w204 oikea takavalo
w204 oikea takavalo
uusi lampunkanta tilattu taakse apparin puolelle,mutta mistä saisi uuden liitin riman sulaneen tilalle tohon takavaloon mikä tökätään tohon lamppujen kantaan?
Re: w204 oikea takavalo
mahtaako ne myydä pelkkää liitintä vai pitääkö ostaa koko johtosarja.
Ainakin meillä on erikseen liitinrima ja siihen sopivia liittimiä joissa valmiina kymmenen sentin johdonpätkät. Varmasti muuallakin.
Muutaman kymmentä olen noilla korjannut.
Muutaman kymmentä olen noilla korjannut.
wiimax.fi
kiitos vinkistä,pitää käydä tosta koivuhaan vehosta hakemassa ens viikon maanantaina.Ei muuten kiirusta ois mutta koko apparin puoli pimee ja ei saa millään viritykselläkään toimimaan ja autoo tarvii päivittäin.
joo eli liitinrima veholla 18e ja se lampun pohja 29e,ei paha.
Yleisin vika lienee maajohdon liitin, joka on sulanut.
Voi korjata ihan johdonpätkällä, johon rendasliitin toiseen päähän ja vaikka lattaliitin sitten toiseen päähän.
Takavalon pohjalevyn sisäpuolella on metalliset kiskot, johon sopivaan kohtaan voi porata 3.2mm reiän, ja siihen pop niitillä rengasliitin kiinni. Hammasprikka vielä väliin varmistamaan kontaktia.
Lattaliitin sitten johtosarjan puolelle.. Voi kätevästi irroittaa. Käytä suojattua liitintä.
Voi korjata ihan johdonpätkällä, johon rendasliitin toiseen päähän ja vaikka lattaliitin sitten toiseen päähän.
Takavalon pohjalevyn sisäpuolella on metalliset kiskot, johon sopivaan kohtaan voi porata 3.2mm reiän, ja siihen pop niitillä rengasliitin kiinni. Hammasprikka vielä väliin varmistamaan kontaktia.
Lattaliitin sitten johtosarjan puolelle.. Voi kätevästi irroittaa. Käytä suojattua liitintä.
Miksi tehdään muitakin autoja, kuin mersuja?
Persaukistenkin pitää liikkua jollain.
Persaukistenkin pitää liikkua jollain.
mietin kans tota vanhan korjausta tai sitten ledien vaihtoo,mutta päädyin sitten uusaamaan noi hajonneet osat.
Taitaa olla mersun tyyppivikoja, mulla on toiselta puolelta himmeämmät noi takavalot, liikkeessä ehdottivat juuri kyseisiä maadoitus vaihtoehtoja tai uuden pohjan ostoa
jos elämä on rankkaa lue aku ankkaa
MB w204 cdi vm.07
MB w204 cdi vm.07
Ei oo pohja kallis veholla,hinta 29e ja siinä on vielä polttimot mukana.
takavalon polttimot tuikki himmeännä vaikka 21wsia ovat.
Soitto veholle ja varsin kiireesti alkoivat katsomaan korjausaikaa (menee takuuseen) valojen pohjien vaihto, liitin ja kaapelointi (paksumpi maa)
auto vm2008
Soitto veholle ja varsin kiireesti alkoivat katsomaan korjausaikaa (menee takuuseen) valojen pohjien vaihto, liitin ja kaapelointi (paksumpi maa)
auto vm2008
Minulla vaihdettiin takavalojen johtosarjat takuuna 2016 keväällä.
Minun tuurillani olin jo joutunut vaihdattamaan lamppujen pohjat ja toisen takaumpion ledivilkkuvian vuoksi (yli 400€).
Jälkeenpäin vain mietin, että olisiko vialliset johtosarjat olleet ledivalon rikkoutumisenkin syynä?
Minun tuurillani olin jo joutunut vaihdattamaan lamppujen pohjat ja toisen takaumpion ledivilkkuvian vuoksi (yli 400€).
Jälkeenpäin vain mietin, että olisiko vialliset johtosarjat olleet ledivalon rikkoutumisenkin syynä?
W213 E300e sedan
W203 200 bensa sedan
W202 200 bensa sedan
W110 190 bensa sedan
W203 200 bensa sedan
W202 200 bensa sedan
W110 190 bensa sedan