Saattaapi liittyä siihen, kun WIS:n erillinen "status" lopetettiin ja ohjelmistoa kehitetään yhdessä EPC:n kanssa. Kuten todettu, WIS on edelleen olemassa EPC:n nosturi-ikonin takana. Sertifikaattivirheet pitäisi olla fixattu EPC:n hiljattaisen uuden Java 7 -tuen myötä, jos virheitä vielä tulee niin suosittelen testaamaan Javan uudelleenasennusta (6 tai 7 kumpaakin kunnes toimii) ja selaimen välimuistin tyhjennystä.Timo L. kirjoitti:En muista enää, joku lyhyt katkos siellä taisi olla silloin pari vuotta sitten. Liekö liittynyt samaan kun ennenhän oli WIS:iin suora linkki sisäänkirjautumisen jälkeen. Nyt ei ole vaan sinne pitää mennä EPC:n kautta. Eipä sen puoleen, käy se niinkin oikein hyvin.matyast kirjoitti:Voi olla, tosin aika omituinen tuo Saksankielisen forumin ilmoitus sen lopettamisesta :S
W126 280SE "Brünnhilde"
Re: W126 280SE "Brünnhilde"
2022 EQS 580 YXT-702
1981 380 SL CNR-130
Ex:
1985 190 E 2.0 BYV-237
2007 Corvette XNL-267
1989 560 SEC HYL-303
2015 C 200 KTK-911
1989 300 SEL BMM-141
1994 E 320 Coupe OEI-850
1981 380 SL CNR-130
Ex:
1985 190 E 2.0 BYV-237
2007 Corvette XNL-267
1989 560 SEC HYL-303
2015 C 200 KTK-911
1989 300 SEL BMM-141
1994 E 320 Coupe OEI-850
Re: W126 280SE "Brünnhilde"
Ja askel eteenpäin. Moottorin tukikumit on vaihdettu, ei auttanut värähtelyyn. Nyt menee vaihtoon pari kumiletkua ilmansuodattimen ympäriltä, toivottavasti ne auttavat. Autoon on nyt vaihdettu taka-oikea laakeri, pölykilvet, uudet käsjarrupalat, takajouset ja iskarit.

Vanhat jouset olivat poikki, eivätkä iskaritkaan näyttäneet hyviltä. Pölykilpien poisottaminen oli mekaanikkoni mukaan aika operaatio...


Ja auto istuukin vähän korkeammalla:

Ja tärkeintä, kohta kädessä on laivalippu Tallinnaan ja siitä autolla Unkariin, jossa autosta poistetaan kaikki ruosteet, maalataan uudestaan, vaihdetaan vähän osia

Vanhat jouset olivat poikki, eivätkä iskaritkaan näyttäneet hyviltä. Pölykilpien poisottaminen oli mekaanikkoni mukaan aika operaatio...


Ja auto istuukin vähän korkeammalla:

Ja tärkeintä, kohta kädessä on laivalippu Tallinnaan ja siitä autolla Unkariin, jossa autosta poistetaan kaikki ruosteet, maalataan uudestaan, vaihdetaan vähän osia

Re: W126 280SE "Brünnhilde"
Kori?matyast kirjoitti: ... vaihdetaan vähän osia

Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Re: W126 280SE "Brünnhilde"
Kori pysyyTimo L. kirjoitti:Kori?matyast kirjoitti: ... vaihdetaan vähän osiaNo ei vaan, auton korkeus näyttää nyt hyvältä 1. sarjalaiselle, ehkä aavistuksen liian korkealle.

Re: W126 280SE "Brünnhilde"
nää on hienoja rojekteja, kun pannaan vanhaa laitetta kuntoon.
joskus viime kesänä kyselin kans pakaria 201:seen, niin hinnat oli joka paikassa n. tonnin koko putkesta. aika kallista..

W201 250DT 20V
w201 190E
w201 190E
Re: W126 280SE "Brünnhilde"
Hei mistä löysit uuden harmaan sisustan? Tarviisin meinaan omaan uuden , on vähän näivettyny..
Diesel, ainut vaihtoehto
W460 300GD pätkä
W460 300GD pitkä
Ex
W460 300GD pitkä
W463 300GD pätkä
W124 200D
C123 300CDT
C123 300CD
S123 300TD
S210 E420
S210 290TD
W163 ML320
W201 190E 2.5-16V
W201 190D
W201 190D
W126 380SE
W460 300GD pätkä
W460 300GD pitkä
Ex
W460 300GD pitkä
W463 300GD pätkä
W124 200D
C123 300CDT
C123 300CD
S123 300TD
S210 E420
S210 290TD
W163 ML320
W201 190E 2.5-16V
W201 190D
W201 190D
W126 380SE
Re: W126 280SE "Brünnhilde"
Uusi sisusta tuli vanhasta autostani, jota kolaroin pari vuotta aikaisemmin. Kävi tuuri ja se oli vielä mekaanikollani, joka osti vanhan autoni.
Vanhasta autosta pari kuvaa:


Vanhasta autosta pari kuvaa:


Re: W126 280SE "Brünnhilde"
Auto on takaisin Suomessa..."lyhyen" huollon jälkeen.

Autossa on nyt automaattivaihde (120 000km ajettu) ja korjattu moottori. Täysin maalattu ja melkein (koska ainahan sitä löytyy jostain) ruosteeton. Ilmastointi on työn alla, mutta kompressori, sisätilan osat, kaapelointi on valmiina.
Edessä on muutoskatsastus vielä. Tarvitsenko jotain lisätödistusta soveltuvuudesta jos vaihteistoa on käytetty samaa mallia W126 korin autoissa (se tuli 1979 W116 mersusta)?




Autossa on nyt automaattivaihde (120 000km ajettu) ja korjattu moottori. Täysin maalattu ja melkein (koska ainahan sitä löytyy jostain) ruosteeton. Ilmastointi on työn alla, mutta kompressori, sisätilan osat, kaapelointi on valmiina.
Edessä on muutoskatsastus vielä. Tarvitsenko jotain lisätödistusta soveltuvuudesta jos vaihteistoa on käytetty samaa mallia W126 korin autoissa (se tuli 1979 W116 mersusta)?



Re: W126 280SE "Brünnhilde"
ei siitä automaatti vaihteistosta kannata mainita mitään. ainakaan itse en maininnut katsastuksessa sitä, että joka kerta oli eri vaihdelaatikko, välillä automaattia ja välillä manuaalia.
W201 250DT 20V
w201 190E
w201 190E
Re: W126 280SE "Brünnhilde"
Mitä kustansi auton maalautus ulkomailla?
Re: W126 280SE "Brünnhilde"
Auton maalaus ulkomailla oli n. 2000€, mutta maalausjälki ei ole täydellinen. Tätä tehtiin myös "vapaa aikana", jolloin ei ollut muuta työtä maalaamolla.
Suurin työmäärä oli kuitenkin valmistelussa. Pelti oli tarpeeksi hyvässä kunnossa, ettei tarvinnut paljon kittiä. Näinkin maalauksen esivalmisetluissa meni useampaa kuukautta.
Suurin työmäärä oli kuitenkin valmistelussa. Pelti oli tarpeeksi hyvässä kunnossa, ettei tarvinnut paljon kittiä. Näinkin maalauksen esivalmisetluissa meni useampaa kuukautta.