W202 220D
ex. W201 190
ex. 2x W202 C180
ex. W124 E200
ex. W202 220D