




Tässä viikon mittaan ehtinyt jo jotain pientä näperrellä tämän kanssa, jatketaanpa niistä ja tulevaisuuden suunnitelmista paremmalla ajalla.
Jos tälläsen hankkii ni ite ei ainakaan mieti mitä se vie. Kaikki se varmaan vie mitä tankkiin laittaa.masaat kirjoitti:Tää on hyvä! Millasella kulutuksella tällänen menee?
No shit, mielenkiinnosta kyselin.caiwo kirjoitti:Jos tälläsen hankkii ni ite ei ainakaan mieti mitä se vie. Kaikki se varmaan vie mitä tankkiin laittaa.masaat kirjoitti:Tää on hyvä! Millasella kulutuksella tällänen menee?![]()
BTW. On nätti yksilö.
Jaa a, eipä ole omaa E55:sta tarvinnut huudattaa ennen päästömittausta. Viimeeksi ajelin apautirallaa tallista keskustan läpi katsastukseen sen enempää huudattamatta ja inssin sanojen mukaan "päästöt kun uudessa autossa"van_gils kirjoitti:Kun ostin oman 55:sen ja vein sen katsastukseen niin päästöt oli kyllä jotain aivan älytöntä=D Inssi sanoi että tämä auto ei kyllä mene päästöistä läpi mutta niinpäs vaan meni kun sain käydä heittämässä 15min lenkin =D Eli pieni alue päälle ettei heittänyt kakkosta isompaa ja isolla tiellä kun kävi lenkin heittämässä niin johan ne katitkin lämpeniNyt ei olekkaan vuosiin ollut päästöissä mitään sanomista, mutta sen verran opin että lämmitän auton kunnolla ennen lappujen ottoa ja käyn ihan suosiolla ottamassa päästöt ennen katsastusta, siinä kun on vähän enemmän mahdollisuuksia kun konttorilla;) Onneksi olkoon hyvästä autovalinnasta=)
Juu. Ei ole ei.Pansu kirjoitti:Niin sillähän ei oo mitään väliä onko katsastus kesällä ja toisilla talvipakkasilla
E50:ssä ei ole pakosarjoissa katteja, vaan katit on auton alla, melko edessä toki. E55:ssa sitten taas on katit heti pakosarjojen jälkeen alastuloputkissa ja sekundääri katit vielä auton alla.Oktopuss kirjoitti:Itse olen kesäkuussa katsastanut aina. Eikös w210 e55:ssa ja varmaan e50:ssa ole katit aika lähellä pakosarjoja? Luulisi lämpiävän nopeastikkin.
Auts, nyt muistelinkin ihan väärää autoa(vanhuus ei tule yksin), eli tämä auto mitä piti lämmittää todella hyvin niin olikin 300CE-24, siinä muistaakseni aika iso katalysaattori joka tarvitsi kunnolla ajaa lämpöiseksi ennen kun päästöt oli hyvät.Oktopuss kirjoitti:Jaa a, eipä ole omaa E55:sta tarvinnut huudattaa ennen päästömittausta. Viimeeksi ajelin apautirallaa tallista keskustan läpi katsastukseen sen enempää huudattamatta ja inssin sanojen mukaan "päästöt kun uudessa autossa"van_gils kirjoitti:Kun ostin oman 55:sen ja vein sen katsastukseen niin päästöt oli kyllä jotain aivan älytöntä=D Inssi sanoi että tämä auto ei kyllä mene päästöistä läpi mutta niinpäs vaan meni kun sain käydä heittämässä 15min lenkin =D Eli pieni alue päälle ettei heittänyt kakkosta isompaa ja isolla tiellä kun kävi lenkin heittämässä niin johan ne katitkin lämpeniNyt ei olekkaan vuosiin ollut päästöissä mitään sanomista, mutta sen verran opin että lämmitän auton kunnolla ennen lappujen ottoa ja käyn ihan suosiolla ottamassa päästöt ennen katsastusta, siinä kun on vähän enemmän mahdollisuuksia kun konttorilla;) Onneksi olkoon hyvästä autovalinnasta=)
Varmaan alkaa olemaan katit entiset jos vaatii tommoista ylimääräistä kuumentamista.